Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heidi Pakarinen kertoo miten häntä on petetty ja alistettu parisuhteissa.

Vierailija
31.05.2018 |

Kaunis ja mukava nainen. Toivottavasti löytää onnen.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aikoinaan aika pysäyttävää, kun ex-miehensä kertoi pikkutarkoista siivousvaatimuksistaan pröystäilevässä tiilitalossaan. Jossa mm. (tekohienojen)itämaisten (kopio)mattojen hapsut piti suoristaa erillisellä harjalla.

Sekä Heidin piti aamuyöstä nousta ylös (ihan rakkaudesta) miehen palatessa keikalta ja valmistaa täsmälleen vaadittu ja samanlainen yöpala joks kerta, jossa kanamuna piti paistaa tietyllä tavalla. Ynnä lukuisia muita vaatimusia, edellytyksiä sekä muuta mukavaa.

Että kyllä Heidi varmasti ihan totta puhuu haastattelussaan eikä liioittele yhtään.

Luin kans ton haastattelun aikoinaan ja järkytyin. Heidi tosiaan joutui kampaamaan mattojenhapsut päivittäin suoraan.

Tästäkö se on alkanut kun av:llä välillä on ollut kommentteja matonhapsujen suoristamisesta

Vierailija
22/72 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuinen toistuvasti haukkuu muita ihmisiä, voi olla varma että julki tuotu ei ole läheskään koko totuus.

Julkisuudessa haukkuminen herättää monia kysymyksiä motiiveista ja haukkujan hyvinvoinnista.

Parisuhdedynamiikka voi pahimmillaan olla todella sairas, minkä vuoksi en ihmettele huonossa suhteessa pysymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti, kuka on Heidi Pakarinen? (oon eri kuin tuossa yllä)

Miljoonainen kerran: GOOGLE!

Hänet tietää, jos oli silloin kesämökillä ja luki iltapäivälehtiä, kun he erosivat.

Vierailija
24/72 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Koskelo teki?

Vierailija
25/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heidi et lehdissä kerro millaista henkistä väkivaltaa olet itse harrastanut ? Esimerkkinä mm.raivopäissäsi eron yhteydessä tuhonnut edellisen puolisosi omaisuutta. Että sellaista iloa ja energiavirtaa...

Vierailija
26/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Koskelo teki?

Sepä se, kun ei tehnyt mitään. Näille jännistystä elämään hakeville kun ei kuivakat kiltit pojat kelpaa.

Vierailija
27/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, nyt mä olen se joka kysyy: Kuka on Heidi Pakarinen?

googlaaminen kertoi vähän, mutta yhä lyö tyhjää. En tiedä häntä mistään.

No sehän on se Heidi Pakarinen, jota on petetty ja alistettu parisuhteissa. Tämän päivän julkkis. Huomenna taas unohdettu.

Vierailija
28/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miksi ihminen jää 20 vuodeksi kurjaan liittoon? Että järki ei sano, että lähde. Mika on niin, anteeksi nyt, epämiellyttävän näköinen roikkuvine vatsoineen, siihen vielä pomotus, jos totta on, niin tyhmä on, kun siihen liittoon jää.

Ei ole kauaa, kun Heidi kehui Koskeloa, jonka kanssa seurusteli, ihanaksi mieheksi. Sitä tyypillistä lässytystä, että nyt on kaikki ok. Ja hups, kesti hetken, niin Koskelokin oli täysi paska.

Toivottavasti nyt pysyy yksin, kun ei osaa paremmin valita.

Moni on sokea manipuloinnille ja omaa todella huonon itsetunnon, ajatellaan että ei ansaitse parempaa ja on oikein tulla kohdelluksi väärin tai edes tajua tulleensa kohdelluksi väärin. Usein myös tämä heikko itsetuntoinen ihailee ja kaipaa kehuskeluilla myös muiden ihastelua kumppanilleen, tiedättekö ilmiön kun kovasti koitetaan huonoa parisuhdetta peitellä vaikka kehumalla sos. mediassa laitetaan kuvia kuinka on ihanaa vaikka todellisuus on muuta. Ikäänkuin saat muiden hyväksynnän voit itsekin olla tyytyväinen, vert. Ihmiseen joka laittaa kuvia itsestään kehujen toivossa koska on epävarma itsestään ja omasta viehättävyydestään. Usein vasta jonkin aikaa erossaolo saa silmät avautumaan. Temppiksistä vaikkapa tuo Vilman ja Eliaksen suhde hyvänä esimerkkinä miten täysin toinen voi olla manipuloitu ja sokea, vaikka muut ihmiset kertovat ja videot paljastavat kumppanin ilkeän luonteen.

Vierailija
29/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Koskelo teki?

Sepä se, kun ei tehnyt mitään. Näille jännistystä elämään hakeville kun ei kuivakat kiltit pojat kelpaa.

Itse melkein 10v kiltin pojan kanssa seurustellut. Millainen suhde oli, manipulointia, henkistä ja fyysistä väkivaltaa. Kyllä ne "kiltitpojatkin" osaa peittää todellisen luonteen.

Vierailija
30/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset tietäisitte totuuden tästä itseään lehdissä tyrkyttävästä ja itseään kehuvasta naisesta. Moni kakku...

Vierailija
31/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapainoinen aikuinen ei pidä tarpeellisena tilittää kaikkia yksityiselämänsä käänteitä reaaliajassa ja suodattamattomana julkisuuteen. Heidi Pakarinen on hänen ja Mika Pohjosen erosta lähtien pyörittänyt kummallista mediashowta, johon hän on vetänyt mukaan paitsi kulloisetkin nykyiset ja entiset kumppaninsa, myös omat lapsensa. Varsinkaan tätä lasten sekoittamista soppaan en voi ymmärtää.

Vierailija
32/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Heidin silmät avautuivat, jo heidän rakkaushaastattelu tai paremminkin Mika Pohjolan haastattelu oli niin karmeaa luettevaa, että hirvitti.

Heidi nukkui sängyssä pää jalkopäässä, että voi tarvittaessa hieroa niitä varmaita, Heidi oli kotiäiti ja tuki Mikan uraa, koska oli, Mikan mukaan, huonompi laulaja, varmaan olikin, mutta kuka sanoo julkisesti rakkaastaan noin. Lisäksi juuri nouta hapsujen silityksiä ja yöllisiä munan paistoja. Eli ilmaisena piikana, huorana ja orjana Mika oman haastattelunsa mukaan Heidiä piti. Hyvä, että on itse tajunnut, toivottavasti saa itsetuntonsa kohdalleen, eikä lastensa vuoksi levittele huonoa oloaan lehdissä.

Vierailija
33/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei varmaan ole enkeli itsekään tämä Heidi, mutta kuka meistä on?

Tää tuhti ja itseriittoinen Pohjonenhan itse retosteli näistä siipalle asettamistaan käsittämättömistä vaatimuksista lehdissä vuosikausia, joten eiköhän ne nyt ole ihan tosiasioita. Jos on ajautunut tollaseen kynnysmaton ja palvelijan rooliin, virunut siinä hyvän siivun elämästään ja vielä tullut törkeällä tavalla petetyksi, onko se nyt joku ihme että siitä traumatisoituu ja katkeroituu. Voi mennä aika pitkään, ennen kuin asiaan voi suhtautua neutraalisti. Siskot hei, jotain solidaarisuutta pliis.

Vierailija
34/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Heidin silmät avautuivat, jo heidän rakkaushaastattelu tai paremminkin Mika Pohjolan haastattelu oli niin karmeaa luettevaa, että hirvitti.

Heidi nukkui sängyssä pää jalkopäässä, että voi tarvittaessa hieroa niitä varmaita, Heidi oli kotiäiti ja tuki Mikan uraa, koska oli, Mikan mukaan, huonompi laulaja, varmaan olikin, mutta kuka sanoo julkisesti rakkaastaan noin. Lisäksi juuri nouta hapsujen silityksiä ja yöllisiä munan paistoja. Eli ilmaisena piikana, huorana ja orjana Mika oman haastattelunsa mukaan Heidiä piti. Hyvä, että on itse tajunnut, toivottavasti saa itsetuntonsa kohdalleen, eikä lastensa vuoksi levittele huonoa oloaan lehdissä.

Anteeksi kirjoitusvirheet, pitäisi uusia silmälasit.

Vierailija
35/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskis tähän Pohjoseen pitkällä tikullakaan kaiken sen infon jälkeen mitä hänestä on julkisuuteen tullut. Ja tarkoitan ihan hänen omia haastattelujaa. Sympatiat Heidille, joka joutui uhriksi. Parantumisen jälkeen tulkoon hänelle uusi eheämpi elämä, jossa hänellä on ihmisarvo välinearvon sijaan.

Vierailija
36/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miksi ihminen jää 20 vuodeksi kurjaan liittoon? Että järki ei sano, että lähde. Mika on niin, anteeksi nyt, epämiellyttävän näköinen roikkuvine vatsoineen, siihen vielä pomotus, jos totta on, niin tyhmä on, kun siihen liittoon jää.

Ei ole kauaa, kun Heidi kehui Koskeloa, jonka kanssa seurusteli, ihanaksi mieheksi. Sitä tyypillistä lässytystä, että nyt on kaikki ok. Ja hups, kesti hetken, niin Koskelokin oli täysi paska.

Toivottavasti nyt pysyy yksin, kun ei osaa paremmin valita.

Miksi mielestäsi miehen bodyshaming on ok?

Miksi samaan aikaan, kun yritetään vihdonkin jakaa kehopositiivistä kuvaa kaiken kokoisita ja muotoisista naisista, sinun mielestäsi on kuitenkin ok arvostella miestä samoilla kriteereillä?

Etkö näe ristiriitaa asiassa vai etkö vain välitä?

Vierailija
37/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan se aikoinaan aika pysäyttävää, kun ex-miehensä kertoi pikkutarkoista siivousvaatimuksistaan pröystäilevässä tiilitalossaan. Jossa mm. (tekohienojen)itämaisten (kopio)mattojen hapsut piti suoristaa erillisellä harjalla.

Sekä Heidin piti aamuyöstä nousta ylös (ihan rakkaudesta) miehen palatessa keikalta ja valmistaa täsmälleen vaadittu ja samanlainen yöpala joks kerta, jossa kanamuna piti paistaa tietyllä tavalla. Ynnä lukuisia muita vaatimusia, edellytyksiä sekä muuta mukavaa.

Että kyllä Heidi varmasti ihan totta puhuu haastattelussaan eikä liioittele yhtään.

Silloin joskus sata vuotta sitten luin tuon jutun, ja olin aivan järkyttynyt. Siinä Heidi sanoi, että tekee sen kaiken rakkaudesta ja koska haluaa tehdä niin, mutta kyllä mulle jäi vähän semmoinen fiilis, että näinköhän ja kuinkahan kauan... Se äijä tuntui minusta jo silloin todella ällöttävältä, minä en olisi tuommoisen kanssa kymmentä minuuttia.

Vierailija
38/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin kans ton haastattelun aikoinaan ja järkytyin. Heidi tosiaan joutui kampaamaan mattojenhapsut päivittäin suoraan.

Hieroiko vielä ukon varpaitakin yöllä?

Ai kamala, ei kai nyt kukaan koskaan ikinä milloinkaan puolisonsa varpaita sentään hiero? Hyvä siis, että tajusi erota, etenkin kun hänen elämänsä on nyt siis varmaan ihan täydellistä...

Kyllä tää hieroi...

Vierailija
39/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja mukava nainen. Toivottavasti löytää onnen.

Missä kertoo?

Vierailija
40/72 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rassukkaa! Hyvä kun osaa uhrautua ja kertoo asiat niiiin sääliäkaipaavasti.

Minulle hänestä itsestään on tullut epäluotettavuuden perikuva, varsinkin viime eronsa jälkeen jättäen uuden elämänkumppaninsa ja edes selittämättä miksi halusi erota.

Itse en luota yhteenkään sanaan mitä tuo hempukka suustaan syytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi