Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ekat treffit noin kahdeksaan vuoteen, tsempatkaa!

Vierailija
02.06.2018 |

Mun vatsa on ihan kipeä, oksettaa ja paskattaa koko ajan jännityksestä. Tärisyttää myös. Nää on mun ekat treffit ikuisuuksiin enkä yhtään tiedä miten tulee käyttäytyä. Mielessä pyörii, mitä jos mies ei tykkääkään musta, mitä jos tulee kiusallisia hiljaisuuksia mun ujouden takia? Tsempatkaa tai antakaa jotain vinkkejä! Mies on täällä noin tunnin päästä.

N24

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole aikaisemmin kelpuuttanut ketään miestä treffeille?

Onko tämä joku supermies joka on täyttänyt kriteerit ekaa kertaa 8 vuoteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

XD

Vierailija
4/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole aikaisemmin kelpuuttanut ketään miestä treffeille?

Onko tämä joku supermies joka on täyttänyt kriteerit ekaa kertaa 8 vuoteen?

Ei, vaan olin huonossa suhteessa jonka jälkeen meni aikaa ennen kun uskalsin ottaa kontaktia miehiin. Lisäksi olen tosi ujo..

N24

Vierailija
5/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan treffit. Ei niitä pidä jännittää. Ajattele vaan, et oot yksi jostain 50 hlöstä, jota se on tavannut.

Vierailija
6/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä"? Toivottavasti palstailet kännykällä jostain julkiselta paikalta!

Vierailija
7/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se tulee mun luo.

Vierailija
8/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se tulee mun luo.

Lycka till sitten vaan, tulet sitä tarvitsemaan. En ymmärrä miten jollekin tulee pieneen mieleenkään kutsua ventovierasta ihmistä kotiinsa.

Vierailija
9/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se tulee mun luo.

Lycka till sitten vaan, tulet sitä tarvitsemaan. En ymmärrä miten jollekin tulee pieneen mieleenkään kutsua ventovierasta ihmistä kotiinsa.

en saanut mitään huonoja viboja siitä. Vaikuttaa kunnolliselta. Puhuttiin puhelimessa pitkään.

Vierailija
10/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se tulee mun luo.

en saanut mitään huonoja viboja siitä. Vaikuttaa kunnolliselta. Puhuttiin puhelimessa pitkään.

Olet harvinaisen id#ootti.

Vierailija
11/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi helpottaa se ettei liikaa yritä saada poistettua tai peiteltyä sitä jännitystä, jos se ei kerran onnistu. Hyväksyy sen että jännittää ja sen voi sanoa myös treffikumppanille. Se vie aika paljon energiaa jos yrittää koko ajan psyykata itseensä ja samalla pitäisi vielä peitellä sitä jännitystä. Silloihan sitä vasta onkin aikamoisessa jännitystilassa. 

Vierailija
12/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jännittää liikaa niin aina voi ottaa vaikka bentsodiatsepiinia tai beetasalpaajaa etukäteen.

Vierailija
13/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuuksien ei tarvitse olla kiusallisia. :)

Vierailija
14/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta näistä kotitreffeistä vieraiden miesten kanssa.  On hyvin mahdollista, että mies karkaa päällesi silloin kun vähiten odotat, sitoo sinut liikkumattomaksi, varustaa suukapulalla ja sen jälkeen on vapaa tekemään sinulle kaiken mitä kierossa mielikuvituksessaan liikkuu.

Vierailija
15/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oma koti nyt oo turvallisempi kuin miehen koti. Voishan mies esittää vaikka kuinka kivaa julkisella paikalla ja sitten suljettujen ovien takana satuttaa.

Vierailija
16/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta näistä kotitreffeistä vieraiden miesten kanssa.  On hyvin mahdollista, että mies karkaa päällesi silloin kun vähiten odotat, sitoo sinut liikkumattomaksi, varustaa suukapulalla ja sen jälkeen on vapaa tekemään sinulle kaiken mitä kierossa mielikuvituksessaan liikkuu.

Mitä helvettiä nyt taas.. onko tää sun joku fantasia ?

Vierailija
17/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitit pois pimpulasta, hyvin se menee.

Vierailija
18/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oma koti nyt oo turvallisempi kuin miehen koti. Voishan mies esittää vaikka kuinka kivaa julkisella paikalla ja sitten suljettujen ovien takana satuttaa.

You serious? Itse olisin mahdollisesti päässyt hengestäni tai ainakin tullut pahoinpidellyksi, jos yksi deitti olisi saanut tietää, missä asun. Ja vaikutti maailman ystävällisimmältä mieheltä siihen saakka, ei mitään merkkiä väkivaltaisuudesta, kunnes muutaman tapaamisen jälkeen totesin, että meidän ei kannata jatkaa. Silloin alkoivat uhkauspuhelut töihin ja jouduin pakenemaan takaoven kautta, kun kertoi olevansa odottamassa minua puukon kanssa työpaikan lähistöllä. Pääsin eroon vasta kun pyysin kertomaan, mitä hän aikoo minulle tehdä ja hän kuvasi kuinka aikoo väkivaltaisesti tappaa minut, ja sitten valehtelin, että sain kaiken nauhalle ja se lähtee nyt välittömästi poliisille.

Hullu, todella hullu pitää olla tavatakseen tuntemattoman ihmisen kotona.

Vierailija
19/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt alko vähän pelottaa:(

Meidän piti tavata ensin julkisella paikalla, mutta sitten mies ehdotti mun luo.

Ap

Vierailija
20/38 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimiturvatoimena kannattaa pyytää jotakin kaveria soittamaan poliisit jos et ole esim. viimeistään 2 tuntia treffien alkamisen jälkeen ilmoittanut hänelle, että kaikki on hyvin. Tosin siinä 2 tunnissakin ehtii jo tapahtua yhtä ja toista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän