Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä luuserit keskustelevat?

Vierailija
31.05.2018 |

Täälläkään tuskin kukaan kykenee samaistumaan, kavereita ei ole, vanhemmilleni en todellakaan aio aiheuttaa lisähuolia, terapiaan en pääse enkä halua. Missä siis avata sanallinen arkku? Ei tilanne puhumalla muutu, mutta kymmenien vuosien patoumat sisällä eivät voi olla terve elämisen muoto.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaan, en ehkä pysty samaistumaan mutta voin tarjota kevyttä empatiaa.

Vierailija
2/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, en ehkä pysty samaistumaan mutta voin tarjota kevyttä empatiaa.

Kiitos, kaunis ajatus.

En viitsi vaivata ihmisiä ongelmillani. Vuodatuksesta tulisi liian pitkä, yksityiskohtainen ja säälittävä. Sanotaanko nyt, että olen pilannut elämäni, epäonnistunut kaikessa, saavuttanut nolla asiaa ja elämäniloa ei ole ollut vuosiin. Tähän tilaan kun on itsensä niin vertaistukiryhmä olisi välillä ihan kiva. Näkisi ettei ole ainoa laatuaan ja voisi edes joskus puhua ilman, että tuomitaan, nauretaan tai syytetään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään voittajien palsta ole, joten kaikkien luusereiden tekstit tänne vaan.

Vierailija
4/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä mikään voittajien palsta ole, joten kaikkien luusereiden tekstit tänne vaan.

Minuun verrattuna on.

Täällä epäonnistumista ovat väliaikainen työttömyys, vuoden kestänyt sinkkuus, kesken jäänyt maisteritutkinto, ajoittainen liikasyönti, liian vanha auto, kesämökin puute, yksinäisyys parisuhteessa ja vain 15 matchia Tinderissä. Kaikki nuo täysin ulkona minun kokemusmaailmastani ja vain yksittäistapauksia. Normaalien ihmisten normaaleja ongelmia.

Vierailija
5/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 sinkut palsta on täynnä tai ainakin multinikkaavia luuserimiehiä, joiden elämäntehtävä on haukkua naiset ho ro iksi ja rum aksi vähintään.

Vierailija
6/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta nyt ainakin.

Vierailija
7/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 sinkut palsta on täynnä tai ainakin multinikkaavia luuserimiehiä, joiden elämäntehtävä on haukkua naiset ho ro iksi ja rum aksi vähintään.

Hienosti profiloit minut naisvihaajaksikin. No, tämä mollaaminen eri jutuista on niin tuttua, että en enää edes välitä vaikka mitä huutelevat. Tämän takia etsin sitä vertaistukea.

Vierailija
8/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilauta nyt ainakin.

Kävin katsomassa, mutta ei ole minun paikkani. Käyttäjäkunta on tosi nuorta ja lähinnä tuntuvat provoavan. He saattavat tuntea olevansa epäonnistujia, mutta kukapa 16-24-vuotias ei olisi noin koskasn tuntenut. Minulla kyseessä on muuta kuin väliaikainen tunne. Kyseessä on pysyvä tila.

Vierailija
9/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat masentuneelta. Tukinet.net sivulta löytyy foorumi tuossa avoimet ryhmät kohdassa jossa voi vuodattaa.

Vierailija
10/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat masentuneelta. Tukinet.net sivulta löytyy foorumi tuossa avoimet ryhmät kohdassa jossa voi vuodattaa.

Kiitos vinkistä.

En koe olevani masentunut tavalla, jota termillä yleensä ymmärretään. Toki olen pettynyt, surullinen, vihainen, sulkeutunut ja apaattinen, mutta nämä ovat suoraa seurausta elämäntilanteestani. Siksi tilannettani ei paranna terapia, eivätkä lääkkeet - ne ovat ihmisille, joilla on kuviteltuja ongelmia tai aivokemian epätasapainoa. Minua auttaisi, jos en olisi luuseri. Se nyt vaan on enää tässä vaiheessa mahdotonta, joten siksi välillä tulee mieli puhua asioista ymmärtävien kanssa, kun muuten joutuu olemaan hiljaa tai valehtelemaan.

Vierailija
11/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisko niin, että luuseri näkee vain ne huonot asiat elämässään ja itsensä voittajaksi tunteva työtön, parisuhteeton ja tilapäisesti suljetulla osastolla majaileva , katselee elämäänsä vain paremmilla laseilla. Eikä ole veetuilua. Nim. Kokemusta on.

Vierailija
12/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisko niin, että luuseri näkee vain ne huonot asiat elämässään ja itsensä voittajaksi tunteva työtön, parisuhteeton ja tilapäisesti suljetulla osastolla majaileva , katselee elämäänsä vain paremmilla laseilla. Eikä ole veetuilua. Nim. Kokemusta on.

Kumpaan luokkaan siis kuvittelit minun kuuluvan?

Elämänlaatua ja saavutuksia on helppo mitata. Voit listata ne asiat, jotka ihmisen pitäisi saavuttaa. Sitten voit listata ne, jotka haluaisit saavuttaa. Lopuksi voit listata ne, jotka tekevät sinut onnelliseksi. Jos näiden yhteenlaskettu summa lähentelee nollaa olet melko varmasti luuseri.

Vierailija
13/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sua ajatus siitä, että jokaisella elävällä on ne omat kipupisteet, paineet ja ongelmat? Ei meistä elävistä kukaan säästy pettymyksen ja epäonnistumisen luomista tunteista. Toiset ihmiset ovat vain hyviä piilottamaan omat heikkoudet ja epäonnistumiset.

Olet todennäköisesti syvällinen ja vahvasti tunteva ihminen. Tämänkaltaisella ihmisellä ei tässä maailmassa ole välttämättä helppo olla ja elää. 

Tämä aika vaatii ihmiseltä paljon. Älyä, voimaa, sinnikkyyttä, kauneutta, sosiaalisuutta jne. Kontrasti hyvinmenestyviin julkisesti pärjääjiin, voi olla musertava. Yksi keino millä tämän asian voi selättää on se, että lakkaat seuraamasta muiden elämää ja elät vakaasti omilla ehdoilla. Aina kun vertaat itseäsi muihin, löytyy se tyyppi joka vaikuttaa miljoona kertaa itseäsi paremmalta kaikinpuolin ja epätoivon kehä on valmis. Luo itsellesi elämä, jossa kuuntelet ja seuraat vain itseäsi.

Vierailija
14/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällä palstalla on suurimmat luuserit. Minä itse yhtenä.

Vierailija
15/75 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisiko sua ajatus siitä, että jokaisella elävällä on ne omat kipupisteet, paineet ja ongelmat? Ei meistä elävistä kukaan säästy pettymyksen ja epäonnistumisen luomista tunteista. Toiset ihmiset ovat vain hyviä piilottamaan omat heikkoudet ja epäonnistumiset.

Olet todennäköisesti syvällinen ja vahvasti tunteva ihminen. Tämänkaltaisella ihmisellä ei tässä maailmassa ole välttämättä helppo olla ja elää. 

Tämä aika vaatii ihmiseltä paljon. Älyä, voimaa, sinnikkyyttä, kauneutta, sosiaalisuutta jne. Kontrasti hyvinmenestyviin julkisesti pärjääjiin, voi olla musertava. Yksi keino millä tämän asian voi selättää on se, että lakkaat seuraamasta muiden elämää ja elät vakaasti omilla ehdoilla. Aina kun vertaat itseäsi muihin, löytyy se tyyppi joka vaikuttaa miljoona kertaa itseäsi paremmalta kaikinpuolin ja epätoivon kehä on valmis. Luo itsellesi elämä, jossa kuuntelet ja seuraat vain itseäsi.

Ehdotuksesi on hyvä, mutta valitettavasti epärealistinen. Se vaatisi joko täydellistä eristäytymistä muusta maailmasta tai taikatemppua, jolla suurin osa ihmisistä katoaisi. Ehkä jos olisin miljonääri voisin toteuttaa ensimmäisen, mutta en ole kuin Monopoli-miljonääri. Toinen ei tule myöskään luultavasti toteutumaan, joten täällä on elettävä normien puristuksessa, muiden katseiden alla tuomittavana ja kaikista pahimman, oman itseinhon ja häpeän muodostaman painolastin alla murskaatuneena.

Vierailija
16/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukinet on hyvä. Sinne voi purkaa kaikesta. Siellä ei tuomita eikä trollata, hieno ryhmä! Suosittelen!

Se on jaettu moneen erilaiseen keskustelu- ja purkautumisfoorumiin, mutta ne ovat vain suuntaa antavia. Todellakin löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä, ei pelkkää masennusta! Käy ainakin kurkkaamassa ja lueskele hieman, voit yllättyä!

Vierailija
17/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällä palstalla on suurimmat luuserit. Minä itse yhtenä.

No, kerro. Ei tämä toimi, jos vain kommentoidaan epämääräisesti ja sitten hävitään jonnekin.

Vierailija
18/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin koiran, suosittelen kokeilemaan :) on aika monta asiaa saanut pois mielestä painamasta kun on kertonut ne ääneen

Vierailija
19/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tukinet on hyvä. Sinne voi purkaa kaikesta. Siellä ei tuomita eikä trollata, hieno ryhmä! Suosittelen!

Se on jaettu moneen erilaiseen keskustelu- ja purkautumisfoorumiin, mutta ne ovat vain suuntaa antavia. Todellakin löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä, ei pelkkää masennusta! Käy ainakin kurkkaamassa ja lueskele hieman, voit yllättyä!

Vaikutti hieman sekavalta ja paljon pitkiä, vanhoja ketjuja. Täytyy tutustua enemmän, kun usea suosittelee.

Kiitos vinkistä!

Vierailija
20/75 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostin koiran, suosittelen kokeilemaan :) on aika monta asiaa saanut pois mielestä painamasta kun on kertonut ne ääneen

Pitäisin lemmikin hankintaa tilanteessani itsekkäänä tekona ja jopa jonkinasteisena eläinrääkkäyksenä. Ei eläin nauti, jos omistaja hakee siitä vain lohtua yksinäisyyteensä ja ei kykene omistautumaan täysin sille. Ehkä se piristäisi välillä ja tiedän miten koiraan voi kiintyä, mutta siltikin olisin vain luuseri koiran kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi