Muita joiden samanikäinen mies näyttää paljon nuoremmalta?
Tutun pariskunnan mies pitää huolta itsestään, urheilee, värjää hiukset jne. Samaan aikaan vaimo on vegaani ja ekonatsi, näyttää kuin 35 ja 55 olisivat naimisissa!
Kommentit (12)
Ja auta armias kun tämä riutunut nainen puristuu makkarankuoreen juhlia varten, mies timminä tummassa puvussa.
Vaimo usein hoitaa 90 prosenttia perheen asioista ja kituuttaa lasten kanssa pienillä tuloilla.
Mies edustaa, urheilee, tapaa kavereitaan ja matkustaa. Mikäköhän voisi aiheuttaa eron ulkonäössä?
Itse asiassa olen eri mieltä. Naiset näyttävät usein huomattavasti paremmalta, kuin (juopot, laiskat ja tupakoivat) miehet.
Onko sinulla jälleen angstipäivä, kun kukaan nainen ei kiinnostu sinusta?
Menipä jälleen äidin tuhdin kellaripojan vihaviestiketjuksi. :)
Onneksi on ratkaisu: miehet voivat harrastaa keskenään seksiä värjätyin hiuksin. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo usein hoitaa 90 prosenttia perheen asioista ja kituuttaa lasten kanssa pienillä tuloilla.
Mies edustaa, urheilee, tapaa kavereitaan ja matkustaa. Mikäköhän voisi aiheuttaa eron ulkonäössä?
Itse asiassa olen eri mieltä. Naiset näyttävät usein huomattavasti paremmalta, kuin (juopot, laiskat ja tupakoivat) miehet.
Onko sinulla jälleen angstipäivä, kun kukaan nainen ei kiinnostu sinusta?
Mitä ihmettä? :D
Kai usein vegaanit jotenkin vanhenee nopeasti ja ruutuu.
Ei saa aminohappoja ja pronssia ja kollageeeeenia.
Millainen mies muuten värjää hiuksensa? :D
Vierailija kirjoitti:
Kai usein vegaanit jotenkin vanhenee nopeasti ja ruutuu.
Ei saa aminohappoja ja pronssia ja kollageeeeenia.
Millainen mies muuten värjää hiuksensa? :D
Autocorrect taas. Protskua*
Naiset kiinnittävät liikaa huolta ulkonäköönsä. Mitä siitä, miltä näyttää. Jos miehellä on itsetunto kunnossa ja asiat hyvin, vaimon ulkonäkö on sivuseikka muihin ominaisuuksin nähden. Säälittäviä nuo kurttuja kyttäilevät naiset.
Mun silmään miehet taas näyttää usein vanhemmilta. Naamassa syviä uurteita, iso vatsa, laiskana notkuu tv:n äärellä penkkiurheilemassa. Ainakin tuossa +45v. ikäluokassa.
Minä ja mieheni näytämme molemmat n.10 vuotta ikäämme nuoremmilta. Ei olla läskejä eikä salihirmuja vaan tavallisia ja luonnollisia.
Olimme vuosijuhlissa ja siellä kyllä saman ikäisillä miehillä oli jo kauheet kaljamahat kaikilla. Hämmentävää.
Sehän on usein noin. Naisella kaikki "yliherkkyydet" ja muka-allergiat. Riutunut ja harmaat kasvot ja hiukset. Mies elinvoimaa täynnä.