Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 40-vuotias nainen. Olen vasta vuoden ajan tykännyt isosta takapuolestani enkä ymmärrä enää, miksi se oli minulle aiemmin ongelma.

Vierailija
05.06.2018 |

???

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia todisteeksi?

Vierailija
42/57 |
05.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvia todisteeksi?

Todisteeksi mistä, siitäkö että ap tykkää omasta perästään?

Vierailija
44/57 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan terveen naisen, joka tykkää itsestään ilman jättipersemuotia. Parhaat pyllyt on urheilijoilla, ei ap:n tapasilla hyllyvillä sellulaardeilla. T: mies 35

Et taida ihan tajuta aloitusta? Aloitin koko ketjun vain kuittaillakseni näille "Olen 26-vuotias nainen ja vasta nyt olen tyytyväinen pieniin rintoihini" -aloituksiin. Mitä muuten pystyt aloitukseni perusteella sanomaan minusta? En muistaakseni laittanut mukaan kuvaa perseestäni? Voi olla, että olenkin jättiperseinen tai sitten en. Oli miten oli, olen perseeseeni ihan suht tyytyväinen enkä tarvitse sille sinun hyväksyntääsi. 

- Ap

Miksi ap koet tarvetta kuittailla pienirintaisille, eikö meillä mielestäsi ole jo riittävän vaikeaa ilman sinunkin panostasi?

Mulla ei ainakaan ole yhtään vaikeaa. T. pienirintainen

Vierailija
45/57 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodit yms. liirumlaarumit eivät kyllä liity tähän asiaan yhtään mitenkään, vaan naisten isot, ihanat pyllyt ovat aina vedonneet paljon perustavammalla ja välittömämmällä tasolla. Ei siinä nyt ihan hirveästi ensimmäisenä jotain pintakulttuurivirtauksia tule kyllä miettineeksi, kun oikein hyvän perseen näkee...

Rintojen kokoja koskeva keskustelu on sekin yhtä hakoteillä kuin jotkin "halumuodit". Ei se koko ole tärkein, vaan pikemminkin muoto ja kokoNaisuus.

On tietysti aika traagista, jos joku pienet, laittoman seksikkäät tissit omistava nainen luulee, että niiden sijasta pitäisi olla vain isot kannut ja sillä hyvä... Toivottavasti joku vielä kertoo hänellekin asiain oikean laidan.

Makuasioita nämä tällaiset tietysti aina pitkälti ovat, ja kyllähän sitä niin isoja perseitä kuin ideaalisia pikkutissejäkin oikein mielellään maistelee.

Vierailija
46/57 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, aikamoinen peräevä!

Vierailija
47/57 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
48/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä anaa.lip.anoista. Sieltä tulee pas.kaa ja pa.skalle se haisee -koko m.una sen jälkeen.

Vierailija
49/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, tosin olen 29v. Joskus mulla oli silloisista elintavoistani (ei liikuntaa ja paljon biletystä) johtuen luiseva ja laatikkomainen roikkoprse. Sitten korjasin elintavat, innostuin liikunnasta ja parissa vuodessa takaosa muokkaantui aika kivaksi. Mieskin tykkää ja taputtelee sitä päivittäin. :)

Vierailija
50/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Olemalla muotitrendien orja. Ennen oli rumaa nykyään haluttavaa...

Oisko aika miettiä ihan itse mitä pidät kauniina ja mitä et? Vai olisiko katastrofaalista sosiaaliselle elämälle jos ei ole täysin samaa mieltä kaikkien muidenkin muotiorjien kanssa.

Muutes, ihan yhtä lailla muotitrendi oli esim 90-luvulla absoluutinen peputtomuus, jolloin ei saanut olla rasvaa eikä lihasta. Olet varmaan itse vielä sen muodin orja?

Vierailija
51/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia todisteeksi?

Perseitä ja tissejä on aina kiva katsella.

Vierailija
52/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia todisteeksi?

Perseitä ja tissejä on aina kiva katsella.

Olen huomannut, että ne kiihottavat sinua.

Terkuin mummosi biksuissa.

Vierailija
53/57 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan terveen naisen, joka tykkää itsestään ilman jättipersemuotia. Parhaat pyllyt on urheilijoilla, ei ap:n tapasilla hyllyvillä sellulaardeilla. T: mies 35

Et taida ihan tajuta aloitusta? Aloitin koko ketjun vain kuittaillakseni näille "Olen 26-vuotias nainen ja vasta nyt olen tyytyväinen pieniin rintoihini" -aloituksiin. Mitä muuten pystyt aloitukseni perusteella sanomaan minusta? En muistaakseni laittanut mukaan kuvaa perseestäni? Voi olla, että olenkin jättiperseinen tai sitten en. Oli miten oli, olen perseeseeni ihan suht tyytyväinen enkä tarvitse sille sinun hyväksyntääsi. 

- Ap

Miksi ap koet tarvetta kuittailla pienirintaisille, eikö meillä mielestäsi ole jo riittävän vaikeaa ilman sinunkin panostasi?

Mulla ei ainakaan ole yhtään vaikeaa. T. pienirintainen

Mukavaa, jos et koe, että ympäröivä maailma pitää suuria rintoja naiseuden symbolina ja sen konkreettisena ilmentymänä. Kiva että että ole joutunut kokemaan, että pienirintaisuutta ei hyväksytä eikä sinua ei ole haukuttu tai väheksytty, tai että et ole joutunut kokemaan riittämättömyyden tunteita ja ett sinun naiseuttasi ei ole koskaan kyseenalaistettu eikä sinua ole hyljeksitty tai jätetty pienten rintojen vuoksi.

Vierailija
54/57 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v eikä ole koskaan ollut ongelma. Iso pylly on molempiin suuntiin eli leveyttä ja syvyyttä piisaa yht 110 cm.

Kuvia tai ei uskota.

Vierailija
55/57 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa se ISO!

Vierailija
56/57 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi palkita meidät belfiellä.