Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä luuserit keskustelevat?

Vierailija
31.05.2018 |

Täälläkään tuskin kukaan kykenee samaistumaan, kavereita ei ole, vanhemmilleni en todellakaan aio aiheuttaa lisähuolia, terapiaan en pääse enkä halua. Missä siis avata sanallinen arkku? Ei tilanne puhumalla muutu, mutta kymmenien vuosien patoumat sisällä eivät voi olla terve elämisen muoto.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin tän ketjun, ajattelen, et ei sentään noin huonosti mene. Kandee ajatella, että puolet ihmisistä on esim. amiksia, miten suuri osa asuu vuokralla. Sit on ne menestyvät n. 10% ihmisistä eli lääkärit, dippainssit ja juristit. Ne voi katsoa tuomitsevasti.

Vierailija
22/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään voittajien palsta ole, joten kaikkien luusereiden tekstit tänne vaan.

Minuun verrattuna on.

Täällä epäonnistumista ovat väliaikainen työttömyys, vuoden kestänyt sinkkuus, kesken jäänyt maisteritutkinto, ajoittainen liikasyönti, liian vanha auto, kesämökin puute, yksinäisyys parisuhteessa ja vain 15 matchia Tinderissä.

Sinunko ongelmasi ovat parempia tai suurempia? Nuo ovat kuule ihan oikeita ongelmia, enkä usko sulla olevan oikeutta vähätellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palsta uudistettu nimi voisikin olla vaikka ' MM-Me menestyjät'

Vierailija
24/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun luin tän ketjun, ajattelen, et ei sentään noin huonosti mene. Kandee ajatella, että puolet ihmisistä on esim. amiksia, miten suuri osa asuu vuokralla. Sit on ne menestyvät n. 10% ihmisistä eli lääkärit, dippainssit ja juristit. Ne voi katsoa tuomitsevasti.

99% ihmisistä katsoo tuomisevasti. Enkä tätä ihmettele, sillä se on normaali ja ymmärrettävä reaktio ihmisen irvikuvalle, yhteiskunnan painolastille ja viehättävyyden vastakohdalle. Vuokralla asuva amishan on mua kymmeniä tasoja aikaansaavempi ja menestyneempi ihminen.

Vierailija
25/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% ihmisistä katsoo tuomisevasti. Enkä tätä ihmettele, sillä se on normaali ja ymmärrettävä reaktio ihmisen irvikuvalle, yhteiskunnan painolastille ja viehättävyyden vastakohdalle. Vuokralla asuva amishan on mua kymmeniä tasoja aikaansaavempi ja menestyneempi ihminen.

En osaa sanoa tähän mtn. Ei kokemuksia.

Vierailija
26/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tullut oikeaan paikkaan, kyllä täällä luusereita on.

Vierailija
27/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Harva osaa.

Siksi kun joku kysyy minulta jotain itsestäni valehtelen aina. Keksin jotain ylimalkaista, jolla pääsen tilanteesta ohi. Jos tiedustellaan enemmän johdattelen keskustelua muihin suuntiin. Ihmisarvo on nykymaailmassa kiinni teoista, saavutuksista ja oikeinelämisestä. Jos ei ole noita edellämainittuja niin on parempi olla pirun hyvä selitys epäonnistumiselle ja saavutusten puutteelle. Muuten olet kaatopaikkajätettä. Mulla ei tuota selitystä ole ja koenkin joka aamu herätessäni suuren halun painua maanrakoon ja vyöryttää kiven päälle.

Vierailija
28/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Harva osaa.

Siksi kun joku kysyy minulta jotain itsestäni valehtelen aina. Keksin jotain ylimalkaista, jolla pääsen tilanteesta ohi. Jos tiedustellaan enemmän johdattelen keskustelua muihin suuntiin. Ihmisarvo on nykymaailmassa kiinni teoista, saavutuksista ja oikeinelämisestä. Jos ei ole noita edellämainittuja niin on parempi olla pirun hyvä selitys epäonnistumiselle ja saavutusten puutteelle. Muuten olet kaatopaikkajätettä. Mulla ei tuota selitystä ole ja koenkin joka aamu herätessäni suuren halun painua maanrakoon ja vyöryttää kiven päälle.

Mulla selitykset on useat sairaudet, myös vakava, ja kasautuneet huonot kokemukset menneisyydessä, mutta ei noita selityksiä kehtaa kertoa, järkyttää toisia ja olla haavoittuvassa asemassa tuntemattomien kanssa. Yleensä selityksiä joko ei uskota ja vähätellään, tai sitten kauhistellaan ja udellaan lisää kaikesta, mistä ei halua kertoa. Selitykset tai ei, molempi pahempi.

Vierailija
29/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keski-ikäinen naispuolinen luuseri ilmottautuu. Täysin luuseri olen voin vakuuttaa. Kaikki mahdollisuudet elämässä olen hukannut. Kaksi pilleriä päivässä pitää tällä hetkellä olon siedettävänä.

Vierailija
30/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Harva osaa.

Mulla selitykset on useat sairaudet, myös vakava, ja kasautuneet huonot kokemukset menneisyydessä, mutta ei noita selityksiä kehtaa kertoa, järkyttää toisia ja olla haavoittuvassa asemassa tuntemattomien kanssa. Yleensä selityksiä joko ei uskota ja vähätellään, tai sitten kauhistellaan ja udellaan lisää kaikesta, mistä ei halua kertoa. Selitykset tai ei, molempi pahempi.

Mä ymmärrän, että et halua selitellä tai kertoa liikaa ikävistä asioista. Täysin ymmärrettävää.

Ihmisten suhtautuminenkin varmasti vaihtelee paljon. Itse puhun empatiavajauksesta. Meillä on kaikilla sisällämme tila empatialle. Joillakin se tila on niin täynnä, että he pystyvät suhtautumaan ymmärtävästi lähes kaikkeen kohtaamaansa. Toisilla taas on empatiavajaus ja vaikka he yrittäisivät ymmärtää on tuloksena vain tyhjää ilmaa. Siksi uskon, että edes osa ihmisistä ymmärtää, jos epäonnistumisten taustalla on oikeita syitä.

Minulla näitä syitä ei ole. Tai on: minä itse. Jos joku kysyy miksi keskeytin kaksi korkeakoulua niin ei minulla ole siihen hyväksyttävää vastausta. Ei kenellekään riitä syyksi luuseriuteni. Ehkä riittää, mutta ei sitä ymmärretä. Eikä pidäkään ymmärtää.

Vierailija
31/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla.

Vierailija
32/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä keski-ikäinen naispuolinen luuseri ilmottautuu. Täysin luuseri olen voin vakuuttaa. Kaikki mahdollisuudet elämässä olen hukannut. Kaksi pilleriä päivässä pitää tällä hetkellä olon siedettävänä.

En tiedä pitäisikö pahoitella vai toivottaa tervetulleeksi joukkoon?

Toivottavasti jäät silti keskustelemaan.

Vierailija
33/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla.

Ei valitettavasti siltä näytä. Minä lähinnä vastailen henkilöille, jotka kirjoittavat yhden viestin (jota arvostan myös) ja katoavat sitten. Toivoisin keskustelua, mutta ehkä se on liian optimistista.

Vierailija
34/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää määritellä luuseri. Muuten tää on vaan sanahelinää.

Vierailija
35/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää määritellä luuseri. Muuten tää on vaan sanahelinää.

Sanotaanko nyt, että olen pilannut elämäni, epäonnistunut kaikessa, saavuttanut nolla asiaa ja elämäniloa ei ole ollut vuosiin.

Vierailija
36/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luusereita löydät lähiräkälästä.

Vierailija
37/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko niin, että luuseri näkee vain ne huonot asiat elämässään ja itsensä voittajaksi tunteva työtön, parisuhteeton ja tilapäisesti suljetulla osastolla majaileva , katselee elämäänsä vain paremmilla laseilla. Eikä ole veetuilua. Nim. Kokemusta on.

Kumpaan luokkaan siis kuvittelit minun kuuluvan?

Elämänlaatua ja saavutuksia on helppo mitata. Voit listata ne asiat, jotka ihmisen pitäisi saavuttaa. Sitten voit listata ne, jotka haluaisit saavuttaa. Lopuksi voit listata ne, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jos näiden yhteenlaskettu summa lähentelee nollaa olet melko varmasti luuseri.

Oletin sun tuntevan itsestään luuseri ja,koska kyselyitä paikkoja jutella.

Miks pitäis listata asioita mitä ihmisen pitää saavuttaa? Oletko suorittaja?

Miksi pitäisi välittää siitä pidätkö sinä tai joku muu minua luuserina, kun en itse pidä, eivätkä tuntemani ihmiset arvota muita omien saavutustensa perusteella.

Neuvoisin sua opettelemaan hyväksymään itsesi ja ilmeisesti myös muut(?). Iloitse itsestäsi,olet tärkeä ja ainutlaatuinen. Se on tärkeintä.

Vierailija
38/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luusereita löydät lähiräkälästä.

Sinne siis matkaan tänä iltana, vertaisteni seuraan. Eivätköhän hekin silti paljastu minua paremmiksi ihmisiksi. Ovat olleet edes joskus hyödyksi yhteiskunnalle tai toiselle ihmiselle.

Vierailija
39/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisko niin, että luuseri näkee vain ne huonot asiat elämässään ja itsensä voittajaksi tunteva työtön, parisuhteeton ja tilapäisesti suljetulla osastolla majaileva , katselee elämäänsä vain paremmilla laseilla. Eikä ole veetuilua. Nim. Kokemusta on.

Kumpaan luokkaan siis kuvittelit minun kuuluvan?

Elämänlaatua ja saavutuksia on helppo mitata. Voit listata ne asiat, jotka ihmisen pitäisi saavuttaa. Sitten voit listata ne, jotka haluaisit saavuttaa. Lopuksi voit listata ne, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jos näiden yhteenlaskettu summa lähentelee nollaa olet melko varmasti luuseri.

Oletin sun tuntevan itsestään luuseri ja,koska kyselyitä paikkoja jutella.

Miks pitäis listata asioita mitä ihmisen pitää saavuttaa? Oletko suorittaja?

Miksi pitäisi välittää siitä pidätkö sinä tai joku muu minua luuserina, kun en itse pidä, eivätkä tuntemani ihmiset arvota muita omien saavutustensa perusteella.

Neuvoisin sua opettelemaan hyväksymään itsesi ja ilmeisesti myös muut(?). Iloitse itsestäsi,olet tärkeä ja ainutlaatuinen. Se on tärkeiqntä.

Tässä maailmassa, yhteiskunnassa ei voi elää tekemättä mitään. Et voi epäonnistua kaikessa tai lopettaa kaikkea kesken. Jokaisella on vastuu ja jokaiselta odotetaan edes minimipanosta. Enkä voi olla suorittaja, koska en ole ikinä mitään kunnollista suorittanut loppuun asti. Ja tottakai minut arvotetaan saavutuksieni perusteella. Ihmiset eivät hyväksy ihmistä, joka ei ole saavuttanut mitään. He eivät hyväksy luovuttajia, pohjasakkaa eivätkä ajelehtijoita.

Minä olen negatiivinen poikkeama. En vaikuta kenenkään elämään positiivisella tavalla. Ja kyllä pidän itseäni ainutlaatuisena luuserina.

Vierailija
40/75 |
02.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Esimerkiksi opiskeluhan on täysin mahdollista? Luusereita ovat ne, jotka eivät tee asioille mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan