Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fas

Vierailija
05.06.2018 |

Kuinka paljon odotusaikana pitää juoda että saa FAS lapsen? Mun tuttu juo kännejä sillon tällöin vaikka oottaa lasta ei usko että fas tai mitään muutakaan seuraa.. hän on nyt rv30 ja juonut ainakin 5 kertaa humalaan

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon odotusaikana pitää juoda että saa FAS lapsen? Mun tuttu juo kännejä sillon tällöin vaikka oottaa lasta ei usko että fas tai mitään muutakaan seuraa.. hän on nyt rv30 ja juonut ainakin 5 kertaa humalaan

Tuttu. just joo.

Onnea yritykseen kyl se siitä.

Sitten säätelemään sen mukaan miten pöljön ja ruman lapsen haluat.

Vierailija
2/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta päätellen sinun ei pitäisi yksinkertaisesti hankkia lapsia lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisko ihan asiallisia vastauksia aikuisilta? T. AP

Vierailija
4/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 2 tervettä lasta kiitos vain, olen todella huolissani tutustani.

Vierailija
5/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vastasin jo ekassa vastauksessa.

On jo fas, ellei keho suorita itse keskenmenoa.

Fassia on kuitenkin monta eri tasoa, eli voi olla hyvin lievästä hyvin raskaaseen. Tosin hyvin raskaat harvoin syntyvät vaan poistuvat useimmiten keskenmenon kautta.

Vierailija
6/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi sanoa turvallista rajaa. Kertakänni voi riittää, tai sitten ei riitä edes joka illan kännit.

Vierailija
7/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vastasin jo ekassa vastauksessa.

On jo fas, ellei keho suorita itse keskenmenoa.

Fassia on kuitenkin monta eri tasoa, eli voi olla hyvin lievästä hyvin raskaaseen. Tosin hyvin raskaat harvoin syntyvät vaan poistuvat useimmiten keskenmenon kautta.

Keskenmenoa tuskin enää viikolla 30 saa....

Vierailija
8/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fas-lapsen elämä ei ole helppoa. Oppimisvaikeudet ja keskittymisongelmat piinaavat koko elämän. Tällaisenko syntymälahjan haluat lapsellesi tietentahtoen antaa? Kannattaa olla 'selvästi raskaana'.

Vierailija
9/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi mitään yhteyttä tuollaiseen tuttuun ja tekisin lastensuojeluilmoituksen ennenkuin lapsi edes syntyy.

Jos ei kiinnosta olla edes raskausaikaa selvinpäin, vaikka vauva voi vaurioitua, on parempi että lapsi saa uuden, turvallisen kodin synnyttyään.

Vierailija
10/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fas-lapsen elämä ei ole helppoa. Oppimisvaikeudet ja keskittymisongelmat piinaavat koko elämän. Tällaisenko syntymälahjan haluat lapsellesi tietentahtoen antaa? Kannattaa olla 'selvästi raskaana'.

Minä!? En minä ole edes raskaana. Tuttuni on ja hänestä olen huolissaan. Väittää ettei tule mitään vaikka juo muutamat kännit. Mistä minä tiedän kun olen 2 tervettä lasta saanut ja en muutenkaan juo alkoholia. Ap

Vierailija
11/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pitäisi mitään yhteyttä tuollaiseen tuttuun ja tekisin lastensuojeluilmoituksen ennenkuin lapsi edes syntyy.

Jos ei kiinnosta olla edes raskausaikaa selvinpäin, vaikka vauva voi vaurioitua, on parempi että lapsi saa uuden, turvallisen kodin synnyttyään.

Haluan auttaa. Ja sikiöllä ei taida olla oikeuksia ennen kuin syntyy. Olen kyllä miettinyt ottavani yhteyttä hänen neuvolaan. Ap

Vierailija
12/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan auttaa. Ja sikiöllä ei taida olla oikeuksia ennen kuin syntyy. Olen kyllä miettinyt ottavani yhteyttä hänen neuvolaan. Ap

Ehkä kuten tiedät kiitos aborttikeskustelun (vai kiistämättömän yhetsikunnallisen totuuden ku ei oikein ole keskusteluvaraa) naisen oikeus päättää omasta kehostaan on absoluuttinen mukaanlukien dokaaminen raskaana.

Neuvola ei siis asialle voi yhtään mitään.

Vierailija
13/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lastensuojeluun voi olla yhteydessä, lapsella on oikeuksia sitten kun syntyy. Silloin voivat napata lapsen saman tien kun puskeutuu ulos.

Vierailija
14/14 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta lastensuojeluun voi olla yhteydessä, lapsella on oikeuksia sitten kun syntyy. Silloin voivat napata lapsen saman tien kun puskeutuu ulos.

Enpä tiedä onko kuitenkaan oikein viedä lasta muutaman humalan takia. Alkoholisti hän ei kuitenkaan ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä