Olenko oikeesti niin idiootti että jätän perheeni toisen miehen takia?
Kolme vuotta sitten kun meni miehen kanssa huonosti aloin tekstailla toisen miehen kanssa. Sain ihania ja hauskoja viestejä päivin öin ja ihastuin lujaa. Vaihdeltiin kuvia. Ajattelin että leikin vaan vähän aikaa ja pystyn lopettamaan milloin haluan. Mies halusi nähdä ja ite estelin. Sain kerrottua hänelle että olen varattu. Nähtiin pikaisesti livenä kun oltiin kaks vuotta kirjoteltu. Sen jälkeen ihastuin vielä lisää. Mies jarruttelee koska olen varattu. Sen takia riidellään puhelimessa. Haluan tavata mies ei koska olen varattu. Ollaan yritetty lopettaa mutta max parin viikon päästä on taas pakko ottaa yhteyttä. Olen sitä mieltä että en ikinä jättäis perhettäni. Mutta haluaisin olla tuon miehen kanssa yhden yön ja lopettaa siihen sitten koko touhu. Onnistuisko se? Tällä hetkellä tuntuu että jotain jää kesken jos tää loppuu ennen aikojaan.
Kommentit (23)
Porukka taas lukee Porvoosta käytettyjä viestejä ja räjähtää. :D
Ei ole provo ihan totta on valitettavasti. jos vaan voisin perua tämän oisin jättäny sen ekan viestin lähettämättä. Tää sattuu liikaa ja on paskaa. Kiitos 20! Sun viesti laittoi ajattelemaan kun puhuit euroista.
Nyt on järki sumeena. Ei se ole "katsomista loppuun" että panee kerran. Sulla on tuossa risteyskohta että pettääkö fyysisesti vai ei, ja et ymmärrä ettei kannata. Panetus panetuksena.