Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On alentavaa, kun varhaiskasvatettavinani olevat lapset kutsuvat minua "aikuiseksi"

Vierailija
03.06.2018 |

Olen kasvatustieteiden kandidaatti eli koulutettu ammattilainen enkä mikään satunnainen aikuinen. Aikuiseksi kutsuminen ei toki ole yhtä alentavaa kuin (onneksi vähenemään päin oleva) tädittely, mutta silti siitä tulee joka kerta sellainen tunne, ettei osaamistani arvosteta ja muka olisin korvattavissa kenellä tahansa aikuisella henkilöllä.

Toivoisin lasten vanhempienkin muistavan, että päiväkodissa työskentelee opettajia ja hoitajia, eikä vaan aikuisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodin tätejä ne ovat.

Vierailija
2/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varhaiskasvatettavinanina"?

Onko tuo joku uusi sana sille tarhan karjalaumalle missä pennut repivät silmät toistensa päistä kun stressaantuneella hoitotädillä ei ainakaan vielä ole kuutta kättä ja silmiä selässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö päässyt lääkikseen tai Polille?

Vierailija
4/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ei todellakaan työskentele opettajia. Törkeä väite. Päiväkodeissa on tätejä. Kouluissa on opettajia.

Vierailija
5/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää, kun päiväkodin tädit toistuvasti nostavat itseään yrittämällä valittaa nimittelystään. He ovat tätejä eivätkä muuksi muutu. Jutut ovat myös sen tasoisia ja kommenteissa aina kielioppi- ja kirjoitusvirheitä.

Vierailija
6/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti mikä täti

Vierailija
7/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin provo.

Mun saattohoidettavani  meillä kotona, siis elämäkumppanini, sanoo mua mummuksi tai kullakseen, vaikka mulla on yliopistotason ammattinimike. Pitäiskö huomauttaa vai mitä tekisin?

Vierailija
8/8 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/5.