Vaimo oli hepeneissä vastassa kotona- Hävetti..
Vaimo pyöri hepeneissä kotona ja odotti seksiä, kun oli saanut vauvan nukkumaan. No, ei siinä..ei hirveästi kiinnosta katsella raskausarpia ja roikkuvia rintoja sekä hyllyvää takapuolta..ei vaikka ois kuinka hepeneissä..yritin keksiä tekosyitä ja lopulta keksin..Vaimo paukautti oven kiinni ja meni rääkymään makuuhuoneeseen.
Kommentit (23)
Laita tänne vaan, hoidellaan kun muilta ehditään
M45
Mulle ois turn off ne toisen halut. Mä harrastan seksiä silloin kun MUA haluttaa. Ei silloin, kun jotakuta muuta haluttaa. Siksi noi hepeniinpukeutumiset on niin noloja.
Onneksi sinä olet varmaan komea, tuuheahiuksinen, pyykkilautavatsainen adonis :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä olette yhdessä?
Etkö todellakaan keksi muita syitä, kuin nussimisen?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ois turn off ne toisen halut. Mä harrastan seksiä silloin kun MUA haluttaa. Ei silloin, kun jotakuta muuta haluttaa. Siksi noi hepeniinpukeutumiset on niin noloja.
No hyi, raiskailetko sitten aina kun huvittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi, raiskailetko sitten aina kun huvittaa?
En tietenkään. Täytyyhän sen toisenkin haluta. Sitä just noi hepeniinpukeutujat ei oikein tajua.
Voitko kertoa mitä sä saat irti näin paskasta provosta? Ootko sä van tyhmä vai teini?
Vierailija kirjoitti:
Aah mikä unelmien mies, siinä on taas joku joka tulevaisuudessa ihmettelee miksi naissuhteet ei kestä.
LOPETA JO -_- Ketään ei kiinnosta aikuisen naisen jatkuvat sadut.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä olet varmaan komea, tuuheahiuksinen, pyykkilautavatsainen adonis :)
Treenaan salilla neljä kertaa viikossa. Ei ole roikkuvaa mahaa itsellä. Komea olen. Kehuja saanut ja paljon. Se, että vaimo on tuon näköinen ei tee minusta kskkosluokan kumppania.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Joo, munkin eksälle oli turn off mun halut. Sääli vaan, että hän ei löytänyt sellaista hetkeä, että hän olisi halunnut mutta minä en, joten koko seksielämä loppui (onneksi). Sitten oli vielä sairaan mustasukkainen, kun pelkäsi että haen seksini muualta.
Onneksi on tervepäisiäkin miehiä tässä maailmassa.
Taidankin tästä mennä katselemaan nättiä, hyväkroppaista ja synnyttämätöntä naista seuraksi.
AP.
Rohkea mies. Kyllä tuossa vaiheessa piti vain käyttää mielikuvitusta, jotta sai homman hoidettua.
Osta sille dildo. Ei tarvi sua vaivata.
OT, mutta vähän samaa aihetta sivuten. Mikä siinä on, että vaimo ensin torjuu seksiasiat useamman kuukauden ja sitten suuttuu kun miestä ei kiinnostakaan juuri sillä sekunnilla, kun hän ehdottaa seksiä.
Niin, kaikista ei ole isäksi eikä aviomieheksi.