Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivätkö teinit tajua miten törkeältä kånken-reppu näyttää yo-mekkoon yhdistettynä??

Vierailija
01.06.2018 |

Siis oikeasti, mekko, kampaus ja meikki viimeistä päälle ja sitten selkään pas.kainen kånken-reppu. Tekee mieli pestä silmät akkuhapolla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pesin tänään jo kerran hapolla.

Vierailija
2/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua kiinnostaa, jos jollakin on joku reppu?

Kannattaisiko hankkia oma elämä, jos sulla on aikaa kyylätä muiden pukeutumisia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella. Sama kun laittaisi pa skaiset navettasaappaat mekon kanssa.

Vierailija
4/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kånken on ruma yhdistettynä ihan mihin vaan. Mutta silti käytän itsekin sitä, koska satuin saamaan lahjaksi ja se on mun ainut sopivan kokoinen reppu tällä hetkellä. En jaksa lähteä ettimään uutta. Tämä tarkoittaa myös sitä, että vaikka olisin juhlavammissa vaatteissa, niin sama reppu on mukana, jos tarvitsen samat tavarat, mitä normaalisti arkena. Ei tosin ole ollut sellaista tilannetta, että oikeasti juhlavaatteet ja Kånken pitäisi olla.  Toivottavasti ei tulekaan.

Vierailija
5/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ei tajua.

Ne on sopuleita.

Vierailija
6/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kånken pelkistetty, ja ei kovinkaan sopiva juhlapäivään. Itseä ei häiritse niinkään sen ulkonäkö, vaan se toiminnallisuus. Mulla kun oli kouluaikana niitä reppuja missä oli leveät, topatut olkaimet ja selkäkappale, on ihmetyttänyt monesti, eikö ne kånkenin kapeat muovinauhat kaivaudu aika makeesti hartioihin jos siellä repussa on muutakin kuin pari kynää ja kännykkä?

Vierailija
7/7 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on ainoa jossa inhotaan kyseistä reppua. Silti repun myyntiluvut on valioluokkaa.