Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aikuisiällä ihastuneita johonkin julkkikseen?

Vierailija
03.06.2018 |

En tarkoita nyt siis mitään teiniaikojen fanituksia, vaan ihan aikuisena koettuja ihastustunteita. Oletteko tunteneet ihastusta johonkin näyttelijään, muusikkoon tai vaikka juontajaan? Keheen ja miksi?

Olen itse ollut aikuisena ihastunut useampaan artistiin. Ehkä pitkäaikaisimmin Ismo Alankoon, hän on mielestäni vaan äärettömän viehättävä ja fiksu ja karismaattinen. Mietin, että olenkohan ihan friikki, kun tällaiset kaukoihastukset eivät jääneet teinivuosiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omat tunteeni kyllä kohdistuu ihan sellaisiin ihmisiin, joita oikeasti tunnen ja jotka elämääni jotenkin liittyvät. Kaukoihastuminen ajatuksena on vähän naurettava näin nelikymppisenä.

Vierailija
2/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No omat tunteeni kyllä kohdistuu ihan sellaisiin ihmisiin, joita oikeasti tunnen ja jotka elämääni jotenkin liittyvät. Kaukoihastuminen ajatuksena on vähän naurettava näin nelikymppisenä.

Puhu vain omasta puolestasi. Mulla on näitä celebrity crusheja aika useinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha en. Joskus teininä johonkin Hollywood-näyttelijään ehkä.

Vierailija
4/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi. Mulla on näitä celebrity crusheja aika useinkin.

Sama homma. Tunnen vetoa moneenkin komistukseen, lähinnä ulkomaalaisiin jalkapalloilijoihin, näyttelijöihin jne. Piristää elämää:)

Vierailija
5/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla niitä on alkanut tulemaan nyt 25-vuotiaana uudestaan, luulin jo että pääsin tommoisista eroon teinivuosien jälkeen mutta ei...

Tällä hetkellä Gwendoline Christie ja Donad Glover <3_<3

Vierailija
6/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen ihan hiilenä Jenni vartiaiseen.

m25

Vierailija
7/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onon. Tällä hetkellä 6ix9ine.

N40

Vierailija
8/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin on ihastuksia julkkiksiin, vaikka olen jo yli nelikymppinen perheenäiti. Viime talvena oli todella kova julkkis-ihastus erääseen brittinäyttelijään. Minulle nämä tuovat kivaa piristystä arkeen ja ihme kyllä myös parisuhteeseen. En myöskään usko, että mieheni on kovin pahastunut näistä, koska tiedän hänelläkin olevan muutaman kestoihastuksen naispuoliseen näyttelijään. Joskus näistä toisiamme kiusoitellaankin. :D

Vierailija
9/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina säännöllisin väliajoin tunnun ihastuvan johonkin brittinäyttelijään, jota sitten fanitan täysillä vähän aikaa ja sitten se menee kokonaan ohi.

Vierailija
10/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut jo jonkin aikaa ihastunut Litku Klemettiin. Hän on niin valloittava, joku mieletön energia hänessä on, ja hänen musansa on sairaan hyvää... olen nainen. Yleensä en tunne vetoa toisiin naisiin.

Vierailija
11/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olen ihan hiilenä Jenni vartiaiseen.

m25

Ja sua ei 10v ikäero haittaa?

Vierailija
12/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jollain tasolla ihastunut Kimmo Vehviläiseen jo vuosia. Hänellä aivan samoja mielipiteitä kuin minullakin ja muutenkin tunnen todella vahvaa sielujen sympatiaa häntä kohtaan.

Vierailija
13/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä alkoi järkyttävä ihastus Aki Tykkiin. Ei ole enää voimassa, elän hyvässä parisuhteessa, mutta kyllä tuo ihastus parisen vuotta kesti. Ja täytyy myöntää, että nyt käynnissä ollutta Vain elämää -kautta on ollut kiva katsoa.:D

Vierailija
14/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blanka Vlasic ihastuttanut ja himottanut jo kauan. 20 cm pituusero, So what.

Vierailija
15/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benedict Cumberbatch 😍

Vierailija
16/16 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza pekkarinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän