Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoinen ei aio tulla kuopuksen ylppärijuhliin

Vierailija
01.06.2018 |

Esikoinen on yhä katkera ja vihainen siitä ettei hänen ammattiin valmistumista juhlittu vaikka tämä olisi silloin halunnut juhlistaa valmistumista. Nyt kuopus itkee huoneessaan kun isoveli ei aio tulla kaunan takia tämän valmistujaisiin. Tälle on nimittäin erittäin tärkeää että koko perhe olisi paikalla juhlissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mokasit, nyt katselet seurauksia.

Täällä sama tilanne, mä olen se esikoinen. Mua ei edes onniteltu ammattiin valmistumisesta. Menen silti sisaruksen juhliin, ei mun äidin asennevamma (muutenkin mä olen ö-luokan lapsi ollut aina) ole sen syytä.

Vierailija
2/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naulankantaan ja heti ekassa vastausviestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naulankantaan ja heti ekassa vastausviestissä.

Mutta ammattiinvalmistuminen ei ole samanarvoine YO-lakin kanssa. Ylioppilaaksi valmistuminen on arvokkaampaa, katso vaikka lehtiä ja uutisia.

Vierailija
4/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän esikoista osittain, ikävintähän tässä on kuitenkin, että lapset kärsivät tyhmistä vanhemmista.

Vierailija
5/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän esikoista osittain, ikävintähän tässä on kuitenkin, että lapset kärsivät tyhmistä vanhemmista.

No olisi se esikoinenkin voinut valita lukion amiksen sijaan niin sitä lakkoa oltaisiin voitu juhlia.

Vierailija
6/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisi se esikoinenkin voinut valita lukion amiksen sijaan niin sitä lakkoa oltaisiin voitu juhlia.

Mikään ei estä juhlimasta ammattiin valmistumista. Paitsi tietysti se, että haluaa tuoda esiin sen, että joku on tehnyt elämässään omasta mielestään väärän valinnan.

Vierailija
7/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat on jos juhlat pitää. Kyllä ammattiinvalmistujaisjuhlia pidetään, olen sellaisissa juhlissa ollutkin.

Vierailija
8/8 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlat on jos juhlat pitää. Kyllä ammattiinvalmistujaisjuhlia pidetään, olen sellaisissa juhlissa ollutkin.

Mutta ammattiinvalmistuminen on eri asia kuin ylioåpilaaksi kirjoittaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan