Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä viettämään "kaverin synttäreitä". Pettääkö?

Vierailija
01.06.2018 |

Mies ei ennen juurikaan käynyt baareissa tai muutakaan, mutta ensimmäisen lapsemme synnyttyä on äkkiä alkanut ilmestyä lähes jokaiselle viikonlopulle kaiken maailman juhlia, joihin on pakko osallistua. Itse ulkona käyminen ei haittaisi, mutta miehellä on tapana pynttäytyä kovasti ennen lähtöään, mitä ei normaalisti koskaan tee. Viimeksi lähti kuulemma saunailtaan, mutta kävi silti suihkussa ja laittautui ennen lähtöään. Tuolloin ei myöskään illan aikana "ehtinyt" vastaamaan lähettämiini viesteihin. Nyt otti puhelimen mukaansa vessaan, kävi suihkussa, ajoi parran, jota ei siis normaalisti ajele, laittoi tukan ja valitsi päälleen parhaat vaatteensa. Ja kova oli kiire päästä mahdollisimman ajoissa lähtemään. En tiedä, mitä ajatella, olen kuvitellut että olemme ihan onnellisia, vaikka vauva-arki tietysti raskasta onkin. Mies sanoo näkevänsä vain kavereitaan, mutta koska laittautuu huomattavasti normaalia enemmän ja käyttäytyy muutenkin salamyhkäisesti, pelkään että hänellä on suhde toiseen naiseen. Olen myös pyytänyt, että tulisivat meille kavereineen vaikka grillailemaan ja istumaan iltaa, mutta tämä ei koskaan sovi.

Kellään kokemuksia vastaavasta tai muuten ajatuksia kuinka lähteä käsittelemään asiaa miehen kanssa? Nyt vain hermostuu heti, jos yritän ottaa asian esiin tai ehdottaa yhteistä illanviettoa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin käyn suihkussa ja laittaudun jos lähden kavereita tapaamaan/tyttöjen iltaan, ilman mitään pettämiskuviota.

Ehkä mies kaipaa nyt vähän enemmän omaa aikaa tiiviin vauva-arjen keskellä.

Vierailija
22/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin käyn suihkussa ja laittaudun jos lähden kavereita tapaamaan/tyttöjen iltaan, ilman mitään pettämiskuviota.

Ehkä mies kaipaa nyt vähän enemmän omaa aikaa tiiviin vauva-arjen keskellä.

Ennen saunailtaa? Ja kun et ole koskaan ennen laittautunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on ajatellut ottaa vihdoin rennosti, kun on lapsikin ja kaikkea. Baarissa sosiaalisena pyöriminen ja naisten naurattaminen on miehen tapa rentoutua. Niin kauan kun kulli ei luiskahtele vieraisiin vaginoihin voidaan asiaan suhtautua täysin rauhallisesti.

Vierailija
24/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itse asiassa olisi tällä viikolla ollut myös suhteen vuosipäivä, josta olimme kyllä molemmat tietoisia. Emme yleensä suuremmin juhli noita, mutta nyt juhlimattomuus tuntuu pahalta, kun kuitenkin aikaa ja mielenkiintoa tuntuu riittävän muihin menoihin.

Eikä siis miehen lähdöissä ongelma olisi normaalit pesut ja siistiytymiset vaan se poikkeuksellinen laittautuminen, jollaista.ei ennen ole tehnyt.

Ap

Vierailija
25/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki olettaa että laittautuminen = pettäminen? Mulla on sivusuhde ja en todellakaan laittaudu ennen kuin menen ko. miestä tapaamaan, kotona saatan sanoa lähteväni esim. lenkille ja vedän verkkarit jalkaan ja pipon päähän ja menenkin tapaamaan rakastajaani.

Vierailija
26/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki olettaa että laittautuminen = pettäminen? Mulla on sivusuhde ja en todellakaan laittaudu ennen kuin menen ko. miestä tapaamaan, kotona saatan sanoa lähteväni esim. lenkille ja vedän verkkarit jalkaan ja pipon päähän ja menenkin tapaamaan rakastajaani.

Kiva, tämähän lohdutti. Eli nyt mies onkin vilpittömästi liikkeellä, mutta sen viisi kertaa viikossa, kun käy salilla, käykin oikeasti "Lissun" luona.

Ap

Vierailija
27/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva, tämähän lohdutti. Eli nyt mies onkin vilpittömästi liikkeellä, mutta sen viisi kertaa viikossa, kun käy salilla, käykin oikeasti "Lissun" luona.

Ap

Joo, tai se laittautuu siksi että löytäisi sen Lissun kenen luona käydä salin sijasta.

Vierailija
28/33 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit toki yrittää hommata jotain todisteita, mutta koska tilanne on noin selvä, niin älä jää odottelemaan, että saisit jotain varmaa lisätietoa. Pistä se mies seinää vasten ja kysy suoraan. Äläkä hyväksy ensimmäistä kieltävää vastausta.

Tai sitten, jos se on sinusta vaihtoehto, alat vain itse toimia samoin.

Näin neuvoisin nuorta itseäni. V#tuttaa kun en pakottanut tunnustamaan silloin. Toivoin vain, että se jotenkin mystisesti "jäisi kiinni", koska kumminkin tiesin, mitä oli meneillään. Sitten se jotenkin vuosien varrella unohtui, kunnes törmäsin sellaisiin muistoihin, että asia palautui mieleen. Silloin kysyin. Vaikka tiesin kysymättäkin. Mietin vain, että mitä ihmettä päässäni liikkui silloin nuorena?

Vierailija
29/33 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvältä vaikuta ☹️

Vierailija
30/33 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittoi vessaan mennessä oven lukkoon, vaikka heittäydyin eteisen lattialle uikuttamaan! Pettääkö???++??

Vierailija
31/33 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea provon yritys ap:lta. On kerätty kaikki palstan historiasta löytyneet pettämisepäilyn ainekset samaan tarinaan. Kukaan, ei edes mies, ole noin tyhmä.

Miksi te edes teette näin typeriä aloituksia? Saatteko te tästä jotain mielihyvää, jos joku haksahtaa tähän haavekuvaanne? Ja miksi te tällaisestä skenaariosta haaveilette? Että kaikki säälisivät teitä ja saisitte jotain ansaitsematonta sympatiaa? No, säälittäviä te todellakin olette!!!

Vierailija
32/33 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet olemme tyhmiä... Salasuhteen ensimmäinen sääntö on se, että älä muuta rutineejasi kotona! Jos et normaalisti käy vessassa puhelimen kanssa, älä käy nytkään. Jos et normaalisti käy missään epämääräisten kavereiden kanssa, älä käy nytkään. Tapaamiset ja viestittelyt on pakko järjestää niin ettei se ole läpinäkyvää, vaikka miten olisi ikävä tai panettaisi...

Vierailija
33/33 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy edes ketä nämä kaverit ovat nimeltään. Sen verran sentään pitää tietää toisen menoista. Tunnetko edes miehesi kavereita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi