Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsoin Ylex Popia: Vuoden Naisartistin live-esiintyminen on aivan kammottavaa!!

Vierailija
06.06.2018 |

Evelina ei osaa laulaa, vaan ääni tulee murahteluna, ärähtelynä ja honottavana vinkumisena. Täysin epävireistä sontaa, ja ero autotunella korjattuun studioääneen on valtava. Taustanauha soi koko ajan ja ajoittain viitsii mörähdellä sen päälle, toisinaan suoraan playbackina. Sitten vielä YleX kehuu miten "upea tanssillinen show": Ei ole mitään tanssia seistä paikallaan taustatanssijoiden edessä tai maksimissaan tepastella hissukseen edestakaisin - ainoatakaan tanssiaskelta ei tuo nainen ottanut. Jos tämä on Suomen suosituin naislaulaja, minä olen Kim Jong Un.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa Evelinan esityksestä tuli taustanauhalta. Siksi juuri kontrasti livenä laulettuihin osiin oli niin valtava, koska livelaulu ei häneltä tosiaankaan onnistu. Ulkonäköä en haluaisi arvostella, mutta tuo läskin perseen ja paksujen treenaamattomien reisien väkisin korostaminen mummomaisilla pyöräilysortseilla ja mahaa pienentävällä tukikorsetilla ei kyllä ole kaunista. Samaa mieltä tuosta lyllertämisestä, ei siinä Eve tanssinut lainkaan vaan taustatanssijat.

Vierailija
2/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kovasti Evelinan tuotannosta, mutta harmittaa juuri tuo livepuoli kovasti. Uskon, että potentiaalia on jos vaan jaksaisi käydä laulutunneilla ja opetella tekniikat kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit olisivat hyviä mutta väärä tyyppi niitä laulamaan. Aneemista ja surkeaa. En viitsi tosin mainita sitä Havana-plagiaattia joka on aikan törkeä temppu mutta ei Even syytä koska ei hän tee itse mitään biiseihinsä.

Vierailija
4/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evelinan livelaulu kuulostaa siltä kuin olisi ollut pari viikkoa ummetusta ja joutuisi työntämään väkisin kakkapökälettä peräpukamien läpi.

Vierailija
5/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helllvetin "Vuoden naisartisti"??? Siis kuka muka?

Vierailija
6/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisit olisivat hyviä mutta väärä tyyppi niitä laulamaan. Aneemista ja surkeaa. En viitsi tosin mainita sitä Havana-plagiaattia joka on aikan törkeä temppu mutta ei Even syytä koska ei hän tee itse mitään biiseihinsä.

Sanoittaahan se omia biisejänsä. Esim. Kylmii väreitä kappaleen sanoittanut itse.

Vierailija
7/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän mikään maailman paras laulaja ole, mutta ei hän kyllä noinkaan surkea oli mitä täällä kirjoitellaan. Olihan hän Voicessakin, eikä siellä ihan kuka-tahansa jatkoon pääse. Lisäksi vaikuttaa mukavalta persoonalta, ei mikään pissis vaikka tyylistä niin voisi luulla.

Vierailija
8/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ehtinyt keskittymään miltä hän kuulosti, kun kaikki keskittyminen meni niihin mummopöksyihin joita jäin ihmettelemään... Että miksi ihmeessä oli laittanut päälle semmoiset....

Vierailija
9/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän mikään maailman paras laulaja ole, mutta ei hän kyllä noinkaan surkea oli mitä täällä kirjoitellaan. Olihan hän Voicessakin, eikä siellä ihan kuka-tahansa jatkoon pääse. Lisäksi vaikuttaa mukavalta persoonalta, ei mikään pissis vaikka tyylistä niin voisi luulla.

Eveliina on pahimpia pissalissuja ja koulukiusaajia mitä tästä maasta löytyy. Erittäin ylimielinen ihminen joka tosiaan luulee olevansa suurikin stara. Kehtasi vielä matkia vittuilllen Jenni Vartiaista YleX popin haastattelussa, yököttävää. Luulee ilmeisesti olevansa jotenkin paaaljon parempi ihminen ja laulaja kuin Jenni?

Vierailija
10/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa Evelinan esityksestä tuli taustanauhalta. Siksi juuri kontrasti livenä laulettuihin osiin oli niin valtava, koska livelaulu ei häneltä tosiaankaan onnistu. Ulkonäköä en haluaisi arvostella, mutta tuo läskin perseen ja paksujen treenaamattomien reisien väkisin korostaminen mummomaisilla pyöräilysortseilla ja mahaa pienentävällä tukikorsetilla ei kyllä ole kaunista. Samaa mieltä tuosta lyllertämisestä, ei siinä Eve tanssinut lainkaan vaan taustatanssijat.

On taas mamma ajastaan jäljessä. Nykyäänhän muodokas peppu on pop ja samoin reisissä saa olla massaa. Ja eikös treenaaminen nimenomaan lisää reisien muodokkuutta? Evelina on muutenkin mun mielestä melko kaukana mistään läskistä.

Vierailija
12/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ulkonäköä en haluaisi arvostella" mutta arvostelenpa silti läskiperseeksi jolla paksut treenaamattomat reidet ja mahaa pienentävän korsetin kanssa lyllertää lavalla.

Tekopyhää? Ei ihme että meillä naisilla on ulkonäköpaineita ja paha olla, kun naiset itse puhuu toisistaan tuolla tavalla.

Vierailija
13/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihön se laula biisesissä kuon about 20%, kaikki muu loppu on instrumenttia ja Eveliinan epämääräistä ääntelyä. Ei jatkoon..!

Vierailija
14/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä surkeita live-esityksiä voi enää laittaa minkään flunssan tms. piikkiin. Kyllä kyse on nyt ihan siitä, että hän ei osaa laulaa. Nuo live-esityksensä ovat karmeaa kuultavaa, saa todella pinnistellä, että kykenee kuuntelemaan ja katsomaan kyseiset performanssit loppuun. Todella tuskallista. Yleisökään ei tuntunut nauttivan esityksestä kovinkaan paljoa, sen verran vaivautuneita oli heidän ilmeensä koko sen ajan.

Vierailija
15/15 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ainaki ymmärtänyt, että Eve kirjottaa kappaleensa itse.