Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei suostu seksiin ilman kortsua edes kolmen vuoden seurustelun jälkeen: ei voi luottaa pilleriin :(

Vierailija
06.06.2018 |

Tämä tilanne on alkanut ahdistaa minua.

Ollaanhan me puhuttu, ettei perhe ole vielä mitenkään ajankohtainen.

Mutta silti koen vähän loukkaavaksi tämän, että niin kamalasti täytyy varoa ettei lisäänny minun kanssa.

Mies on 31 ja minä 27. Mies on työelämässä, mulla opiskelut kesken. Jostain toisesta voisi olla hyvinkin sopiva sauma hankkia lapsia.

Sitäpaitsi paljas on parempaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkäisee joka ei halua lapsia. Viisas mies sinulla.

Vierailija
2/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies sulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas on todellakin paljon parempaa.

Vierailija
4/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain sinä sinä paljasta kuintekin käyt hakemassa?

Vierailija
5/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei luota sinuun. Pitää omasta puolestaan huolen, että ei tule yllätyksiä.

Vierailija
6/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaehkäisy on paras ehkäisy. Mikään menetelmä ei ole 100% varma.

Vierailija
7/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tällä palstalla juuri av-mammojen raati todennut, että jos nainen jättää salaa pillerit syömättä, niin raskaus on miehen vika. Käyttäisivät kuulemma kondomia jos eivät halua lapsia.

Ehkä miehesi lukee tätä palstaa.

Vierailija
8/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pukekoon kiltisi kondomin kolmanteen jalkaansa jos niitä lapsia ei halua. Miksi tämäkin pitää ottaa niin  pirun henkilökohtaisesti? Fiksu ja vastuullinen mies toimii juuri noin.

Vierailija
9/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin käyttö vie kaiken ilon seksistä.

Minun mielipide miehenä on että se on ihan sama että vetäisikö käteen kun harrastaisi kondomiseksiä.

Vierailija
10/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on fiksu mies. Itse saanut välillä "tapella" miesten kanssa, että haluan ehdottomasti kortsun kierukan lisäksi. Lapsia en halua missään tapauksessa.

N38

Vierailija
11/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies. Tolla sun tyylillä just saadaan niitä ei-toivottuja lapsia, kun naiselta ihan vähän ja vahingossa "unohtuu" pillerit ja pakotetaan toinenkin siinä samalla vanhemmaksi.

Vierailija
12/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei lisäännyt juuri minun kanssa, lässyn lässyn. Hanki itsetunto.

Vierailija
13/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on todiste, että lakeja säätäessä tulisi miettiä niiden vaikutusta. Kukaan täysjärkinen mies ei lisäänny opiskelijan kanssa. Äitiyspäiväraha on kolmasosa normityötä tehneeseen äitiin verrattuna. Eli miehen pitäisi olla kroisos, jotta voisi elättää koko pesueen opiskelijan kanssa lisäännyttyään.

Vierailija
14/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljas on todellakin paljon parempaa.

Oikein emävale jota raskautta havittelevat vouhottavat.

Ehkä ennen vanhaan keskiajalla kun ehkäisyvälineitä parsittiin kokoon tyyliin valaan nahasta tai kalan nahasta ilman oli parempaa . Mutta nykyään kondomit ovat sekä huomaamattomia että mielihyvää lisääviä. Ennen kaikkea ehkäisevät raskautta ja sukupuolitauteja.

Vierailija
15/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta pillerit kerta aina kortsu käytössä. Meillä ollut pelkkä kondomi käytössä jo yli 10 vuotta. Pois lukien ne ajanjaksot, kun tarkoituksella teimme lasta ja olin raskaana. Meillä on kaksi lasta. Ei ole käynyt koskaan "vahinkoa".

Vierailija
16/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis suosittelee

Vierailija
17/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei luota sinuun. Pitää omasta puolestaan huolen, että ei tule yllätyksiä.

Eikös tosta rivien välistä vähän voinut lukeakin, että vahinkoraskaus ei välttämättä edes haittaisi naista eli ihan syystä ei luota.

Vierailija
18/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomin käyttö vie kaiken ilon seksistä.

Minun mielipide miehenä on että se on ihan sama että vetäisikö käteen kun harrastaisi kondomiseksiä.

Oletan että verrattain usein joudut tästä syystä vetämään käteen. Naiset on nykyään fiksuja, useimmat.

Vierailija
19/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko on kuitenkin miehen vastuulla. Naiset ovat itsekin tällä palstalla todenneet ettei heihin itseensä voi luottaa, eivät edes he itse itseensä.

Vierailija
20/41 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydellisistä syistä suosittelen lopettamaan ne pillerit, kun kerran kondomi on teidän ehkäisyväline.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi