Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut julkkikselta vastauksen FB:ssä?

Vierailija
01.06.2018 |

Oletko viestitellyt julkkiksen kanssa FB:ssä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, muutaman kerran olen viestitellyt ja myös saanut heiltä vastauksen.

Vierailija
2/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna Tukiaiselta olen kysellyt seinäkalenterin hintoja, mutta olivat liian kalliita. Olisihan niissä toki ollut Raamatun lause jokaiselle kuukaudella, tasokkaita kuvia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En FB:ssä mutta Twitterissä esittänyt kysymyksen johon sain vastauksen.

Vierailija
4/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viestitellyt mutta joskus ystäväni oli laittanut Facebookiin postauksen jossa oli kuvassa Sami Hedbergin kanssa ja kommentoin tähän kuvaa jotain että "onko tolla tyypillä joku naamari päässä kun on aina sama ilme?" Seuraavana päivänä huomasin että Hedberg oli laittanut tykännyt mun kommentista.

Ehkä vähän nolotti :D

Vierailija
5/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa julkkiksia enkä missään nimessä laittaisi yhdellekään viestiä. Ei kertakaikkiaan kiinnosta noin pinnalliset asiat.

Vierailija
6/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seuraa julkkiksia enkä missään nimessä laittaisi yhdellekään viestiä. Ei kertakaikkiaan kiinnosta noin pinnalliset asiat.

Mitä jos sinulla on jollekkin julkkikselle asiaa? Oletko silloin niin turhamainen, ettet edelleenkään voi ottaa yhteyttä?

Vierailija
7/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hylännyt pelkuruuden. Lähetin kiitosviestin kirjailijalle, muusikolle ja toimittajalle, joiden työtä arvostan. Kaikki vastasivat ja olivat otettuja.

Vierailija
8/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Gustafsbergille ja Maria Nordinille olen jotain kommentoinut ja saanut tykkäyksen ja vastauksen.

Ja Jamie Oliver, mutta se tuskin itse päivittelee, vaan siellä on oma facetiimi.

Vierailija
9/9 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi