Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Xxx

• ylös 2
  • alas 0

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin siis ihastun siihen ihmiseen. Ujostuttaa ja pelkään etten kelpaakaan sille. Pää on ihan sekaisin.

Tappavan tylsä työ

Ihastun flirttiin, flirttailuun, en sen harjoittajaan. Piristää tylsää työpäivää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin siis ihastun siihen ihmiseen. Ujostuttaa ja pelkään etten kelpaakaan sille. Pää on ihan sekaisin.
No käys panee sen kanssa, niin kato miten sekasin olet vielä sen jälkeen.

Vierailija

Näinhän voi käydä. Vain tyhmä nainen laskee miehen varaan itsensä ja lapsensa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käys panee sen kanssa, niin kato miten sekasin olet vielä sen jälkeen.

Käy panee. Hyvä kun pstyn juttelemaan sille.. ap
Miks aina muutun tosi ujoks ja epävarmaks jos tykästyn johonkin?

Vierailija

Minuunko ihastuit?

Olen muutaman viikon pitänyt silmäpeliä erään T:n kanssa - en vain kehtaa ottaa seuraavaa askelta, kun en ole varma onko varmasti molemmin puoleista...

Terv. M.....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minuunko ihastuit?

Olen muutaman viikon pitänyt silmäpeliä erään T:n kanssa - en vain kehtaa ottaa seuraavaa askelta, kun en ole varma onko varmasti molemmin puoleista...

Terv. M.....

Voi olla ;)

Vierailija

Saa minuun ihastuakkin. Kyllähän se mieltä lämmittää, jos vielä jonkun silmää miellyttää. Kyllä multa kysytään vieläkin paperit ja mies tietää että olen flirttisilmä luonnostani.

Vierailija

oletko mies vai nainen? Ja flirttaileeko hän sulle ja olet ihastunut siihen tunteeseen?

Vierailija

Täälläkin yksi joka on ollut kovasti ihastunut jonkin aikaa tosi upeaan tyyppiin. Ja saanut ihania hymyjä osakseni. Tänään selvisi itsestäänselvyys, että hän on erittäin varattu. No, yksinäisyys jatkuu mutta hetken tie oli kevyt..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei vaan tarkoita mitään..

Minulle se on se ensimmäinen askel ja flirttailenkin vain tositarkoituksella tai sitten en lainkaan. Siksipä kai olen tehnyt sitä vain kolmen eri henkilön kanssa viimeisten n. 10 vuoden aikana. Eka oli varattu, toinen juuri eronut, ja tästä kolmannesta en ole ihan varma vielä; huomenna olisi kuitenkin tarkoitus asia selvittää... ;)

Vierailija

Joku uhkea utareinen bimbo voisi flirtata penikseni ja pallieni kanssa. Palkintona nektaria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Flirtti ei vaan tarkoita mitään..

No sitäpä juuri.. jos toinen vaa flirttaa ja jos mä otankin sen liian vakavasti ja tykästyn liikaa.
Mut mistä sen tietää et onko vaan flirttiä? Ap

Sivut