Oletteko aikuisiällä ihastuneita johonkin julkkikseen?
En tarkoita nyt siis mitään teiniaikojen fanituksia, vaan ihan aikuisena koettuja ihastustunteita. Oletteko tunteneet ihastusta johonkin näyttelijään, muusikkoon tai vaikka juontajaan? Keheen ja miksi?
Olen itse ollut aikuisena ihastunut useampaan artistiin. Ehkä pitkäaikaisimmin Ismo Alankoon, hän on mielestäni vaan äärettömän viehättävä ja fiksu ja karismaattinen. Mietin, että olenkohan ihan friikki, kun tällaiset kaukoihastukset eivät jääneet teinivuosiin?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No omat tunteeni kyllä kohdistuu ihan sellaisiin ihmisiin, joita oikeasti tunnen ja jotka elämääni jotenkin liittyvät. Kaukoihastuminen ajatuksena on vähän naurettava näin nelikymppisenä.
Puhu vain omasta puolestasi. Mulla on näitä celebrity crusheja aika useinkin.
Haha en. Joskus teininä johonkin Hollywood-näyttelijään ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omat tunteeni kyllä kohdistuu ihan sellaisiin ihmisiin, joita oikeasti tunnen ja jotka elämääni jotenkin liittyvät. Kaukoihastuminen ajatuksena on vähän naurettava näin nelikymppisenä.
Puhu vain omasta puolestasi. Mulla on näitä celebrity crusheja aika useinkin.
Sama homma. Tunnen vetoa moneenkin komistukseen, lähinnä ulkomaalaisiin jalkapalloilijoihin, näyttelijöihin jne. Piristää elämää:)
Minulla niitä on alkanut tulemaan nyt 25-vuotiaana uudestaan, luulin jo että pääsin tommoisista eroon teinivuosien jälkeen mutta ei...
Tällä hetkellä Gwendoline Christie ja Donad Glover <3_<3
Joo olen ihan hiilenä Jenni vartiaiseen.
m25
Kyllä todellakin on ihastuksia julkkiksiin, vaikka olen jo yli nelikymppinen perheenäiti. Viime talvena oli todella kova julkkis-ihastus erääseen brittinäyttelijään. Minulle nämä tuovat kivaa piristystä arkeen ja ihme kyllä myös parisuhteeseen. En myöskään usko, että mieheni on kovin pahastunut näistä, koska tiedän hänelläkin olevan muutaman kestoihastuksen naispuoliseen näyttelijään. Joskus näistä toisiamme kiusoitellaankin. :D
Aina säännöllisin väliajoin tunnun ihastuvan johonkin brittinäyttelijään, jota sitten fanitan täysillä vähän aikaa ja sitten se menee kokonaan ohi.
Oon ollut jo jonkin aikaa ihastunut Litku Klemettiin. Hän on niin valloittava, joku mieletön energia hänessä on, ja hänen musansa on sairaan hyvää... olen nainen. Yleensä en tunne vetoa toisiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Joo olen ihan hiilenä Jenni vartiaiseen.
m25
Ja sua ei 10v ikäero haittaa?
Olen jollain tasolla ihastunut Kimmo Vehviläiseen jo vuosia. Hänellä aivan samoja mielipiteitä kuin minullakin ja muutenkin tunnen todella vahvaa sielujen sympatiaa häntä kohtaan.
Parikymppisenä alkoi järkyttävä ihastus Aki Tykkiin. Ei ole enää voimassa, elän hyvässä parisuhteessa, mutta kyllä tuo ihastus parisen vuotta kesti. Ja täytyy myöntää, että nyt käynnissä ollutta Vain elämää -kautta on ollut kiva katsoa.:D
Blanka Vlasic ihastuttanut ja himottanut jo kauan. 20 cm pituusero, So what.