Outo vuoto. Raskaanako?
Aluksi sanon että kävin jo ostamassa raskaustestin, mutta tässä odotellessa että tulisi pissa hätä ajattelin kysellä onko kokemuksia tälläisestä.
Otin jälkiehkäisy pillerin pari kk sitten noin kaksi päivää ennen oletettua ovulaatiota. Menkat alkoivat viisi päivää myöhässä ja ehdin tehdä jo sinä aikana negatiivisen testinkin vuoto oli aika niukkaa verrattuna normaaliin
No tänään sitten aamulla käydessäni vessassa jäi paperiin haaleaa verta pyyhkiessä. Ajattelin että menkat alkoi. Laitoin siteenkin. Yleensä kuukautiseni ovat todella runsaat ja tässä 4-5 h aikana olisi kyllä pitänyt tulla siteeseen jo kunnolla vuotoa. Mutta nyt ei tule mitään, pyyhkiessä saattaa tulla vähän ruskeaa. Ja äskön kun kävin vessassa oli vuoto enemmän kellertävää.
Onko tämä normaalia jälkiehkäisyn sekoittamaa kuukautis vuotoa vai onko teillä kokemusta samanlaisesta?
Itse pelkään raskautta koska janottaa nykyään tosi paljon ja olen jatkuvasti aivan väsynyt. Yksi päivä nukuin kellon ympäri ja olin 3 h hereillä ja nukuin melkein 2 h päikkärit.
Voisiko tämä kuitenkin olla muuta?
Kommentit (4)
Aamulla tuli siis ihan verta pyyhkiessä jonka takia ajattelin että kuukautiset alkaisivat
Onko nyt aika jolloin sulla pitäis normaalisti alkaa kuukautiset? Ihan kauhean vaikea tietää onko kierto sekaisin vai oletko raskaana.
Kellertävää vuotoa tulee joillekin ennen varsinaisia kuukautisia.