Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä näistä tarjoiluista

Vierailija
01.06.2018 |

Sairastuin yllättäin ja en ehtinyt leipoa ja leipomo on liian kallis tässä tilanteessa ja en ehtinyt varata ajoissa kun olin sairaalassa. En oikein vieläkään jaksa paljon, mutta vähän. Teen tavallisen kermakakun. Se on vetäytymässä, päällysteet aamulla. Lisäksi olen ostanut dajm-kakun pakastealtaasta sekä gluteenittoman mutakakun. Toissapäivänä leivoin pikkuleipiä. Aamulla vielä paistan moilasen piirakoita koko laatikollisen. munavoita en jaksa tehdä, joten päälle saa laittaa leikkeleitä, juustoa ja kurkkusiivuja. Teen myös ison kulhollisen salaattia, johon tulee jäävuorisalaattia, kurkkua, tomaattia ja paprikaa. Gluteenittomalle on kaupan gluteenittomia patonkeja, jotka paistan aamulla ensin. Pakastimeen varasin paketin eskimopuikkoja, 30 kappaletta maksoi tarjouksessa 2,99 pari viikkoa sitten ja ostin niitä kaksi pakettia.

Juhlat on omani. Vieraita tulee, en voi oikein olla kutsumatta kun ovat suunnilleen ilmoittaneet tulevansa. 50-60 henkilöä. Apua ei valitettavasti ole. Tiedän, että on typerää ja rankkaa, mutta ei ole ketä pyytää ja en raski noista vieraista ketään pyytää. Mennään kertakäyttöastioilla, tämä on mielestän paras ja edullisin vaihtoehto. Ostin sellaisia keltaisia, vaikka ne olivatkin vähän kalliita.

Vielä ehtisin käymään lähi S-marketissa. Voin käyttää 20-30 euroa. Mitä vielä hankkisin? voi olla paistettavaa, mutta leipoa en oiken jaksa. Kuoharia ei ole, mutta pitäisikö ostaa Rainbow juhlajuomaa tai jotain? Limsaa olen kyllä varannut muuten 1,5 l pulloja 3 kpl erilaisia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kommentteja? Näillä mennään sitten. Kävin ostamassa vielä laatikon fazerin sinisiä ja Tasangon kaneliässiä, kun en muuta keksinyt sekä pari purkkia omenamehua.

Vierailija
2/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 ihmistä on aika paljon, jos olet laskenut, että tarjoilut riittävät niin ihan hyvältä tuo kuulostaa. Tosin juomaa aika vähän, juoko vieraasi lähinnä kahvia/teetä? Jos vielä kauppaan vaivaudut niin jotain cocktail-tikkuihin pistettäviä pikkusuolaisia saa väkerrettyä melko nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään coctailtikkujuttuja.

Ap, sun tarjoilut on ihan ookoo noin

Hauskaa juhlapäivää 😀

Vierailija
4/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa juo kahvia ja teetä, kaakaota on myös ja jäävettä laitan tarjolle, kun lienee tulossa lämmin päivä. Jotain suolaista ehkä voisi olla kyllä lisää. Ehdin pyöräillä vielä aamulla seitsemältä aukeavaan kauppaan, joten jotain voi ehdottaa vielä, helppoa ja nopeaa. Voin ostaa vaikka mehukattimehua tai jotain lisäksi. Niin ja laitoinko, että mulla on sellainen 10 pack snadivadelmamehua lähinnä lapsia varten?

PS. naapuri tulee keittämään kahvia avukseni. Olin kutsunut vieraaksi, mutta hän sanoi, että sopiiko, ettei tuo lahjaa, mutta jos hän tulisi auttamaan sen sijaan. Totta hemmetissä! En minä lahjoja tarvitsekaan, minulla on töitä, mutta tilanne on nyt tämä kun olen ollut opintovapaalla ja sairastuin.

Vierailija
5/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jostain syystä paha mieli. Itkettää.

Vierailija
6/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naapurisi tulee auttamaan. Kun vain ehditte kattauksen valmiiksi. Kaikki kuulostaa siltä, että minulle kelpaisi. Se Mehukatti on hyvä idea, koska riittää useaan litraan mehua.

Onnea juhlasi johdosta ja paljon voimia, kun tuntuu siltä, että olet vielä toipilas.

Vierailija
7/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nakkiipiiloja. Säntää itse piiilooon - joo mene mökille grillailemaan ja sauna tulille, oveeen viesti, voi v"ttu, evääät on siinä, mä en jaksanut.

Vierailija
8/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut pakastealtaasta piiraspohjat ja tehnyt piirakan.

Vierailija
9/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut pakastealtaasta piiraspohjat ja tehnyt piirakan.

Piirakassa on lisäksi läsnä myös psykologinen efekti, eli kun ihminen näkee piirakan koon, hän leikkaa siitä "sopivan kokoisen" palan. Yksittäistuotteissa ihminen rohhmuaa käsittämätttä tuotteen riittoisuutta.

Vierailija
10/10 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 59-60 vierasta tulossa noin vain kutsumatta?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme