Olen koulutukseltani putkiasentaja, mies halusi tilata viemäritukoksen takia "oikean putkimiehen" eli nimenomaan miehen
Vaikka kuinka monta kertaa selitin että tuollaisen homman teen vaikka vasemmalla kädellä hetkessä. Mutta ei, kyllä nyt täytyy soittaa "oikea putkimies" hoitamaan homman. Eikä ole ensimmäinen kerta kun kuulen moista. Ennen sentään vierailta ihmisiltä, pahemmalta tuo tuntuu oman kumppanin suusta. Näköjään osa ihmisistä elää vieläkin keskiajalla.
Kommentit (17)
Tuttu juttu. Keski-ikäiset äijäporukat ovat pahimpia. Kun tulen ovelle niin höhöttävät "Hei Rampe ja Jore, tilasiko joku sittenkin huo*an öhö öhö"
"Kyllä sä saisit täällä veivata ihan jotain muuta kun putkea" ja ällöttävää virnistelyä päälle.
Olen opetellut muuttumaan kuuroksi noissa tilanteissa.
Oma kumppani ei sentään ole koskaan pilkannut tai vähätellyt.
Oletko nähnyt av:lla sitä ketjua, jossa kysytään jotakuinkin näin: "pyytävätkö tuttusi sinulta ilmaiseksi palveluksia ammattisi takia?" Yleensä täällä pidetään vastenmielisenä sitä, jos leipurilta pyydetään kakkuja juhliin tai lääkäriltä diagnoosia yhteen jos toiseenkin vaivaan.
Olisit siis onnellinen, ettei tämä mies yritä hyväksikäyttää osaamistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monta kertaa selitin että tuollaisen homman teen vaikka vasemmalla kädellä hetkessä. Mutta ei, kyllä nyt täytyy soittaa "oikea putkimies" hoitamaan homman. Eikä ole ensimmäinen kerta kun kuulen moista. Ennen sentään vierailta ihmisiltä, pahemmalta tuo tuntuu oman kumppanin suusta. Näköjään osa ihmisistä elää vieläkin keskiajalla.
No jos kuittaat seuraavalla kerralla kun haluaa rassata sinun rööriäsi että tahdot oikean miehen, kunnon gigolon.
Ilmiselvää ex-miesainesta. Vaihtoon.
Mikset sitten mene ja tee työtä vasurilla? Siinähän se hoituu samalla, kun mies etsii putkiMIEHEN numeroa.
Vierailija kirjoitti:
viemäritukoksia voi olla aika montaa sorttia, voidaan esim. imuauto tarvita
Nyt mulle selvisi, miksi suomalaisten aikuisten lukutaidosta ollaan huolissaan. Juuri sinun ja muiden kaltaistesi, jotka osaavat lukea, mutta eivät ymmärrä lukemaansa.
Kurja asenne ap miehelläsi😕 kai sanoit painavasti asiasta?!
Itse olen entisellä miehisellä alalla, mutta jossa nykyään on jo paljon naisia. Edelleen usein törmää vastaaviin kommentteihin..nykyisessä työpaikassa (miksi myös on nykyinen eikä entinen) suhtaudutaan samalla tavalla huolimatta siitä, mitä on jalkojen välissä.
Siis missä se tukos on, omassa (yhteisessä) kodissanneko? Mikset ole jo hoitanut hommaa sillä vasemmalla kädellä?
Vai oletko kuten mun mies, oma auto voi seistä pihassa viikon odottaen esim. öljynvaihtoa kun on niin kiire tehdä samoja hommia kavereille? Silloin puolisolta ihan ymmärrettävä reaktio soittaa paikalle ammattimies laittamaan homma kuntoon kun on riittävän kauan jo odotellut... (joo ja tottakai kaikki muut tekevät itse autoihinsa vuosihuollot, minä en)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti aika tuore suhde ja kumppanin koti? Silloin hän voi tottakai päättää kuka siellä tekee em. hommat, kurjat perustelut kumminkin mutta eipä ainakaan vaivaa sinua vastaisuudessakaan. Omassa kodissasi saisit tietenkin hoitaa työn itse.
Teillä kotona? Mitäs miehen lupaa kyselet korjataksesi?
Vierailija kirjoitti:
Miehen kämpällä. Tilasi "oikean putkimiehen" ja minä lähdin omaan kotiini.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No onpa pylleröä moinen, itse en enää kämppänsä menisi, kun kerran "et" siellä "osaa" auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En kyllä itse katsoisi hyvällä tuollaista.
Ona ystäväni on autokorjaaja, ja hänen miehensä käyttäytyi samalla tavalla. Mies ei antanut edes öljyjä vaihtaa, vaikka oli laitekin, jolla öljyt sai imettyä pois. Ei kauaa kestänyt se suhde.
Mies ei arvosta sinua ja taitojasi, kannattaa miettiä, onko tuossa mitään järkeä...
Nyt jäi vaivaamaan todella että mikä tukoksen aiheutti? Ja olisitko tosiaan saanut sen korjattua omin voimin?
Jos jatkat suhdettanne, niin muistathan, että et siivoa, tee siellä ruokaa tai mitään muutakaan, kun ei apu kelpaa.
No sulla oli rassi mukana? Ja jos kyseeessä oli jonkin sortin taloyhtiö (vuokra tai omistus), ei kuka tahansa saa tekniikkaa ronkkia. Taloyhtiö tilaa, taloyhtiö maksaa, tekijällä on vakuutukset.
Mies ei arvosta sinua -> vaihtoon.
Muita vaihtoehtoja ei tollasen ääliön kanssa oikeasti ole.
viemäritukoksia voi olla aika montaa sorttia, voidaan esim. imuauto tarvita