Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsemme ottavat leikkipuistoon lelunsa siististi verkkokassissa ja keräävät ne joka kerta lähtiessä pois kassiin - naapurin laoset leikkivät lastemme leluilla mutta eivät osallistu keräämiseen eikä heidän äitinsä

Vierailija
05.06.2018 |

tee mitään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nyyh. Suuret on sun ongelmat. Jaxuhali.

Vierailija
2/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmeessä he teidän tavaroitanne siivoaisivatkaan? Joku vielä ajattelisi, että siinä samalla eksyisi jotain hups heidän taskuihinsa. Miten pienestä voikaan joku taas uhriutua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis leluja, joita te ette ottaisi esiin, vaan he ottavat?

Ei vaan voi käsittää, millaisia odotuksia ihmisillä onkaan. Siis aloittajalla!

Vierailija
4/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
5/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun olet sanonut sille perheelle, ettei teidän leluilla saa leikkiä jos ei auta siivouksessa niin mitä perheen äiti sanoi?

Vierailija
6/17 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on outo. Jotain leluja verkkokassiin, voi kauheaa. Mitä hemmetin väliä sillä on, jos lapset eivät kerää leluja! Itsepä olette ne lelut sinne puistoon tuoneet. Millaisista asioista ihmiset oikein voivatkaan tehdä aloituksia.

Vierailija
7/17 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aiheellinen huoli.

Vierailija
8/17 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulosta tämä keskustelu ja anna naapurille. Takaan että suhteenne muuttuu.

Vierailija
9/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista pikkuasioista jotkut viitsivät loukkaantua.

Vierailija
10/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä kommentteja! Jos mun lapset osallistuisi toisen leluilla leikkimiseen niin olis aivan selvä juttu että osallistuvat myös lelujen keräämiseen. Samoin jos ollaan kyläilemässä niin ennen kotiinlähtöä itsestäänselvyys on että leikit siivotaan pois eikä jätetä isäntäväen harteille. Normaaleja käytöstapoja pitää opettaa lapsesta asti.

Vierailija
11/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano napakasti naapurin lapsille, että leikkikää omilla leluillanne.

Vierailija
12/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en välttämättä ymmärtäisi, että mun lapsi saisi mennä tunkemaan toisten kasseihin leluja. Mä pelkään tuollaisia ihmisiä, joilla on hirveän tiukat säännöt joka tilanteelle. Siis miten helvetin vaikeaa joillain voi olla.

Vierailija
13/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisiä kommentteja! Jos mun lapset osallistuisi toisen leluilla leikkimiseen niin olis aivan selvä juttu että osallistuvat myös lelujen keräämiseen. Samoin jos ollaan kyläilemässä niin ennen kotiinlähtöä itsestäänselvyys on että leikit siivotaan pois eikä jätetä isäntäväen harteille. Normaaleja käytöstapoja pitää opettaa lapsesta asti.

No eihän tuossa olekaan mitään vikaa. Vaan siinä, että odottaisitte muiden keräävän teidän lelujanne puistossa kassiinne.

Mä en siivoa kylässäkään. En opeta sellaista lapsillenikaan.

Vierailija
14/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka leikkivät osallistuvat myös lelujen keräämiseen.

Vierailija
15/17 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, huoli-ilmoitus lasuun heti oitis!

Vierailija
16/17 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en välttämättä ymmärtäisi, että mun lapsi saisi mennä tunkemaan toisten kasseihin leluja. Mä pelkään tuollaisia ihmisiä, joilla on hirveän tiukat säännöt joka tilanteelle. Siis miten helvetin vaikeaa joillain voi olla.

Ahhahaa, tajusin tässä, että oma tarkka sääntöni tilanteeseen on, että minä ja lapseni tuodaan sopiva määrä leluja kassin viereen maahan. Omistajaperhe sitten asettelee ne kassiin (kärryn alle tms.). Samoin kuin rivitalon pihalla lainattuja leluja roudataan omistajan pikkupihan eteen leikin loppuessa.

Itteäkin alko vähän pelottaa, miten olen nuoruudestani muuttunut näin kotiäitinä.

Vierailija
17/17 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri perheissä on erilaisia sääntöjä ja painotuksia. Todennäköisesti heillä on jokin toinen sääntö, jossa mennään tiukemmin kuin teidän perheessä?

Minusta voit olla tyytyväinen, että kasvatat omat lapsesi keräämään lelut kassiin pois lähtiessä. Hieno juttu! Toisen perheen lapset eivät sitä tee, mutta koska ei tuon vakavammasta ole kyse niin... noh, annat asian olla?

Muutaman kerran olen omilleni selittänyt, että toisissa perheissä voi olla erilaiset säännöt (esim. tramppajutuissa), mutta meidän perheessä säännöt on nämä ja koska te olette meidän lapsia, te seuraatte meidän sääntöjä. On mennyt perille suht mukisematta, ainakin toistaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi