Minä kun näköjään muutkin, anteeksi ! Keksiikö kukaan kivaa kompromissi-nimeä miehen haluavan prinsessanimen ja minun haluamani vanhan nime...
Järkihän tässä menee.. Tissitakiainen on kohta 2kk ja nimiasia pitäisi lyödä lukkoon.
Mieheni ehdotuksia ovat siis Jessica, Alexandra, Sophia, Linda, Mila
ja minun taas Helmi, Veera, Lydia, Aino, Kaisa.
Eikä kumpikaan suostu siihen, että oma nimiehdotus laitettaisiin toiseksi nimeksi ( tyyliin Veera Jessica, Mila Edith) !
Kommentit (40)
Hmm no eivät nuo miehen ehdotukset niin prinsessanimiä mielestäni ole, eikä nuo sinun niin hirveän vanhanaikaisia, eli vähän vaikea vastata kun en ole varma mitä oikein haluatte, mutta olisiko:
Maria
Lilja
Elena
Katariina
Alma/Alva
Tai Amanda tai Matilda. Voi kirjoittaa Mathilda, jos mies haluaa.)
Laittakaa reilusti Sofia (ei siis ph:lla) ja yksi kummankin muista nimiehdotuksista toiseksi ja kolmanneksi.
Kavereiden tyttären nimeksi tuli Alexandra, mutta vanhemmat ei jaksanut sanoa jatkuvasti koko nimeä, joten tyttöparan lempinimeksi tuli Allu. Kannattaa miettiä jokin nimi jota jaksaa sanoa.
Kaloriina, Emmatiia, Saima-Harmaja, Pertti-Anneli, Malaria, Jaffa-Oreo... onhan noita. Siitä vaan valkkaatte.
Laura Jenna Ellinoora Alexandra Camilla
Linda, Lucia, Olivia, Emilia, Rosa
Helmi- Sofia, ja sitten käytätte koko nimeä, molemmat saa oman suosikkinsa päivittäiseen käyttöön :)
Prinsessoillehan yleensä annetaan vanhoja ja perinteisiä nimiä, ei mitään Jessicoita, Jannicoita, LaTrinoja jne.
Yhdistelmänimi?
Linda-Lydia
Kaisa-Alexandra
Veera-Alexandra
Helmi-Alexandra
Veera-Sofia
Helmi-Sofia
Aino-Sofia
Muita:
Helena
Maria
Verna