Mitä ihmisten arkista käytösmallia ette ymmärrä? Mikä saa sinut ärsyyntymään? Maalaisjärki kateissa?
Aloitan.
Kaupassa liukuportaan päässä ihmiset pysähtyvät siihen miettimään minne menisi, vaikka takaa tulee muita ihmisiä. Sitten joudut pyytämään anteeksi, että haluat mennä siitä ohi. Miksi siihen pitää pysähtyä?
Kommentit (1212)
Vierailija kirjoitti:
Itsestään puhuvat ihmiset. Minä sitä ja minä tätä ja minä tykkään tuosta ja minun sitä tätä. Minä minä ja minä. Sitten kun puhut jostain omasta ongelmasta niin vaihdetaan puheenaihetta. Jotkut vain rakastavat itseään niin paljon, että sitä teemaa on ilo jakaa kerrasta toiseen.
Vastapainona ihmiset taas, jotka ei sitten ikinä mitään itsestään kerro. Vaikka kuin kysyy, niin ei vastata suoraan tai vastataan jotain ylimalkaisesti.
Päällepuhujat ärsyttää myös. Aina se oma viimeinen sana pitää sanoa.
LOL, Sinä siis pidät muista ihmisistä koko ajan puhuvista juoruilijoista ja etenkin niistä jotka puhuvat ja juoruilevat sinusta, saat tuntea olevasi tärkeä. Toisaalta juoruilijana et voi sietää, ettet saa joistakin ihmisista irti mitään juoruiltavaa, ihme simpukoita tuommoiset, pah.
Ja narsistijuoruilijan päällehän ei puhuta! Prkle. Sieltä on kuitenkin tulossa jotain maailmanjärisyttävää syvällisyyttä tai persreiän räjäyttävää komiikkaa, ettei muitten tartte tulla omalla tylsällä länkytyksellään sitä keskeyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt kohteliaampaa kanssaihmisiä kohtaan on jättää sentään pieni hajurako kassajonossa edellä olevaan ku8n tökkiä silläkärryllä toista takaliston ja huokailla ja hönkäillä toisen niskaan. Sitäpaitsi kun edellä oleva on laittanut ostoksensa liukuhihnalle, hän monesti peruuttaa ja laittaa tyhjän korinsa kassan päätyyn...on tosi ärsyttävää, kun siinä sitten joku tönöttäjä seisoo edessä eikä tajua edes välttämättä väistää.
Kuinka yleistä tuommoinen tökkiminen oikein on - itse en muista että minulle olisi koskaan käynyt niin, eikä kukaan muukaan ole sellaisesta koskaan elävässä elämässä maininnut (ei tosin välttämättä ole luonteva osa kovinkaan monenlaista keskustelua). Koriasiasta olen aivan samaa mieltä ja kunniamaininta niille, jotka oat siinä vaiheessa jo ehtineet laittaa oman täyden korinsa korikasan päällimmäiseksi.
Mieheni järjen juoksu.
Itse haluaa tutustua kaiken maailman tyyppeihin ja viimeksi naiseen. Tämä nainen on niin kiva, ja kun tapasin naisen, niin mies sanoi mulle jälkikäteen, että eihän se yhtään paha ihminen ole ja eikös ole kiva blaablaa.
Juupa juu. Kummasti vain pitkähihainen vaihtui tissitoppiin. Nainen ei juurikaan puhunut minulle mitään. Hääräsi silmä mieheni ja tämän kaverin ympärillä kuin herhiläinen.
Mies on omituisen innoissaan tästä naisesta.
Mulle nimittäin mies suutahti, kun yritin tehdä tuttavuutta toiseen äidin kanssa. Itsellä ei paljoa kavereita ole.
Enpä ole kuullut tästä äidistä enää mitään ja itse luovutin kokonaan.
Kyseenalaistin miehelle suoraan hänen tarpeensa tutustua uusiin ihmisiin, kun mulle jaksoi kiukutella pitkään asiasta.
Tulin siihen tulokseen, että minun pitäisi hyväksyä miehen tissibimbot kaverit, mutta vastaavasti itselläni ei kavereita saa olla, joiden kanssa olisi jotain yhteistä. Ei mulla ole lapsettomien bimbojen kanssa mitään yhteistä tai yhtään mitään puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kadut on täynnä lehden myyjiä, kerjäläisiä, kaikenlaisia provikalla toimivia kaupustelijoita.
Kun kuljen ohi silmiinkatsomatta minulle tuhahdellaan selän takana.
Ei ole aikaa työmatkalla keskustella ventovieraille, jotka haluavat minulta lisäksi rahaa
Joku kaunis päivä vielä painatan itselleni paidan, jossa teksti "Kävelevä sosiaalitoimisto SULJETTU."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt kohteliaampaa kanssaihmisiä kohtaan on jättää sentään pieni hajurako kassajonossa edellä olevaan ku8n tökkiä silläkärryllä toista takaliston ja huokailla ja hönkäillä toisen niskaan. Sitäpaitsi kun edellä oleva on laittanut ostoksensa liukuhihnalle, hän monesti peruuttaa ja laittaa tyhjän korinsa kassan päätyyn...on tosi ärsyttävää, kun siinä sitten joku tönöttäjä seisoo edessä eikä tajua edes välttämättä väistää.
Kuinka yleistä tuommoinen tökkiminen oikein on - itse en muista että minulle olisi koskaan käynyt niin, eikä kukaan muukaan ole sellaisesta koskaan elävässä elämässä maininnut (ei tosin välttämättä ole luonteva osa kovinkaan monenlaista keskustelua). Koriasiasta olen aivan samaa mieltä ja kunniamaininta niille, jotka oat siinä vaiheessa jo ehtineet laittaa oman täyden korinsa korikasan päällimmäiseksi.
Kyllä tuo tökkiminen on ihan yleistä. Itse jätän kassajonossa edellä olevalle tilaa enkä änkeä perään kiinni, niin johan minun takanai oleva tökkii kärryllään ja kurottelee ostoksiaan kassahihnalle olkapääni vierestä. Olen sanonut usein, että kyllä siihen kassalle pääsee ilman perään tökkimistä ja niskaan hönkäilyäkin, johon vastakommentti on ollut, että on kiire, voisit mennä eteenpäin. Eteenpäin mihin? Edellisen jonottajan takapuoleen kiinnikö? En mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadut on täynnä lehden myyjiä, kerjäläisiä, kaikenlaisia provikalla toimivia kaupustelijoita.
Kun kuljen ohi silmiinkatsomatta minulle tuhahdellaan selän takana.
Ei ole aikaa työmatkalla keskustella ventovieraille, jotka haluavat minulta lisäksi rahaa
Joku kaunis päivä vielä painatan itselleni paidan, jossa teksti "Kävelevä sosiaalitoimisto SULJETTU."
Just noin.
En tajua, miksi pitää tuhahdella ja haistatella, kun pummaajalle sanoo, että ei ole rahaa yhtään. Olettavatko he, että he ovat ainoita rahattomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo tökkiminen on ihan yleistä. Itse jätän kassajonossa edellä olevalle tilaa enkä änkeä perään kiinni, niin johan minun takanai oleva tökkii kärryllään ja kurottelee ostoksiaan kassahihnalle olkapääni vierestä. Olen sanonut usein, että kyllä siihen kassalle pääsee ilman perään tökkimistä ja niskaan hönkäilyäkin, johon vastakommentti on ollut, että on kiire, voisit mennä eteenpäin. Eteenpäin mihin? Edellisen jonottajan takapuoleen kiinnikö? En mene.
Juuri näin. Itse seison aina kassahihnan alkupäässä kunnes kaikki ostokset ovat hihnalla ja kunnes saan laitettua korin koripinoon. Takanatulevalla ei ole mitään asiaa laittaa mitään kassahihnalle ennen sitä, silloinhan ostokset menisivät sekaisin. Blokkaan takanatulevan pääsyn kassahihnalke kunnes olen itse valmis. Jos kuuluu huokailua, enintään naurahdan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Jalkakäytävällä saa pyöräillä vain alle 12-vuotias lapsi, muutoin pyörän ajaminen jalkakäytävällä on aina kielletty (Tieliikennelaki 8 §). On siis aina käytettävä pyörätietä, jos sellainen on ja muutoin aina on ajettava ajoradalla.
Todellakin! Ja ajoradalla ajettaessa on toki myös osattava ja noudatettava ajoradalla ajoa koskevia liikennesääntöjä, mm. kolmiot, ryhmittyminen, stop-merkit ja liikennevalot. N. 99,9% pyöräilijöistä ei niitä osaa, pahimpina alepa-pyöräilijät.
Seurassa puhelimen näprääminen. Ihan koko ajan. Ei puhuta toisille mitään, naama kiinni luurissa.
Sitten se snäppääminen. Ja kaiken lisäksi se on äärimmäisen tyhmän näköistä eikä kukaan tajua miten noloilta näyttävät ilmeillessään kameralle.
Olen alkanut vetäytymään pois "seurasta" jota ei ole ollenkaan.
Sitten se naaman kuvaaminen ja lataaminen joka paikkaan, ja mikään ei muutu;
ilme, asento, filtterit, valotukset, meikki, kampaus jne.
Tismalleen samanlaisia kuvia kaikki ja näitä ilmestyy aivan jatkuvasti, varsinkin perjantaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin!
Jalkakäytävällä saa pyöräillä vain alle 12-vuotias lapsi, muutoin pyörän ajaminen jalkakäytävällä on aina kielletty (Tieliikennelaki 8 §). On siis aina käytettävä pyörätietä, jos sellainen on ja muutoin aina on ajettava ajoradalla.
Todellakin! Ja ajoradalla ajettaessa on toki myös osattava ja noudatettava ajoradalla ajoa koskevia liikennesääntöjä, mm. kolmiot, ryhmittyminen, stop-merkit ja liikennevalot. N. 99,9% pyöräilijöistä ei niitä osaa, pahimpina alepa-pyöräilijät.
Ihan sama ,ajan miten huvittaa. Lukekaa te vain niissä kotteroissanne lakipykäliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajetaan maantiellä alinopeutta ja kun tulee ohituskaista ja menee siitä ohi, tämä alkaakin kiihdyttää tahallaan. Kaupassa tukitaan kärryillä käytävät ja hyllyjen edustat ja kun sivusta ottaa tavaran, katsotaan pitkään kuin halpaa makkaraa. Kaupan kassajonossa jätetään edellämenevään pitkä väli niin, ettei tämän takanatuleva pysty alkamaan laittamaan tavaroita hihnalle. Tätä en ymmärrä. Onko jätettävä hajurako vai mistä helvetistä on kysymys? Heitetään roskia tahallaan maahan, vaikka roskiksia olisi lähettyvillä, samoin kuin roskien heitto auton ikkunoista. Idioottimaista.
Minulle ei ole koskaan sattunut tuota hajuraon jättämistä, pikemminkin päinvastoin yja takana oleva tökkii kärryillä takapuoleen.
Se rako jonossa pitää jättää, ettei näytä siltä, että haluaisi kurkkia edellä maksavan tunnusluvun.
Minulle kävi kaupassa viimeksi niin, että joku nainen oli kyljessäni kiinni kun olin kassalla. Asettui mokoma kurkkimaan korttini tunnuslukua kun maksoin muttei nähnyt luultavasti mitään kun lätkäisin lompakkoni maksupäätteen päälle näkösuojaksi. Kassalla oleva kesätyöntekijä ei uskaltanut sanoa mitään.
Sen jälkeen nainen siirtyi ohitseni kassan ohi ostamatta yhtään mitään ja liittyi ilmeisesti miehensä seuraan. Soitin miehelleni, että hän tulee hakemaan minut kaupasta ja laitoin kaiken varalta avainnipun sormeeni ip-asentoon jos pariskunta olisi hyökännyt kimppuuni kaupan sisällä. Pysyin visusti mieheni tuloon saakka valvontakameran näkyvissä.
Minusta oli todella omituista että tuntematon ihminen liimautuu minuun kiinni kaupan kassalla. Ehkä ylireagoin mutta se ei haittaa koska siitä ei koitunut kenellekään vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Itse seison aina kassahihnan alkupäässä kunnes kaikki ostokset ovat hihnalla ja kunnes saan laitettua korin koripinoon. Takanatulevalla ei ole mitään asiaa laittaa mitään kassahihnalle ennen sitä, silloinhan ostokset menisivät sekaisin. Blokkaan takanatulevan pääsyn kassahihnalke kunnes olen itse valmis. Jos kuuluu huokailua, enintään naurahdan.
Tämä on oikea tapa, näin itsekin teen aina!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin te kätkette ostoskorinne? Lasketteko sen lattialle ja poimitte ostoksenne sieltä hihnalle? Miksi te peruutatte? Järkevintä on pistää kori pinon eikä kasan päällimmäiseksi ja nostella ostokset siitä suoraan hihnalle. Jos koripino on liian matala tai korkea, niin hihnan alussa oleva levy on käytettävissä.
Kyllä tuo tökkiminen on ihan yleistä. Itse jätän kassajonossa edellä olevalle tilaa enkä änkeä perään kiinni, niin johan minun takanai oleva tökkii kärryllään ja kurottelee ostoksiaan kassahihnalle olkapääni vierestä. Olen sanonut usein, että kyllä siihen kassalle pääsee ilman perään tökkimistä ja niskaan hönkäilyäkin, johon vastakommentti on ollut, että on kiire, voisit mennä eteenpäin. Eteenpäin mihin? Edellisen jonottajan takapuoleen kiinnikö? En mene.Juuri näin. Itse seison aina kassahihnan alkupäässä kunnes kaikki ostokset ovat hihnalla ja kunnes saan laitettua korin koripinoon. Takanatulevalla ei ole mitään asiaa laittaa mitään kassahihnalle ennen sitä, silloinhan ostokset menisivät sekaisin. Blokkaan takanatulevan pääsyn kassahihnalke kunnes olen itse valmis. Jos kuuluu huokailua, enintään naurahdan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin on jo jyvällä kassahihnakäytöksessä, peruuttajat ovat tumpeloita. Kassalla on yksisuuntainen liikenne ja kori nostetaan suoraan pinoon, jos se on sopivan korkea. Siitä on helppo nostella ostokset hihnalle ketään häiritsemättä ja kenekään häiritsemättä. Muuten käytetään sitä tasoa ennen hihnaa. Nostavatko nämä peruuttajaparat kamansa lattialla olevasta korista hihnan loppupäähän, vai miksi he seilaavat edestakaisin?
Miesten, varsinkin varattujen sellaisten somekäyttäytyminen.
Mitähän vaimot, avokit ja tyttöystävät mahtanevat ajatella, kun toinen puolisko kuolaa muiden naisten kuville, ja kommentit luokkaa "uuuh aaah", "panisin", "tuolle antaisin", "nyt on kuumaa", "sydänsydänsydän", rakastumista tarkoittavia hymiöitä tai mainitaan ne tissit?
Kyllä, naisilla on tissit ja niitä on monia eri kokoisia ja mallisia.
Oikeasti. Olette vain säälittäviä.
Mieheni ei tykkää somekuvistani. Muiden naisten kuvista kyllä tykkää omienikin edestä ja joitakin kommentoikin kuola suu pielestä valuen kuin Homer Simpsonilla >:(
Urheilijoiden järjetön jumalointi.
Vierailija kirjoitti:
Urheilijoiden järjetön jumalointi.
Järjettömät niitä jumaloivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ra si st it äh läm pitserioissa ja kebab- paikoissa.
Ai niin , Kotipizza ei ole auki öisin.
Leijonakorut killuen vedetään kebabbia ja pitsaa partanaamapaikoissa.
Ristiriitaista ei ole ei???
Mistä sä tunnistat siellä kebabbilassa rasistit? Suomileijonakoruko nykyään riittää määrittelemään kuka on rasisti?
Maastohiihto, pilotti takit, nutipäät, leijonapaidat ja -korut.
Näitä näkee usein baari-illan jälkeen kebab-joinoissa, joten onhan siinä ristiriitaa, kun kumminkin ählämin rullakebab kelpaa ja kuitenkin uhotaan kuinka rajat kiinni se rullakebab kourassa.Miettikääs nyt itsekin hetki.
Tämä. Samaa ryhmää somessa, pukinparralla sormenpaksuisessa ketjussa kilon leijonariipus kaulassa, kommentoidaan kaikkea vähänkin ulkomaanelävätä näyttävää ja seuraavassa viestissa kirotaan kun sossu ei ole maksanut heidän sähkölaskuaan, ollaan työkyvyttömiä, mutta se 10 m3 halonhakkuu ei ollut mikään ongelma, jne jne...
Se kun lentokentällä ruumatavaroita odotetaan metrin päässä hihnasta, jolloin ihmiset takana ei näe milloin se oma laukku tulee.