Onko kenelläkään kokemusta aivoleikkauksen jälkeisestä persoonan muutoksesta?
Kommentit (14)
leikattiin... muutoksia tuli. Mitä haluaisit tietää?
Persoonallisuus muuttunut vainoharhaiseksi. Onko mitään tehtävissä? Kokee omat lapsensa uhaksi ja heidän ystävät liittolaisiksi.
luonne muuttui hieman. Esimerkiksi ennen viimeisen päälle rauhallinen henkilö saattaa toisinaan polttaa pinnansa, mitä ei juurikaan ennen tapahtunut (ei merkittävää, pystyy elämään tämän asian kanssa)
ehkä muuttui jotenkin hitaammaksi tai enemmän aikaa itselleen vaativaksi..
hankala sanoa, en ole juurikaan muutoksia huomannut
jos on koskettu sinne aivojen " tunnepuoleen" , niin kyllä tunteet saattavat muuttua. Ennen lämmin ihminen muuttui kovin kylmäski jne. Kannattaa selvittää (netistä, sairaalasta, yhdistyksistä) jne mitä voisi tehdä.
alkoi julistaa kohdanneensa kuoleman ja antamaan elämänohjeita muille. Jatkuvasti. Siteeraa myös aforismeja monta kertaa päivässä.
Luulen, että tämä oli eräänlainen pakkoneuroosi.
kuulostaa tutulta! onko tällainen yleistä???
sai aivoverenvuodon, leikattiin. Unohti tupakanpolton ja muuttui rauhallisemmaksi.
hökeltäjäksi, kaiken aikaa höpöttävksi, herkästi ärhäkkääksi muutuvaksi.
mitään ei voi tehdä, totutella vaaan ....
alkoi julistaa kohdanneensa kuoleman ja antamaan elämänohjeita muille. Jatkuvasti. Siteeraa myös aforismeja monta kertaa päivässä.
alkoholisoitui todella pahasti ja sekosi muutenkin. Todella hirveä ja traaginen juttu. Ei pystynyt pitämään huolta enää mistään.
Kuinka kauan tätä jatkui?
Kuinka kauan tätä jatkui?
seksuaalisuuden muutoksista? Tässä eräs englantilainen http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288426721392.html
Kenenkään aivoja ei leikata ilman vakavaa syytä. Voi olla, että muutoksia on aiheuttanut jo se alkuperäisin, leikkaukseen johtanut syy. Kun toipuminen leikkauksen jälkeen alkaa, ne tulevat vahvemmin ilmi.
millaisesta tilanteesta on kyse?