Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko kehaista: BabyBanzeista vielä...

26.04.2006 |

Tilasin siis sunnuntaina täältä:

http://www.esunproof.co.uk/

BabyBanzit, aurinkohatun ja laseille kotelon suunnilleen 25 eurolla postimaksuineen.

Ja tänään tulivat!! Ällistyttävää!! Maanantaihan oli ensimmäinen työpäivä, jona nämä oli saatettu postittaa. Ja keskiviikkoaamu on nyt!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin samalta sivulta viime keskiviikkona, mutta paketti ei ole vieläkään tullut?? Tämän päivän posti ei tosin vielä ole saapunut, tulisikohan meillekin tänään... Jos vaikka postittavat aina isomman erän kerralla. Jään odottelemaan...

Vierailija
2/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne on ihan paskat.

Aina kun lapsi kääntää päätä, niin lasit lipsahtaa paikaltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuo tilaaminen onnistuu,pitääkö olla joku pankki/luottokortti?eikö saa laskulla? Sen verran on huono tuo englanninkielen taito ettei osaa etes tottero tilata=(

Vierailija
4/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasitko, että sivun oikeasta laidasta saa vaihdettua kielen suomeksi? Ihan kaikki ei ole suomea, mutta kuitenkin...

Vierailija
5/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää olla luottokortti.

Vierailija
6/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tosi moni kehunut noita. Katotaan sitten, kun koekäyttäjä tulee kotiin.

Mutta ei siellä välttämättä tarvitse luottokorttia, tai siis minä tilasin omani Visa Elekrtonilla (joka kai virallisesti ottaen on jonkun sortin luottokortti, mutta ei siis perinteisessä mielessä.)

Tilaaminen oli kyllä tosi helppoa. En tiedä sitten, jos enkku ei suju, mutta kuvia minäkin kuvittelen vain napsutelleeni...

Vierailija
7/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä onnistuit tilaamaan Visa elektronilla?

Mä kun olen jo muutaman kerran kokeillut, enkä todellakaan onnistu!! =(

Vierailija
8/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mä olen käynyt (Nordean) webbipankissa laittamassa rastin ruutuun " webbikauppa ok" tai siis jotain sinne päin. Ja toimii tosi hyvin, melkein kaikkialla.

Muissa pankeissa tietääkseni pitää siellä konttoorissa käydä asia sopimassa. En ole varma. Norskulla menee ihan yksinkertaisesti. Rastittamalla.

Vierailija
9/19 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

baby vai kidslasit? Minkä väriset olette hankkineet- kaikki ovat niin

ihania värejä. lähinnä pähkäilen oranssin ja v.pun. ja punaisten välillä..

Vierailija
10/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis 9kk tyttö, jolla on aika iso pää. Sille ainakin tuo BabyBanz-hattu oli liian pieni. Laseja ei ole saatu vielä koitetuksi, kun tuo ei mitenkään varauksetta innostunut niistä...

Vierailija
11/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en uskaltanut tilata netistä, kun siinä ei pääse sovittamaan laseja ja hyvä olikin. Meillä on kymmenen kuukautinen poika ja lastentarvikkeessa kokeiltiin baby banzeja ja eihän ne mahtuneet enää, joten otimme kidz banzit ja on olleet kyllä todella hyvät ja poika antaa olla silmilläkin, kun tavalliset lasit vedettiin pois sekunnin päästä.

Vierailija
12/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissäkin voi vaihtaa.

Oli vaan NIIN paljon edullisempaa. :-)

Vierailija
13/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään myös OP:n sivuilla onnistui vain rastittamalla se netissä-maksamis-juttu..=)

Mutta silti en vaan saa baby banzeja tilattua!! Alkaa mennä hermot ku oon kortin numeron jo näpytellyt 100 kertaa siihen, et " josko nyt onnistuis" MUT EI!

Jaksatko jelppiä vielä?

Siis miten ihmeessä onnistuit?

Painoitko siihen Visa Elektron-korttiin?

Kerro mikä on salaisuutesi! =)

-Hermonsa menettänyt Alpukka

Vierailija
14/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni valitsin sen visa elekrtonilla maksamisen siinä systeemissä. Sitten ne kortin numerot ja se tunnusluku vai mikä varmistusluku se nyt on.. kolme viimeistä numeroa... ja ei kun menoks.

Voiskohan siinä toiminnan kytkeytymisessä olla joku viive?

Mä en käsitä, mulla ei ollut mitään ongelmaa! Mutta vielä yks: mikä selain? Joskus jotkut selaimet säätävät itsekseen jotain. Eli siis eivät sovi yhteen noitten pankkiohjelmien kanssa. Mulla oli käytössä Firefox.

Vierailija
15/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jospa siinä kestää, kun vasta tänään kävin sen siellä op:n sivuilla ruksaamassa...

Tälläinen teksti mulle tulee kun yritän tilata:

Declined. Sorry this transaction has been declined by your card issuer. No further information was passed to WorldPay as part of your confidentiality agreement with your card issuer. You may wish to try another card.

Mä en tosta paljoa ymmärrä, mites sinä?

Vierailija
16/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua... ikävä juttu, mutta ehkä voit koittaa myöhemmin uudelleen?

Vierailija
17/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, paitsi että jouduin laittamaan omani myyntiin, olivat just napakat. En jaksa alkaa lähettää takaisin vaan tilaan uudet...

http://www.vauva-lehti.fi/ostajamyy/tm.asp?m=7120596&p=1&tmode=1&smode=1

Vierailija
18/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laseja hintaan 21 e + pk. Ja ihan suomenkielellä ja käsittääkseni saa myös tilisiirrolla. Vaihto- ja palautusoikeudella.

Vierailija
19/19 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mennyttä ovat :-)

Mutta palautusoikeushan tuolla englannissakin on. 10 puntaa vaan on niin halpa hinta, ettei viittisi kotomaan kiskurihintoja maksaa. Ja kun kerran osaa kieltä ja kortti toimii.