ELÄINRÄÄKKÄYS
Olen yksin kotona ja oli pakko purkaa järkytystäni jollekin. Kuulin työpaikallani kammottavista eläinrääkkäysvideoista youtubessa ja nyt kun olin yksin, päätin kurkistaa, mitä kauheaa on kuvattu.
En pahimmassa painajaisessanikaan olisi voinut kuvitella, mitä kaikkea ihmisen raakuus saa aikaiseksi. En voi käsittää, että kaikkea sitä kidutusta on niin kauan kuvattukaan, puuttumatta asiaan jotenkin. Miksi näitä vidoita ei näytetä niille, jotka asialle voisivat jotain tehdä. Nämä ihmiset (100 %:sti olivat miehiä niissä videoissa, jotka pystyin kyyneleiltäni katsomaan) olisi tuotava keskelle toreja ihmisten kidutettavaksi.
Eivät nuo ihmiset kuulu vankilaan, vaan jatkuvaan kidutukseen kuolemaansa saakka. Ehkä he sitten tajuaisivat, mitä tuskaa ovat eläimille tuottaneet. Tai sitten eivät tajuaisi. Ei heillä varmaan ole mitään tunteita ketään tai mitään kohtaan.
Ihan kamalaa katsottavaa! Toivottavasti joku pystyy vaikuttamaan, että tuollainen loppuu . Selvästi suurin osa kidutuspaikoista oli jostain eläintiloista, joista tuotettiin lihaa ym. meille, jotka valitettavasti vielä pihvimme syömme. Huh huh! Itkettää.
Kommentit (17)
Ainoa petoeläin pallollamme on tämä viheliäinen Homo Sapies!!
Ei kannata katsoa niitä viedoita, matkustaessaan voi myös vähän miettiä minkälaista toimintaa tukee euroillaan. Monessa esim. Aasian maassa eläinten tilanne on kaamea
Tuo on kyllä totta että 100% ovat miehiä videoilla. Nuoruudessani törmäsin yhteen videoon jossa nainen tallasi kissan hengiltä korkeilla koroillaan mutta eiköhän tämäkin video tehty miesten vaatimuksesta/mieltymyksiä varten kun on aivan oma fetissinsä tuo korkokengillä tallominen.
Eläimille tehdään jatkuvasti niin paljon pahaa eikä ole mitään mahdollisuutta vaikuttaa siihen. Olen todennut että ei voi muuta tehdä kuin ns. työntää pää hiekkaan. :(
Itselläni on jäänyt parhaiten mieleen video jossa nainen talloo kissanpentua korkokenkien piikkikoroilla. Sen jälkeen en ole enää eläinrääkkäysvideoita katsonut.
Piti ottaa tuo sikamieskortti taas käyttöön. Muuten olisin ollut kanssasi samaa mieltä. Miesvihaketjuja on täällä ihan tarpeeksi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata katsoa niitä viedoita, matkustaessaan voi myös vähän miettiä minkälaista toimintaa tukee euroillaan. Monessa esim. Aasian maassa eläinten tilanne on kaamea
Mua surettaa ne avaimenperät joihin on laitettu elävä kilpikonna tai kala sisälle, vaikka ei ne varmastikaan ole isoin eläintenrääkkäysjuttu Aasiassa.
Ikuiset traumat jäi kirjoitti:
Olen yksin kotona ja oli pakko purkaa järkytystäni jollekin. Kuulin työpaikallani kammottavista eläinrääkkäysvideoista youtubessa ja nyt kun olin yksin, päätin kurkistaa, mitä kauheaa on kuvattu.
En pahimmassa painajaisessanikaan olisi voinut kuvitella, mitä kaikkea ihmisen raakuus saa aikaiseksi. En voi käsittää, että kaikkea sitä kidutusta on niin kauan kuvattukaan, puuttumatta asiaan jotenkin. Miksi näitä vidoita ei näytetä niille, jotka asialle voisivat jotain tehdä. Nämä ihmiset (100 %:sti olivat miehiä niissä videoissa, jotka pystyin kyyneleiltäni katsomaan) olisi tuotava keskelle toreja ihmisten kidutettavaksi.
Eivät nuo ihmiset kuulu vankilaan, vaan jatkuvaan kidutukseen kuolemaansa saakka. Ehkä he sitten tajuaisivat, mitä tuskaa ovat eläimille tuottaneet. Tai sitten eivät tajuaisi. Ei heillä varmaan ole mitään tunteita ketään tai mitään kohtaan.
Ihan kamalaa katsottavaa! Toivottavasti joku pystyy vaikuttamaan, että tuollainen loppuu . Selvästi suurin osa kidutuspaikoista oli jostain eläintiloista, joista tuotettiin lihaa ym. meille, jotka valitettavasti vielä pihvimme syömme. Huh huh! Itkettää.
Olisiko tuota kidutusta sitten helpompi katsoa? Minusta sekin olisi aika hirvittävää, ihan sama mitä se ihminen on tehnyt.
Minä rakastan eläinrääkkäysvideoita.<3
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa katsottavaa! Toivottavasti joku pystyy vaikuttamaan, että tuollainen loppuu . Selvästi suurin osa kidutuspaikoista oli jostain eläintiloista, joista tuotettiin lihaa ym. meille, jotka valitettavasti vielä pihvimme syömme. Huh huh! Itkettää.Olisiko tuota kidutusta sitten helpompi katsoa? Minusta sekin olisi aika hirvittävää, ihan sama mitä se ihminen on tehnyt.
Silmä silmästä. Eihän sitä ole pakko katsoa.
AP kannattaa ainakin allekirjoittaa kaikki eläimiin liittyvät vetoomukset, joita on todella paljon somessa (esim. Care2) sekä lahjoittaa mahdollisuuksiensa mukaan rahaa järjestöille jotka yrittävät parantaa eläinten oloja globaalisti, esim. Animals Asia Foundation Aasiassa on yksi hyvä ja luotettava järjestö. Myös tiedon jakaminen ja tietoisuuden kohottaminen esim Facebookissa auttaa, monet eivät tule ajatelleeksi esim. miten käsittämättömän julmia koulutusmetodeja elefantin poikasilla käytetään tai delfinaarioissa tapahtuvaa eläinrääkkäystä ja tukevat ajattelemattomuuttaan eläinrääkkäystä turistikohteissa. Se että sulkee vain silmänsä aktiivisesti elänrääkkäykseltä ei auta lopettamaan sitä, aina voi auttaa jollain tavalla.
Ilmoitat videot jos löytyy youtubesta. Siellä on eläinrääkkäykselle oma ilmoitus, ei tietääkseni vaadi kirjautumista. Todella helppoa. Inhottaa tollaset, ja tulee masentunut olo jo tätä aloitusta lukiessa. Sen takia pyrin välttämään näitä aiheita, mutta tosiaan ilmoitat ne videot.
Ei kyllä yhtään haittaisi, jos joku sadisti kerrankin tekisi pahaa niille, jotka sen ovat ansainneet. Itse en pystyisi, enkä haluaisi nähdä, mielestäni tollaset pitäs heittää johonki kellariin ja avain helvettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamalaa katsottavaa! Toivottavasti joku pystyy vaikuttamaan, että tuollainen loppuu . Selvästi suurin osa kidutuspaikoista oli jostain eläintiloista, joista tuotettiin lihaa ym. meille, jotka valitettavasti vielä pihvimme syömme. Huh huh! Itkettää.Olisiko tuota kidutusta sitten helpompi katsoa? Minusta sekin olisi aika hirvittävää, ihan sama mitä se ihminen on tehnyt.
Silmä silmästä. Eihän sitä ole pakko katsoa.
Ei sitä paljon paremmaksi tee, että toivoo toiselle kidutusta, vaikka ei sitä itse katsoisikaan.
n-25 kirjoitti:
Minä rakastan eläinrääkkäysvideoita.<3
No toivottavasti joku rääkkää sinut yhtä lailla. Tai ehkä korona voisi pyyhkäistä kaikki paskiaiset tältä pallolta pois.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa petoeläin pallollamme on tämä viheliäinen Homo Sapies!!
Koirasudet joita suomenkin luontoon on levitetty.
En löytänyt nyt muuta kuin tämän linkin:
https://www.poliisi.fi/nettivinkki
Voisitko keskustella asiasta eläinsuojeluihmisen kanssa? Luulisi, että jotkut muutkin olisivat vieneet asiaa eteenpäin eivätkä vain linkanneet.