Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehestäni on tullut todella hyvännäköinen ajan myötä. Itse olen täysin rupsahtanut. Itsetuntoni kärsii.

Vierailija
06.06.2018 |

Aloimme seurustella 16-vuotiaina, mentiin naimisiin 25-vuotiaina. Kaksi lasta on ja nyt ollaan 46-vuotiaita. Minä olen koko ikäni teinistä asti ollut hieman pyöreä, normaalipainon ja ylipainon rajoilla aina. Mies on pitkä ja urheilullinen, ollut aina. 16-vuotiaana oli enemmän kukkakeppimäinen luihu, nykyään sopivasti lihaksikas ja urheilullisen näköinen.

Mies on edennyt urallaan ylimpiin johtotehtäviin ja pukeutuu sen mukaisesti tyylikkäisiin ja kalliisiin pukuihin, käy kerran kolmessa viikossa parturissa ja koska matkustelee työnsä puolesta paljon, sillä on ympäri vuoden sellainen kiva suomenruotsalainen rusketus.

Itse olen omasta halustani (haluttomuudestani ajautua uraihmiseksi) kouluttautunut hyvin, mutta ollut samassa työssä nyt kohta 18 vuotta ja olen varmaan eläkeikään asti. Pidän suorittavan tason työstäni, joka on helppo ja harmiton, ei liikaa vastuuta, mutta työnkuva muuttuu vuosien varrella. Pukeudun tätimäisesti, keski-ikäisesti, toimistomaisesti, mitäänsanomattomaksi. Niin perustoimistorotta kuin ikinä vaan voi olla.

Meillä ei ole mitään parisuhdeongelmia, mutta oma rupsahtaminen ja ulkonäköni ottaa itsetunnon päälle, kun mies komistuu. Näytämme mielestäni jo ihan eripariselta pariskunnalta.

Mitä teen? Miten loihdin itsestäni joko itsetunnon esiin tai toimistorotasta puolisoni vertaisen, tyylikkään maailmankansalaisen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat nyt luoda itse ongelman jota ei ole olemassakaan. Voit kai panostaa omaankin ulkonäköön jos se tuntuu tärkeältä?

Vierailija
2/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on korvien välissä. Huono itsetunto ja asennevamma elämään. Nykyajan säälittävä tuotos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokoon ken tahtoo. Kukahan tämänkin (huonon) sadun on kirjoittanut?

Vierailija
4/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka aluksi jotain tuolle pukeutumisellesi. Eihän sen ole pakko toimistonaisellakaan olla liian tätimäistä? Uudista vaatekaappiasi, hanki sinne omaan vartaloosi sopivia nuorekkaampia asuja, niin töihin, kuin vapaa-aikaankin. Pyydä apua myyjältä, jos et itse tiedä, minkälainen tyyli ja värit sinulle parhaiten sopii. Käy kampaajalla ja pyydä leikkaamaan uusi nuorekkaampi ja kasvoihisi sopiva malli. Kiinnitä huomiota muutenkin ulkoiseen olemukseesi, esim. ihoon ja kynsiin.

Ole positiivinen, se kaunistaa kaikkia.

Aloita joku uusi mieluisa harrastus, siinä voi huomaamatta karista samalla kilojakin.

Kertomuksestasi saa kuvan, että ette ole kädestä suuhun eläviä, joten tuumasta toimeen vaan.

T. 51 vuotias itseensä tyytyväinen ei tätimäinen nainen.

Vierailija
5/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpi'to nä'itä keksii, 0/5.

Vierailija
6/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis pidä pukeutumistyylistäsi? 

No olisitko sitten valmis panostamaan siihen ja tekemään muutoksia?

Kuulostaa siltä että mies ei näe nykytilanteessakaan mitään ongelmaa, joten pakko ei ole.

Vierailija
7/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva suomenruotsalainen rusketus:) Ai samperi, sen haluaisin nähdä.

Vierailija
8/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille käy noin. Ja naisille.

Tämän lisäksi miehen varallisuus ja status senkun nousee iän myötä. Senkin jälkeen vaikka se rupsahtanut muija saisi puolet erossa.

Vierailija
9/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskokoon ken tahtoo. Kukahan tämänkin (huonon) sadun on kirjoittanut?

Tyypillistä naiseksi tekeytyvän miehen tekstiä.

Tunnistaa sanavalinnoista. Typerää jorinaa.

Mikä lie ap.n todellinen ongelma.

Veikkaan sitä tavallista "iliman pill.uu".

Vierailija
10/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat nyt luoda itse ongelman jota ei ole olemassakaan. Voit kai panostaa omaankin ulkonäköön jos se tuntuu tärkeältä?

Ap.n ongelma on vaatteita syvemmällä.

Paljon pitää tapahtua, ennen kuin kyseinen mies pääsee tutustumaan naisiin.

Vierailija
11/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vain on väistämätön totuus, että miehet komistuvat ja naiset rupsahtavat vanhetessaan.

Vierailija
12/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykynaiset ei rupsahda niin nopeasti kuten nykymiehet. Elävät terveemmän eikä ole pakko kuihduttaa itseään synnyttämällä monta lasta kuten aikoinaan äitiemme kohtalona oli.

Vierailija
13/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vain on väistämätön totuus, että miehet komistuvat ja naiset rupsahtavat vanhetessaan.

Sitähän sä tolla aloituksella ajoit takaa, tajuttiin kyllä. Kakella taitaa olla sixpäkki juotuna.

Vierailija
14/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottaisi jotain tummaa rakastajaa? Hänen avullaan alat taas hehkumaan ja tunnet itsesi erityiseksi

Vierailija
15/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän sä tolla aloituksella ajoit takaa, tajuttiin kyllä. Kakella taitaa olla sixpäkki juotuna.

Eikä tietoakaan naisesta!

Vierailija
16/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se alfa.

Vierailija
17/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatkoillahan sitä ehtiikin hyvin ottaa aurinkoa, varsinkin juuri ylemmissä johtotehtävissä on aikaa lorvailla. Eikun ei.

Vierailija
18/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset tee asian eteen jotain kun kerran olet tietoinen siitä? Miehesi panostaa omaan ulkonäköönsä, mikset sinä?

Vierailija
19/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautit siitä komeasta miehestä niin paljon kun jaksat ja rakastat häntä niin paljon kuin haluat. Muuta et tarvitse.

M47

Vierailija
20/28 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni mieskin rupsahtaa ja menettää ulkonäkönsä.  On komeita nuoria miehiä, jotka jo 30 täytettyään alkavat ukkoontua, esim. lihoa ja kaljuuntua. Ja jos mies vielä ryyppää, tupakoi, eikä liiku yhtään...

Mutta paljon liikkuvat miehet kyllä säilyvät usein varsin hyvinä ulkonäöllisesti.

Paljon on kyse siitäkin, että kulttuurissamme naisen vanheneminen vain on negatiivista, koska naisen parisuhdearvo on nuoruudessa ja ulkonäössä noin pinnallisin puolin.  Toki äitiys ja isoäitiys, yhteinen perhe ja muu elämä nostaa arvoa sekin.

Aloittaja voisi tehdä kuntoremontin - liikkua itsensä normaalipainoiseksi ihan jo omaksi ilokseenkin.

Harrastakaa liikuntaa myös yhdessä.

Ja jos on jotain pahempaa yksittäistä rupsahtamisongelmakohtaa, niin pientä fiksaustakin voi miettiä, siis maltillisia kauneushoitoja, jopa kauneuskirurgiaa, hampaiden vaalennusta yms. - kun ja jos on rahaakin.

Turvallisuus ja luotettavuus näissä kuitenkin a ja o.

ONKO KUKAAN PALSTALAINEN MUUTEN TEETTÄNYT TÄLLAISTA JA PIRISTYNYT?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän