Joko anarkistit ovat ottaneet kohteekseen uuden Lotta-patsaan?
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005707601.html
Tuo terrroristiryhmittymä pyrkii tuhoamaan Suomen valtion. Lippuja poltettiin itsenäisyyspäivänä, joten tässä seuraava potentiaalinen kohde heille.
Kommentit (16)
Veistos pitää korvata paleface-veistoksella! T: Antti Fantti
Onneksi on kaukana Helsingistä niin ehkä patsas pelastuu, koska vasurianarkistit ei löydä mäkkäriä läheltä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
T: anarkisti
Siksi, että kaikki suomalaisuus on rikosta ja riistämistä.
Tuskin nuo löytävät mäntyharjua kartalta ja paikalle eivät ainakaan pääse kun sinne ei mene metroa eikä ratikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Ai, no hyvä kun kerroit mulle, että näin anarkistit ajattelevat. Taidankin tästä sitten lähteä kampittelemaan veteraaneja ja potkimaan patsaita. Eiku...
Anarkomarkot ei lähde huumemyyjiensä läheltä vanha anarkopellen sanonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Ai, no hyvä kun kerroit mulle, että näin anarkistit ajattelevat. Taidankin tästä sitten lähteä kampittelemaan veteraaneja ja potkimaan patsaita. Eiku...
Juuri näin. Kuolema sotaveteraaneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Vasurit onkin olleet pahimpia veteraanien haukkujia ja potkittukin on varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Nimenomaan.. miksi? Mitään järkeä teidän toiminnassa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
ainakin selvisi että sinulle suomalaisuus tarkoittaa patsaita ja veteraaneja
Toivottavasti patsas saa olla rauhassa. Silti, miksei tehdä muistomerkkiä kaikille sota-ajan naisille, miksi vain lotille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
Eiköhän tuo ole aika paljon mitä jo nyt teette. Mikä siinä anarkismissa viehättää? Tuet juoksee eikä mitään vastuuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaisin?
ainakin selvisi että sinulle suomalaisuus tarkoittaa patsaita ja veteraaneja
Jos niin haluat tulkita. Itse sanoisin ennemmin, että minulle tärkeitä suomalaisuutta kuvastavia asioita ovat esimerkiksi upea luonto ja rikas kieli.
Säälittää ainakin antifalaisten osalta jotka saavat rahoitusta globalisti George Sorokselta mutta luulevat silti toimivansa kapitalismia vastaan. Ovat hyödyllisiä juoksupoikia globalisteille joiden tarkoitus on heikentää valtioita aiheuttamalla kaaosta ja eripuraa kansalaisten välillä.