Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaisi raskausaddiktioon?

Vierailija
01.06.2018 |

Kyllä, olen ihan koukussa raskaana olemiseen. Se on maailman paras tunne, kun sisällä kasvaa uusi elämä ja olo on energinen ja euforinen kuin itse Äiti Maalla. Tunnen olevani hedelmällisyyden jumala. On ihanaa ottaa vapaata töistä, syödä kahden edestä ja saada loputtomia hierontoja ja hemmottelua aviomieheltä. Suojaamaton yhdyntä on taivaallista ja se tunne, kun raskaustestistä kurkistaa kaksi viivaa. On upeaa, kun kuukautisista ei tarvitse kärsiä raskauden aikana. Synnytys ilman puututusta on parasta, mitä olen kokenut. Kuin kymmenen orgasmia. Tuntuu kuin kaikki jumalat tyydyttäisivät minut yhtä aikaa joka suunnasta.

No, sitten siihen ongelmaan. Syntymän jälkeen lapsi ei enää kiinnosta. Jo seuraavana päivänä eilen niin taivallinen lapsi alkaa tuntua likaiselta, vieraalta, syntiseltä ja ulkomaailman kosketulsesta saastuneelta. Minulla on neljä lasta, mutta en halua heistä yhtäkään. Haluan lisää silti. Ainoa asia, mikä ehkäisee synnytyksen jälkeisen masennuksen on uusi raskaus. Odotan tällä hetkellä lasta kaverilleni, mutta tuskin hänkään niitä loputtomasti haluaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice provo bro...not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi