Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinkuyskäepidemia. Missä päiväkodissa Tampereella ? Linkki

Vierailija
05.06.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005707294.html

Missä päiväkodissa tämä on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään tietoa?

Vierailija
2/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näemmä suuri salaisuus.

Toisaalta sillä ei kauheasti ole merkitystä, koska rokotuksista huolimatta tautia esiintyy lieväoireisena aina silloin tällöin, ja useimmiten sitä ei edes tajuta juuri lievän taudinkuvan vuoksi edes hinkuyskäksi.

Toki pienten vauvojen kohdalla olisi mukava tietää, onko riski saada tartunta kuinka iso.

Vierailija
5/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, koska lapsemme on ko. päiväkodissa ja sain tiedon henkilökunnalta (kysymällä, mitään tiedotetta ei tullut).

Vierailija
6/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tiedän, koska lapsemme on ko. päiväkodissa ja sain tiedon henkilökunnalta (kysymällä, mitään tiedotetta ei tullut).

No kerro! Koska epäilen, että olen tuonut taudin Hämeenlinnaan. Mulla ollut koko kevään kipeää yskää, ja lapsenlapsi siis Tampereella päiväkodissa.

Vierailija
7/11 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro! Koska epäilen, että olen tuonut taudin Hämeenlinnaan. Mulla ollut koko kevään kipeää yskää, ja lapsenlapsi siis Tampereella päiväkodissa.

Tuskin koska todennäköisesti olet rokotettu hinkuyskää vastaan. Tämä rokottamatomuus on vasta uusi muotivillitys. Mutta silti käy lääkärissä jos olet yskinyt jo ptkään

Vierailija
8/11 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin koska todennäköisesti olet rokotettu hinkuyskää vastaan. Tämä rokottamatomuus on vasta uusi muotivillitys. Mutta silti käy lääkärissä jos olet yskinyt jo ptkään

Rokotus ei suojaa hinkyskältä, mutta lieventää oireita. Pitkittynyt yskä on syytä tutkia lääkärissä, onhan meillä tuberkuloosiakin Suomessa.

Vierailija
9/11 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on lähes kaikissa Tampereen päiväkodeissa.

Vierailija
10/11 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisiko joku kertoa, mikä päiväkoti on kyseessä.

Näemmä ei voi luottaa viranomaisiin, kun tietoa salataan.

Vierailija
11/11 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee tosiaankin sellainen olo, että viranomaisiin ei voi luottaa. Asioita nimitetään ja kerrotaan, mitä halutaan.

Tietäisimme joku, mikä päiväkotiin kyseessä?

Ylen tuoreimmassa on kerrottu, että 3 sairastunutta on uusia. Nämä uudet ovat aikuisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi