Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki! Mistä imetysmekko?

Kiire
01.06.2018 |

Mistä Helsingistä löytyisi paras valikoima imetysmekkoja?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa etsit?

Vierailija
2/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Bebesillä? Sinne suuntaisin. Kampin keskus. Onko se kauppa edes olemassa enää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebesillä on näköjään vaikka mitä ihanuuksia. Auki klo 9-21 tänään, mukavaa shoppailua sinulle!

Omalla lapsella on tänään lakkiaiset niin olen jo vähän ulkona näistä kuvioista. 

Vierailija
4/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kietaisumekot ovat nyt muodissa, joten niitä löytyy aika helposti ketjuistakin. Itse en ole joutunut ostamaan yhtään varsinaisesti imetysmekoksi tarkoitettua, vaikka olen nyt imettänyt yli vuoden. : )

Vierailija
5/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Kamppia kokeilisin,jos ei löydy niin jotain on myös HM:llä,muttei niin priimaa.

Vierailija
6/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetysmekko...kaikkea sitä kuuleekin. Varmaan imetyssänkykin on.

Vierailija
7/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilinki löytyy myös kampista, ei keskuksesta mutta läheltä. Kallis kauppa tosin kai. Mitta kauniista toimivasta imetysmekosta kyllä maksaakin.

Vierailija
8/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiilinki löytyy myös kampista, ei keskuksesta mutta läheltä. Kallis kauppa tosin kai. Mitta kauniista toimivasta imetysmekosta kyllä maksaakin.

On varmaan kallis kauppa kun myyvät moloa, aivan ylihinnoiteltu tuote, mutta ehkä siellä myydään muutakin. En ole käynyt, kannattaa itse käydä katsomassa. Fredalta löytyy.

Vierailija
9/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kietaisumekot ovat nyt muodissa, joten niitä löytyy aika helposti ketjuistakin. Itse en ole joutunut ostamaan yhtään varsinaisesti imetysmekoksi tarkoitettua, vaikka olen nyt imettänyt yli vuoden. : )

Mksi ihmeessä alapeukkja tälle?

Vierailija
10/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vilauttamatta imettää, kietaisumekko ei ole kovin hyvä. Ehkä tämä on se syy.

Vierailija
11/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vilauttamatta imettää, kietaisumekko ei ole kovin hyvä. Ehkä tämä on se syy.

Ok ymmärrän. : ) Olen kuitenkin käyttänyt imetysliivien lisäksi lyhyttä, rinnan alle ulottuvaa toppia siellä kietaisumekon alla, nostan toppia imettäessä hieman ylöspäin, eli ylä- ja alapuolelle jää kangasta, en usko että vilahtaa yhtään sen enempää, kuin imetysmekossa. : )

Vierailija
12/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M tai Lindex.  Kohtuuhintaisia ja ihan ok.  Kirppareilta.

Vierailija
13/17 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan kallis kauppa kun myyvät moloa, aivan ylihinnoiteltu tuote, mutta ehkä siellä myydään muutakin. En ole käynyt, kannattaa itse käydä katsomassa. Fredalta löytyy.

Mä aina hätkähdän tota nimeä 😂😂

Vierailija
14/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok ymmärrän. : ) Olen kuitenkin käyttänyt imetysliivien lisäksi lyhyttä, rinnan alle ulottuvaa toppia siellä kietaisumekon alla, nostan toppia imettäessä hieman ylöspäin, eli ylä- ja alapuolelle jää kangasta, en usko että vilahtaa yhtään sen enempää, kuin imetysmekossa. : )

Sori, mutta kaksi lasta imettäneenä en tiedä, mikä on imetysmekko??? Ekaa varten ostin kyllä imetysliivitkin. Jäivät kyllä käyttämämättä, hankalat. Silti liikuttiin imeväisen kanssa, jolle välillä tuli nälkä.

Alle urheilutoppi (+ liivinsuojat, jos valuu paljon), päälle pitkä, väljä T-paita. Sen alla on hyvä imettää missä vain.

Jos välttämättä haluat käyttää mekkoa: edestä avattava/ kietaisumekko + iso, ohut huivi, minkä voit julkisilla paikoilla imettäessäsi kietaista hartioidesi yli.

Ei kannata tehdä ongelmaa asoista, mitkä eivät sitä ole.

Vierailija
15/17 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, mutta kaksi lasta imettäneenä en tiedä, mikä on imetysmekko??? Ekaa varten ostin kyllä imetysliivitkin. Jäivät kyllä käyttämämättä, hankalat. Silti liikuttiin imeväisen kanssa, jolle välillä tuli nälkä.

Alle urheilutoppi (+ liivinsuojat, jos valuu paljon), päälle pitkä, väljä T-paita. Sen alla on hyvä imettää missä vain.

Jos välttämättä haluat käyttää mekkoa: edestä avattava/ kietaisumekko + iso, ohut huivi, minkä voit julkisilla paikoilla imettäessäsi kietaista hartioidesi yli.

Ei kannata tehdä ongelmaa asoista, mitkä eivät sitä ole.

Voihan sen noinkin toki tehdä, mutta näin kolmatta lasta imettäessä arvostan kyllä suuresti toimivia ja kivoja imetysvaatteita. En oikeasti tahdo kulkea elämästäni yli kuutta vuotta väljässä teepaidassa.

Vierailija
16/17 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kuulostaa aivan fantastiselta. En tosin tiedä, mikä systeemi niissä on, mutta itse suunnittelisin sellaisen, joka avautuu rinnan alapuolelta nappi-tai vetskarisysteemillä (kumpikin rinta erikseen) joten huomaamaton imetys on mahdollista. Olispa ollut minunkin aikanani tuollaisia!

N54

Vierailija
17/17 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas kuulostaa aivan fantastiselta. En tosin tiedä, mikä systeemi niissä on, mutta itse suunnittelisin sellaisen, joka avautuu rinnan alapuolelta nappi-tai vetskarisysteemillä (kumpikin rinta erikseen) joten huomaamaton imetys on mahdollista. Olispa ollut minunkin aikanani tuollaisia!

N54

Boob-imetystopit ja mekot on tehty hieman suunnitelmiesi mukaan :) mamalicius merkkiset on taas useinmiten kietaisumallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi