Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies harrastaa pelaamista kannattaako ehdottaa enään seurustelua?

Vierailija
06.06.2018 |

Jonkin aikaa tapailtu ja mies kertoi harrastavansa intohimoisesti pc pelejä. Vaikuttaako pelaaminen miten parisuhteeseen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mies joka tykkää pelaamisesta. Kun aloimme seurustelemaan ja tapasimme noin joka toinen vklp, mies pelasi välillä ehkä tunnin pari ja minä makasin kainalossa ja selasin nettiä yms ja puhuttiin tottakai samalla. Yhteen muuton jälkeen, mies edelleen pelaa välillä päivittäin sen tunnin tai muutaman ja välillä päiviä ettei pelaa ollenkaan. Samalla kun hän pelaa, minä saatan pelata myös tai tehdä muita omia juttujani. Ei kannata lopettaa suhdetta pelaamisen takia. Siitä pitää sopia ja keskustella yhdessä, kuinka paljon toinen pelaa ja koska vietetään yhteistä aikaa yms. Ja meillä on mukavaa se, kun mies ei käytä mitään kuukokkeita yms pelaamisen aikana, niin voimme keskustella samalla. Ja tottakai voitte yhdessä hankkia jonkn kivan pelin mitä pelata yhdessä!

Vierailija
2/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisten negatiivisia mielikuvia pelaamisesta. Kaikilla ihmisillä on välillä luppoaikaa ja jos sen käyttää pelaamiseen niin mitä sitten. Itse pelaan välillä mutta vastapainoksi treenaan sen 5-7 kertaa viikossa joten en varmasti näytä stereotypiseltä nörtiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

>enään

Olisitte varmasti ihan tasavertainen pari.

Vierailija
4/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ENÄÄ. Ja "pc-pelejä". 

Pelaaminen on paljon mielekkäämpi harrastus kuin esim. baarireissut. Pelaaminen voi parantaa mm. motoriikkaa ja mahdollisesti myös kielitaitoa. Pelaaminen toimii myös stressinlievittäjänä. Toki kohtuus pitää ymmärtää ja myös parisuhteelle on annettava aikaa. Tunti-pari päivässä on aika passeli määrä.

Vierailija
5/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä naisten negatiivisia mielikuvia pelaamisesta. Kaikilla ihmisillä on välillä luppoaikaa ja jos sen käyttää pelaamiseen niin mitä sitten. Itse pelaan välillä mutta vastapainoksi treenaan sen 5-7 kertaa viikossa joten en varmasti näytä stereotypiseltä nörtiltä.

Voi voi vauva.fin aikaansaannosta

Vierailija
6/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>enään

Olisitte varmasti ihan tasavertainen pari.

Mitenkä niin? Mies ei puhu sanaakaan suomea

Vierailija
7/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se haluaiskaan nähdä naista, joka kirjoittaa enään.

Itse olen kerran dumpannut sillä perusteella, että vastapuoli laittoi tekstatessa kysymysmerkin ym eteen välilyönnin. 

Vierailija
8/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se "intohimoinen pelaaminen" iskee esiin viimeistään siinä vaiheessa, kun perheeseen syntyy lapsia. Isukki ei halua luopua harrastuksestaan, joten hän istuu iltakaudet luurit korvilla. Mikäli haluat lapsia, niin pelaamista harrastavan kanssa saat olla yksinhuoltajana. Pelisessiot kestävät tuntikausia eikä silloin pelaajaa saa keskeyttää, kun pelikaverit hermostuvat.

Kukaan ei lenkkeile neljää tuntia illassa. Lukemista harrastava voi keskeyttää välillä lukemisen. Pelaajalle pelaaminen ja pelikaverit on aina ykkösenä.

Vierailija
9/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä se pelaa ja miten kova melu siitä lähtee (huutaako pelikavereiden kanssa). Ja sitten se että jos ne pelit on monen tunnin maratoneja aina joita ei voi keskeyttää kun Larelle ja Makelle tulee paha mieli jos siitä nyt lähteekin pois, eli mieti mitä teet elämälläsi jos mies on sellainen pelaaja joka huutaa sotahuutoja ja roikkuu pelikavereissa kiinni tuntikausia joka päivä. Onko sellaista arkea kiva elää?

Mutta jos pelaa nostalgiamielessä jotain Super Mariota kerran kuussa ni aivassama.

Vierailija
10/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä se pelaa ja miten kova melu siitä lähtee (huutaako pelikavereiden kanssa). Ja sitten se että jos ne pelit on monen tunnin maratoneja aina joita ei voi keskeyttää kun Larelle ja Makelle tulee paha mieli jos siitä nyt lähteekin pois, eli mieti mitä teet elämälläsi jos mies on sellainen pelaaja joka huutaa sotahuutoja ja roikkuu pelikavereissa kiinni tuntikausia joka päivä. Onko sellaista arkea kiva elää?

Mutta jos pelaa nostalgiamielessä jotain Super Mariota kerran kuussa ni aivassama.

Vapaa-ajalla yksin ja kavereiden kanssa. Ei huuda, kun kysyin.

Vierailija
11/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takoitat varmaan poika? Oikeat miehet eivät pelaa tietokonepelejä.

Vierailija
12/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se haluaiskaan nähdä naista, joka kirjoittaa enään.

Itse olen kerran dumpannut sillä perusteella, että vastapuoli laittoi tekstatessa kysymysmerkin ym eteen välilyönnin. 

Mies ei ymmärrä suomea niin samako tuo miten puhun tai kirjoitan. Olen kotoisin landelta ja sielläpäin kaikki sanovat enään.

Vierailija
13/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on onnellisempi ilman sinua.

Vierailija
14/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies on, pian 31-vuotias.

Vierailija
15/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on onnellisempi ilman sinua.

Miksi olisi onnellisempi ilman minua? Miehellä o vahvoja tunteita minua kohtaan ja ihastus on molemminpuolista.

Vierailija
16/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tutustunut naiseen, joka sanoo käyvänsä paljon tällä palstalla. Kannattaakohan jatkaa?

Vierailija
17/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli tarkoitat siis, että oikeat miehet kirjoittelee provoja av-palstalla, vetää joka viikko kännit (ja sitten rupeaa väkivaltaiseksi) ja tuijottaa telkkarista tosi-tv:tä.

Selvä homma.

Vierailija
18/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
19/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
20/23 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus ajatellut, että peleistä keskustellessa olisi hyvä aina erotella nettipelit ja yksinpelit. Nettipeleissä (esim. WoW, Runescape) on kokoajan jotain seuraavaa porkkanaa ja virtuaalista sosiaalisuutta ja statusta tarjolla, jolloin niihin saattaa jotkin ihmiset ehkä jäädä helposti koukkuun. Sen sijaan monet yksinpelit (esim. Last of Us, Dark Souls, Hellblade) ovat todella fiksua, haastavaa ja mielenkiintoisen tarinan tarjoavaa viihdettä ja ei lainkaan samalla tavalla huumetta kuin nettipelit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi