Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia naaras undulaattien ääntelystä?

Vierailija
02.06.2018 |

Toiveissa on kahden undulaatin hankkiminen. Olen ajatellut että molemmat voisivat olla naaraita, koska silloin ei tarvitsisi pelätä lisääntymistä ja mielikuvissani naaraat ovat koiraita hiljaisempia. Vuosia sitten minulla oli koiraspuolisia undulaatteja, ja ne jatkuvasti visertivät, säksättivät ja välillä jopa huusivat (tuntui että melu haittasi naapureita, olihan äänet välillä palohälyttimen luokkaa). Onko naaraiden ääntelyssä mitään eroa vai ovatko samanlaisia meluajia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/6 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Naarailla on yhtä kova ääni kuin koiraillakin. Ja mitä onnellisempi lintu sitä kovempi melu.

Seeprapeipot ovat hiljaisia, harkitse mielummin niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska undulaatit ovat parvi eivätkä pari lintuja, niitä pitää olla aina vähintään neljä.

Vierailija
4/6 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa tsirputusta pitävät, ei mitään eroa sukupuolilla.

Vierailija
5/6 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Naaraat ovat vain sattumalta olleet hiljaa niissä videoissa joita olen undulaateista katsonut, siitä virheellinen käsitys muodostui. Seeprapeipoissa on se huono puoli että ne eivät kesyynny yhtä hyvin kuin undulaatit. Mutta pitää kuitenkin vielä tarkemmin tutustua minkälaisia ne olisivat lemmikkeinä. 

ap

Vierailija
6/6 |
31.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään hiljaisempia, meillä jopa kovempia kuin koiraat. Pesiintymistä ei synny, jos ei pönttöä ole. Ne voivat paritella mutta koska naaraalla ei ole pesäpönttöä, on hyvin harvinaista että se menisi jonnekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän