Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dpo 11, eli 21/26, rinnat olleet arat 5 päivää!!

Vierailija
02.06.2018 |

Maha iso(!!!!) ihan kuin olisin lihonut 5-10kg ja aamulämmöt heiluvat 36,4-36,7 (normaalisti 35 ja risat)

Voisinko vihdoin olla raskaana😍???

Yritetty yli puoli vuotta.

Koskaan aiemmin ei ole rinnat olleet kipeät😀

Syön tukihormonia Terolut ekaa kiertoa, voiko se aiheuttaa rintojen kivut ja ison alavatsan😟

Kiitos asiallisille!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut että haen vertaistukea täältä vauvapalstalta vauvan yrittämiseen, kun se tuntuu jotain niin kovin täällä ärsyttävän.

Eli lämmöt tänään ”ylhäällä” 36,6 mutta maha palautunut litteäksi samoin rinnat pienet ja eivät kipeät.

Kova rintakipu ja mahan turvotus kesti siis 6 päivää.

Nyt siis 22/26.

Ap

Enemmän vertaistukea löydät vauvakuume -osiosta. Kukaan aiheesta vähemmän innostunut ei taatusti eksy sinne ovislimojenvenyttelijöiden keskelle.

Ei ole kyllä totta!

Siellä on tosi kuollutta.

Varmaan yksi viesti viikossa.

Täällö tulee 30 vastausta tunnissa, toki iso osa epäasiallisia, mutta välillä saa ihanaa tukea tai joku hoitaja ym lääkäri tai ystävällinen sielu vastaa.

Ap

Vierailija
42/51 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rinnat on vaihtelevasti kipeät, eivät joka kuussa ollenkaan mutta välillä kovinkin kipeät. En tiedä mikä vaihtelua aiheuttaa.. että ihan "normaalistikin" voi olla kierrossa eroja :( netistä googlailemalla vaikuttaisi että 1-7pv ennen menkkoja on ihan normaalia että rinnat kipeytyy, johtuu siis keltarauhasesta, joka aina ovulaation jälkeen on siellä ja mahdollistaa alkion kiinnittymisen. Raskautumisen onnistuessa se ei surkastu vaan jatkaa toimimistaan -> ei tule menkkoja ja rintojen turvotus/kipu ei lopu. Sinänsä siis keltarauhasen olemassaolosta ei ennen oletettua menkkojen alkua voi sanoa mitään - sen sit näkee jatkaako toimintaanssa (raskaus) vai ei. :/ 

Mut  tietenkin tuo on myös raskausoire eli pidetään peukkuja! :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, 43!

Mulla se rintakipu tänään loppunut! 😔 toki lämpö ylempänä vielä!

Pahinta lapsen yrittämisestä on nämä kaksi piinaviikkoa oviksen jälkeen odottaa, ja aina turhaan!

Ap

Vierailija
44/51 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna 23/26 eli DPO 13 voi tehdä varmaan jo testin?

Ei tarvi arvailla...

Vierailija
45/51 |
03.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai mitä??

Vierailija
46/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 13

Testi oli negatiivinen..

Me ei varmaan koskaan saada lasta 😢😢😭

Ap

Vierailija
47/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tein testin "raskaana 2-3" :) helmikuussa vauva tulossa!

Vierailija
48/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulit sen tähän ketjuun ilmoittamaan?

Halaus AP!

Vierailija
49/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toivon tosiaan että nyt tärppäisi sinulla. Tietysti aaveellä voi tällaista kysyä, aiempina vuosina näitä oli täällä paljonkin. En mä ainakaan itse koskaan tehnyt aloituksia mihinkään muuhun osioon kun kuumeilin ja odotin. Tää on nyt kuitenkin Vauva-lehden Aihe vapaa! On vaan täällä joukossa nykyään niin paljon vapaaehtoisesti lapsettomia ja jonneja, että ketjuun tulee paljon ihme juttua. En ymmärrä millä pokalla he sanoo ettei vauva-lehdessä saisi vauvakuumeilla.

Mulla sen raskaushormonin huomasi kyllä ekana mies, kun olin niin ailahteleva ja räjähdysaltis yhtäkkiä. Onnea sulle yritykseen!

Vierailija
50/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaus AP!

Niin? Muiden pitäisi tsempata ap:ta ja toivoa hänelle raskautta mutta häneltä on pois että joku muu onnistuu? Aika katkeraa.

Vierailija
51/51 |
04.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halaus AP!

Niin? Muiden pitäisi tsempata ap:ta ja toivoa hänelle raskautta mutta häneltä on pois että joku muu onnistuu? Aika katkeraa.

Aito ihminen tekee oman aloituksen raskaudestaan, eikä kerro sitä ”sattumalta” lapsettomuudesta kärsivän ketjuun.

Aikamoista provoilua ja tyhmän esittämistä sinulta.

Voimia täältäkin Ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan