Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeesti niin idiootti että jätän perheeni toisen miehen takia?

Vierailija
01.06.2018 |

Kolme vuotta sitten kun meni miehen kanssa huonosti aloin tekstailla toisen miehen kanssa. Sain ihania ja hauskoja viestejä päivin öin ja ihastuin lujaa. Vaihdeltiin kuvia. Ajattelin että leikin vaan vähän aikaa ja pystyn lopettamaan milloin haluan. Mies halusi nähdä ja ite estelin. Sain kerrottua hänelle että olen varattu. Nähtiin pikaisesti livenä kun oltiin kaks vuotta kirjoteltu. Sen jälkeen ihastuin vielä lisää. Mies jarruttelee koska olen varattu. Sen takia riidellään puhelimessa. Haluan tavata mies ei koska olen varattu. Ollaan yritetty lopettaa mutta max parin viikon päästä on taas pakko ottaa yhteyttä. Olen sitä mieltä että en ikinä jättäis perhettäni. Mutta haluaisin olla tuon miehen kanssa yhden yön ja lopettaa siihen sitten koko touhu. Onnistuisko se? Tällä hetkellä tuntuu että jotain jää kesken jos tää loppuu ennen aikojaan.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin sun aviomiestä ja lapsia. Äiti on noin vietävissä ja itsekäs. Ehkä parempi, että jätät perheesi, jotta he voivat löytää onnen sillä aikaa kun sinä "toteutat" itseäsi.

Vierailija
2/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet idiootti, jos et jätä perhettäsi. Olet henkisellä tasolla pettänyt miestäsi jo vuosia, joten olisiko aikaa ottaa todellista vastuuta? Perheesi ansaitsee parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että leikin vaan...Onko mieleesi edes tullut, että leikit lastesi, miehesi ja vielä toisenkin miehen elämällä? Miksi? Nostaaksesi omaa egoasi? 

Vierailija
4/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen jäänyt tuohon mieheen koukkuun. Se on mulle kuin joku huume. En vaan pääse eroon.

Vierailija
5/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jättäisit perheesi ja alkaisit suhteeseen uuden kanssa, tekisit muutaman vuoden kuluttua taas samoin, kun joku seuraava alkaa taas houkuttaa. Väistämättä pitkissä parisuhteissa tulee houkutuksia muualle, mutta ei pidä olla ihan vietävissä.

Vierailija
6/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisit perheesi? Siis lapsetkin? Miksi ihmeessä?

Unohda tuo mies jos et hänestä muuta halua kuin hetken huumaa.

Vierailija
7/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia sitten jokseenkin samanlaisessa tilanteessa. Tosi ihastunut, mutta mitään fyysistä ei ollut vielä tapahtunut. Se olisi kuitenkin ollut vain ajan kysymys. Tein päätöksen jota ei ole tarvinnut katua, eli valitsin perheeni ja katkaisin välit tähän toiseen mieheen kokonaan. Muistan että alkuun olisi tehnyt mieli ottaa yhteyttä moneen kertaan, mutta pysyin päätöksessäni. Nyt vuosien jälkeen se on mukava, hieman haikea muisto ja joskus leikin ajatuksella mitä jos olisin toiminut toisin, mutta oikeasti en ole kertaakaan katunut. Rakkaus omaan mieheen löytyi uudestaan ja onnellinen perhe on ykkösasia elämässäni.

Vierailija
8/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna hakeutuisin itse terapiaan ja ehkä myös pariterapiaan, koska parisuhteessa on jotain pielessä ja itse olet hukassa tällä hetkellä. Tiedät itsekin, että mikään kertapano ei tätä ongelmaa ratkaise. Olisi fiksumpaa ensin käsitellä se, miksi et ole tyytyväinen tämänhetkiseen suhteeseen, miksi et saa siinä sitä mitä salasuhteesta haet. Tosiasia on myös se, että kun salasuhde tulee konkreettiseksi ja siitä häviää se salailun aiheuttama kipinä ja alkuvaiheen säpinä, olet uudessa arkisessa tavissuhteessa, nyt vaan rikotun perheen kanssa, välit poikki moneen suuntaan, lapset varmasti kärsivät tilanteesta. Eli jäitä hattuun ja mieti, saatko nykysuhdetta ensin korjattua. Jos et, sitten tämä suhde ensin päätökseen, käsittelet sen trauman ensin ja vasta sitten mietit uutta suhdetta. Muuten tulet itse katumaan ja suremaan montaa pilattua elämää, olen varma siitä.

Vierailija
9/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pettänyt miestäsi jo kolme vuotta, ja kysyt, mitä tehdä.

Toivottavasti miehesi pääsee eroon sinusta.

Vierailija
10/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat leikit sulla. Itkisikö sun lapset jos eroatte sun leikin takia? Kasvaisiko niistä erilaisia ihmisiä kuin nyt?

Vierailija
11/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että oikeasti eroisin. Ja rikkoisin perheeni. Ehkä? Miehen kanssa on kuitenki asiat hyvin kotona. Ei me riidellä. Seksiäkin on paljon mikä taas johtuu tästä ihastuksesta että olen koko ajan halukas.

Vierailija
12/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat että joitain asioita et saa enää koskaan takaisin, kuten ehjää perhettä. Ihastuksia tulee ja menee, mutta lastesi koti ei toimi niin.

Vierailija
13/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vuotta sitten kun meni miehen kanssa huonosti aloin tekstailla toisen miehen kanssa. Sain ihania ja hauskoja viestejä päivin öin ja ihastuin lujaa. Vaihdeltiin kuvia. Ajattelin että leikin vaan vähän aikaa ja pystyn lopettamaan milloin haluan. Mies halusi nähdä ja ite estelin. Sain kerrottua hänelle että olen varattu. Nähtiin pikaisesti livenä kun oltiin kaks vuotta kirjoteltu. Sen jälkeen ihastuin vielä lisää. Mies jarruttelee koska olen varattu. Sen takia riidellään puhelimessa. Haluan tavata mies ei koska olen varattu. Ollaan yritetty lopettaa mutta max parin viikon päästä on taas pakko ottaa yhteyttä. Olen sitä mieltä että en ikinä jättäis perhettäni. Mutta haluaisin olla tuon miehen kanssa yhden yön ja lopettaa siihen sitten koko touhu. Onnistuisko se? Tällä hetkellä tuntuu että jotain jää kesken jos tää loppuu ennen aikojaan.

Aloittaja tässä sinulle aluksi muutamia tarkentavia kysymyksiä?

1) Mitä tarkoitat, kun kirjoitat perheestäsi? (Koostuuko perheesi miehestä ja lapsista vai miehestä ja lemmikkieläimistä?)

2) Jos sinulla on lapsia, niin ovatko he alaikäisiä eli alle 18-vuotiaita?

3) Kauanko olet ollut nykyisen miehesi kanssa yhdessä eli montako vuotta? (Oletan että kysymys on vuosista.)

4) Elätkö nykyisen miehesi kanssa avo- vai avioliitossa?

Mikäli elät nykyisen miehesi kanssa avoliitossa, ja perheenne koostuu "vain"  yhteisistä lemmikkieläimistänne sinun ja miehesi ohella, on ero varmasti huomattavasti helpompi kuin, jos olette naimisissa ja teillä on alaikäisiä lapsia. Myös lapsettomasta avioliitosta eroaminen on luonnollisesti helpompaa kuin avoliitosta, jonka osapuolilla on yhteisiä lapsia. 

P.S. Kysyjille tiedoksi: Kirjoittelen tällä palstalla harvakseltaan, ja vain rekisteröidyllä nimimerkillä.

Vierailija
14/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että tää loppuis, olis helpompi lopettaa kun tapaa kunnolla yhden kerran. Sen jälkeen ei jää sellasta oloa että miksi en katsonut kunnolla miten tän jutun käy. En halua enempää.

Vierailija
15/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja pieniä lapsia on. Ollaan oltu yhdessä melkein 20v

Vierailija
16/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen samanlaista valintaa. Katson kumpi sopisi mulle paremmin, kumman haluaisin ja tietysti sekin pitää ottaa huomioon, kuinka pitkän aikaa se voisi kestää. Teen tätä kuitenkin vain kaupassa ja kohteeni ovat myytävät tavarat. En shoppaile ihmisillä. Älä sinäkään.

Vierailija
17/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanot että mies on kuin huumetta. Mieli tekee mutta tiedät kyllä ettei pitäisi. Kannattaako vetää heroiinia? Edes yhden kerran, kun niin kovasti tekee mieli?

Tunteita ja ihastuksia tulee ja menee. Olet ruokkinut ihastusta teoilla minkä johdosta se on kestänyt noin kauan.

Onhan niitä idiootteja maa täynnä jotka rikkoo perheen ja lähtee hyvästä parisuhteesta ihastuksen huuman takia.

Vierailija
18/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkun olet ihastunut mutta älä pidä mieheen mitään yhteyttä. Kestää aikansa mutta menee ohi. Sitäpaitsi kun toinenkin osapuoli jarruttelee niin älä ota mitään yhteyttä.

Etkä ainakaan voita mitään sillä jos kerran menet sänkyyn toisen miehen kanssa, se vaan johtaa siihen että seuraavan kerran kynnys on entistä matalampi ja sitten jo elätkin salasuhteessa.

Lopeta nyt jo hyvän sään aikana.

Vierailija
19/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alhainen pettäjä lu.tt.!

Vierailija
20/23 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että sen pettämisen jälkeisenäkin aamuna sinun pitää osata sekä katsoa itseäsi peilistä ja myöhemmin puolisoasi kasvoihin. Mitä ajattelet jos lapsesi saisivat tietää? Vaikka sitten vasta vuosien päästä? Ihastuksia tulee ja menee, mutta riskeerata kaikkea muutaman tunnin takia vain voidaakseen pyöriä jossain sängyssä lakanoiden välissä?

Paljonko sinulle pitäisi maksaa, jotta et menisi hänen kanssaan? Paljonko sinulle pitäisi maksaa rahassa, että tuhoat avioliittosi ja lastesi ydinperheen? Ehkä jos työkaverisi antaisi sinulle 500 euroa, jättäisit miehen väliin. Mutta rikkoisitko perheesi 500 eurosta? 

Paitsi, että nythän sinä olet tekemässä sitä ihan itse ja ihan ilmaiseksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi