Kivikylän täytetyt lihapullat??
(Savujuusto.) Miten ne olisi tarkoitus lämmittää? Pakkausselosteessa oli vain ainesosaloettelo, ei lämmitysohjeita missään. Ja luin viidesti.
Kommentit (27)
Kainaloiden alla saa vähintäänkin haaleaksi.
Niin mitenköhän ne lihapullat lämmitetään, siinäpä pulma, jota voit vaikka koko yön miettiä.
Tietysti haudot ne lämpimäksi. Ensin pitää nyppiä peppukarvoitukseen aukko että lämpö johtuu paremmin pakaraihosta lihapulliin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko uusavuton?
Olen pieni eines lihapullaa vaan, pieni lihapulla vaan. Kylmä on ja ikävä lämpimään kova.
Ai pahus, pistin just kastikkeeseen lämpiään enkä etsinyt ohjetta. Nyt vissiin ruoka pilalla? Vai oliko se jo muutenkin terveydelle vaarallista kun tein ruskean kastikkeen pastalle?
Onpa merkillisiä vastauksia kysyjälle.
Ostin juuri eilen saman tuotteen,myytiin erä puoli- ilmaiseksi,ilmankos kun lämmitysohje puuttuu. Ei ole itsestään selvää,miten niitä pitää lämmittää parhaan tuloksen saamiseksi. Kerran olen lämmittänyt mikrossa ja piloille menivät.Nyt kokeilen pannulla lämmittämistä.
Ei helvetti että ihmiset ovat avuttomia. Pakko olla provo.
Avotulella. Tuon nyt tajuaa lapsikin.
Nimessä jo savu vinkkinä, eli avotulella.
Lukeeko jo niitä lämmitysohjeita muka 😂 Voi apua.
Uunissa on paras, mutta myös mikrossa ja paistinpannulla onnistuu. Älä välitä ääliömäisistä vastauksista tuossa ylempänä.
Onko tehty esipestystä jauhenlihasta?
Hiljaa sosiopaatti, ehkä kysyjällä ei ollut perhettä joka olis opettanut näissä asioissa.
Kyllä ne siellä vatsassa sitten lämpiää.Ja kun tulee ulos niin sitte syöt.
Lapsuudessani naapurin ekaluokkalainen tyttö kotiintultuaan osasi tehdä itse lettutaikinan ja paistaa letut. Vanhemmat töissä. Kai aikuinen osaa valmiit lihapullat lämmittää.
Kuumennan tuollaiset uunissa pellillä leivinpaperin päällä tai foliovuoassa. Noin 10 minuuttia noin 175 asteessa riittää hyvin, ehkä jopa 5 minuuttia, jos uuni on kuumana, kun panet lihapyörykät sinne.
Oletko uusavuton?