Saako ylipainoinen koskea juhlissa herkkuihin?
Juhlat tiedossa ja stressaan jo etukäteen syömisiä.
Saako niihin herkkuihin ollenkaan koskea vai pitäisikö syödä vain salaattia ja juoda vain kahvia? Ei kiinnostaisi kuulla kommentointia syömisistäni.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi ja sa syödä, mutta ymmärrän kyllä jos tuommoinen stressaa.
Minullekin joskus joku huomautti kun otin kakkua että ei tommoisen pullukan sitä pitäisi syödä, ja huomautin että ei yksi kakkupala kyllä vaikuta painooni mitenkään.
Olisit sanonut sille, että:”Mä vaan tällaisen siivun tästä otan, syö sä noi loput!”
Minusta tuollainen toiselle huomauttelu on todella huonoa käytöstä. Siitä voi huomauttaa takaisin.
Juhlatilanteet on juhlimista varten, ei painonhallintaa.
Ei itselläni ainakaan ole tapana kosketella tarjottavia. Epäkohteliasta ja epähygieenistä. Kosken vain niihin jotka otan omalle lautaselleni.
Henkilölle joka kommentoi toisten syömistä juhlissa voi sanoa: "Jospa pidät huolen ihan vaan omista asioistasi ja syömisistäsi. Otathan muuten seuraavan kerran lääkkeesi ennen juhlia, ei sitten ahdista niin muiden tekemiset."
Ap ole ja nauti vapaasti kaikkea ja kaikesta. Tollot saa vetää hernettä nenäänsä oikein urakalla. Naura moisille.
olavi kirjoitti:
Ei kannata syödä. AIVAN VARMASTI huomauttelen / piikittelen, jos näen hirveän läskin tunkevan kakkua naamaansa,,,
Olet varmaan kaikkien rakastama ja toivoma vieras juhlissa ja muulloinkin.... tai sitten et. Kuinkahan moni on nytkin sinut jättänyt pois vieraslistaltaan. Olet juhlien ankeuttaja numero 1. Ota se rautakanki pois p*rseestäsi ja ota ihan vaan rennosti. Ai niin, et voi kun ihavat syö kakkua. Kauuuheeeta!
Syö niin paljon kuin haluat. Sitä vartenhan ne tarjoilut on. Näin mä ainakin tekisin. Harmi, kun en enää tykkää makeasta (epilepsialääkityksen ansiosta??), söisin ja santsaisin kunnolla. Nauti juhlista!
No mä en edes halua koskea, kun en tykkää makeista leivonnaisista ta voileipäkakuista. Silti mulle tullaan usein oikein erikseen sanomaan, että kyllä säkin nyt voit ottaa kakkua/pullaa/whatever. Joo kiitos, tottakai mä tiedän, että voin ottaa (miksi ihmeessä en voisi?!) mutta kun ei maistu niin en ota.
161/83
Opettavainen ketju. Onpa kiva tietää, miten suistan raiteiltaan ns normaalipainoisen ja ehkä pilaan sen koko loppuelämän. Otan kakkua KAKSI palaa! Repikää siitä! T: ihanasti lihava
On tyypillistä, että lihavat eivät syö mitään kylässä. Jossain syövät, ja paljon. Elikä syökää niitä herkkuja kylässä, älkää kotonanne! Niin pysytään laihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhlien järjestäjille hankala paikka. Haluaisi laittaa herkkuja vapaasti saataville, mutta ei kuitenkaan haluaisi edistää lihavuutta. Eräs keino on tehdä yksilölliset annokset jokaiselle.
Sinun juhliin ei taida paljon vieraita tulla?
Sinä taas et taida ymmärtää sarkasmia?
Sarkasmi on taitolaji, sitä ei kaikki osaa. Jos ei osaa, ei kannata yrittää.
Mikäli jotakuta kiinnostaa niin söin vain salaattia ja vähän pääruokaa. En uskaltanut ottaa kakkua enkä mitään herkkuja :( jäi vähän harmittamaan mutta en vaan kehdannut ottaa.
Join vain kahvia jälkkäriksi.
Ap
Juhlissa saa, arkena ei.
Näin pysyy hoikkana, koska ei niitä juhlia usein ole.