Mitä ihmisten arkista käytösmallia ette ymmärrä? Mikä saa sinut ärsyyntymään? Maalaisjärki kateissa?
Aloitan.
Kaupassa liukuportaan päässä ihmiset pysähtyvät siihen miettimään minne menisi, vaikka takaa tulee muita ihmisiä. Sitten joudut pyytämään anteeksi, että haluat mennä siitä ohi. Miksi siihen pitää pysähtyä?
Kommentit (1212)
Kassajonossa edellinen asiakas ei viitsi laittaa kapulaa ostoksiensa perään. Olen ajatellut, että en laita sitä hänelle minäkään vaan siinäpä sitten selvittää kenen ostokset on kyseessä. Itse laitan aina kapulan ostoksieni päätteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisten puhelinkeskustelujen pakollinen kuuleminen on mielestäni aivan järjettömän ärsyttävää. Pari päivää sitten tosi pitkässä kassajonossa takanani seisova mies tuntui huutavan suoraan korvaani minuuttitolkulla. Tuli valtava himo kääntyä ja vetää turpiin.
Joo, nykyään ihmisillä on tarve hoitaa hyvinkin henkilökohtaisia puheluita esim. bussissa. Luuleeko ne, että niillä on ympärillään joku äänieristetty kupla, ettei kaikki terveys- ja parisuhdeongelmat kantaudu jokaisen korviin? Vaikea uskoa, että oikeasti haluaisivat kailottaa niitä juttuja koko kansalle.
Kerran yövuoroon mennessä takanaistuja soitti läpi kaikki tuttavansa, ja selosti jokaiselle kovaan ääneen melkein samoilla sanoilla ostaneensa auton. Valehtelematta 20 puhelua ja sama stoori joka kerta! Siinä oli itselläkin turpiinvetofiilikset korkealla... Muutaman tunnin päästä näin sen työpaikalla ja kuulin, miten se aloitti juttunsa työkaverille edelleen ihan samoilla sanoilla kuin ne puhelutkin. "ette kuulkaa ikinä arvaa, mitä tein tänään!!" Naisen ilme oli näkemisen arvoinen, kun tulin viereen ja kerroin, että "OSTIN AUTON! Just se merkki mistä aina puhuinkin eli sejase ja arvaas kuule minkä värinen!!"
Vieläkin tilanne naurattaa :D
Asioita, joita ei tapahtunut. Tai ehkä teki mieli tehdä.
Sori. Sinä olet ehkä nyhverö joka ei koskaan saa suutaan auki oikeassa paikassa, mutta kaikki muut eivät ole ;)
Minua vaan tökkii, jos se lippis on päässä ihan joka paikassa sisällä tai ulkona: ravintolassa, elokuvissa, kirkossa...
Miehen poika pieree saunassa, ihan koko ajan ja on olevinaan hauskakin. Itse pidättelen oksennusta.
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 14v.
Roskaaminen.
Lapset, nuoret ja aikuiset heittävät roskia maahan. KAIKKI heitetään maahan vanukaskipoista ja mehupurkeista lähtien.
Yleisimpiä roskia ovat tupakka-askit, mikä kertonee riittävästi tupakoijista.
Nostain usein roskia roskiksiin ja ihmettelen, mikä saa osan ihmisistä sikailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen poika pieree saunassa, ihan koko ajan ja on olevinaan hauskakin. Itse pidättelen oksennusta.
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 14v.
Kuvottavaa.
Ikävää, että miehelläsi on heikkolahjainen lapsi.
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 15v.
Liikennekäytöksestä, tosin nämä on jo mainittukin: pyöräilijäk*rvät, jotka eivät voi väistää bussista pois hyppääviä bussipysäkin kohdalla. Hei, get real! Matkustajilla on oikeus jäädä pois eikä tarvitse kuikuilla bussista moneen otteeseen, uskaltaako jäädä pois. Äsken taas todistin, miten yksi pyöräilijä hyvin nahkeasti jarrutteli ja kierteli pysäkin kohdalla. Eikö voi ihan selkeästi vaikka pysäyttää sen kulkineensa ja antaa ihmisten mennä?
Samoin todistin tänään myös ihmistä, joka ei voinut avata lainkaan suutansa vieressäni, kun halusi jäädä bussista pois. Muija nousee seisomaan eikä mitään voi sanoa, vaikka katson sillä asenteella, että avaa hyvä ihminen suusi. Mikä siinä voi olla niin vaikeata? Jokin periaate olla hiljaa, tuntemattomallehan ei puhuta?
Kuka nostaa kommenttiani ja muuttaa lapsen iän jonka mainitsin?
Voisitko mennä muualle trollaamaan?
Sairas olet päästäsi, jos sinusta saunomisessa on jotain outoa ja itselläsi on sairas teinifantasia.
Trolli iski taas. Tosin lainaa toisen kommenttia muuttaen vain iän.
Todella vähä-älyistä käyttäytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 15v.
Lainaat kommenttiani muuttaen iän loppuun. Ei ole TERVEEN ihmisen toimintaa.
Sipilä on hyvä esimerkki maalaisjärjen puuttumisesta. Pyörä pyörii kyllä, mutta hamsteri on kuollut.
Että kaikkia ja kaikkea pitää jatkuvasti arkipuheessakin haukkua ja vihata. Ja (niistä harvoista) perusteluyrityksistä puuttuu logiikka ihan täysin. Käyn yhden papan luona kylässä, joka ei edes ole kovin vanha ja juuri viimeksi piti niin järkyttävän vihamonologin seksuaalivähemmistöistä ja heti perään naisten ulkonäöstä, että on vieläkin tosi paha olo. Ja siihen päälle vielä hänen ihan yleinen kaikkea halventava asenne.
Ra si st it äh läm pitserioissa ja kebab- paikoissa.
Ai niin , Kotipizza ei ole auki öisin.
Leijonakorut killuen vedetään kebabbia ja pitsaa partanaamapaikoissa.
Ristiriitaista ei ole ei???
Vierailija kirjoitti:
Ra si st it äh läm pitserioissa ja kebab- paikoissa.
Ai niin , Kotipizza ei ole auki öisin.
Leijonakorut killuen vedetään kebabbia ja pitsaa partanaamapaikoissa.
Ristiriitaista ei ole ei???
Tuttuni kakara on hyvä esimerkki. Huutelee törkeyksiä, ei tosin tajua mitä sanat tarkoittavat, mutta mitään muuta ei söisi kuin kebabaa joka päivä 😂
On ostettu laivamatkalla hytti. Tullaan laivan aulaan,ihan sama mille kannelle ja aletaan etsiä sitä hittiä. Joka aulassa seisoo siihen määrättynä henkilökuntaa joka varmaan osaa hytit ja käytävät. Kysyä ei voi. Sehän saattaa vaikka olla niin ettei ne osaa edes suomea.
Olen tullut siihen tulokseen että jos ne ei halua kysyä neuvoa niin mikäpä minä olen sitten siihen änkeemään neuvomaan. Kauppa ne sitten pärjää ilmankin.
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 12v
pierupoika kirjoitti:
Pieree ruokapöydässä. Vielä oikein työntää sitä pierua, hyvä ettei housuunsa, lauteille tai lattialle paskanna. Ällöttävää. Aivan sairasta. Ikää on 12v
Taas tätä samaa.
pierupoika kirjoitti:
Harmittaako?
vaihda tuohon uskovaisuuden tilalle feminismi tai monikulttuurisuuden ylistys. Samaa roskaa.