Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teet jos näet siivoojan lähestyvän työpistettäsi? Siirryrkö syrjään vai jatkatko töitäsi

Vierailija
31.05.2018 |

Välittämättä siivoojasta?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden käymään jossain muualla (kahvihuone, kopiokone tms.), jotta siivooja saa työrauhan. En halua olla hengittämässä niskaan.

Vierailija
42/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn ja saatan siirtää roskakorinkin valmiiksi pois pöydä alta jne. Miksen siirtyisi? En ole mulkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itse huolen työpisteeni siisteydestä, siistijät siivoavat yleiset alueet. Eli ei tarvetta väistellä. Joskus saattaa olla, että pitää huikkia siistijää apuun, jos on kunnon oksuvellit ympäriinsä 😅

Vierailija
44/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan tavaroita työpöydällä vähän kasaan etteivät ole hujan hajan vaikeuttamassa siivoamista, ja menen hetkeksi vaikka kahville (tai lähden lounaalle jos sopii aikatauluun).

Vierailija
45/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan että pöytä pyyhitään, kerään kamat läppärin päälle ja väistän. Jos ei ole työn puolesta kiire, käyn kahvilla ja luututkoon rauhassa. Jos en ehdi pitää taukoa, sanon sen vähän pahoitellen ja lisään että murut joutaa odottaa ensi viikkoon. Aina tervehdin.

Vierailija
46/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn, että haluaako minun siirtyvän. Aika usein ei halua.

Tietenkin siivoja sanoo, että voit istua. :D Siirryn sivuun aina, kun siivoja tulee.

Vierailija
47/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan töitäni ja väistän kun tulee kohdalle.

Vierailija
48/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan istumista ja toivon, että rinnat koskettavat selkääni kun hän kumartuu ottamaan roskakoria takaani.

Vierailija
49/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä siivooja terve.

Ne, jotka toivovat työpisteensä olevan siisti ja pölytön, olisi hyvä välillä ainakin siirtyä. Jos työpiste on siisti, niin ei välttämättä tarvise edes siirtyä.

Päivän paras: pölytön! =D

Tässä talossa siivoja on sentään 8/5 töissä, mutta kenenkään työpiste ei ole pölytön.

Vierailija
50/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn, tervehdin siivoojaa ja monesti juttelenkin jotain ohimennen. Monet toimihenkilöt pitävät siivoojaa ihan ilmana, aika noloa.

Vierailija
51/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tilaa, kun hän on juuri siinä minun kohdalla. Haluan, että työpiste on siisti pölystä yms minkä hoito kuuluu siivoojan työnkuvaan. Tiedän, että heillä on usein niin tiukka aikataulu etteivät he voi muuttaa omaa työjörjestystään ja minä (ainakin pääsääntöisesti) pystyn joustamaan sen pienen hetken mitä siivous vie.

Vierailija
52/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En väistä siivoojaa, oli se sitten missä kohtaa työpaikkaa tahansa. Tämä on järjestys, sillä hänen työnsä ei ole sellaista että se pitäisi tapahtua juuri silloin juuri siinä, joten siivoojat väistelevät. 

t. keskolan hoitsu

Vanha ketju, tuskin rouva keskolan hoitsu tätä enää lukee.

Mutta kuules, sairaalahuoltajan työ on hyvinkin tarkkaan mitoitettua:: tarkoittaa se ja se kohde siivotaan silloin ja silloin, toisekseen siellä keskolassa ei saa mitkään pöpöt jyllätä!!!! Oot joko provo tai täysin keltanokka töissäsi.

Vierailija
53/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että on hollilla - sitten monotan perseelle ja mätän vesisangon sen päähän.

Vierailija
54/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En siirry. Siivooja ilmoittakoon sanallisesti, jos on välttämätöntä päästä luutimaan minun pöytäni alta.

Minä en päästä siivoojaa luutimaan pöytäni alta - yrittäisi kuitenkin vain päästä avaamaan vetskarini ja ottamaan moloni poskeensa !

Vierailija
55/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkan istumista ja toivon, että rinnat koskettavat selkääni kun hän kumartuu ottamaan roskakoria takaani.

Erikoinen työasento ja outo paikka myös roskakorille jos noin tapahtuu

Vierailija
56/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaan siivoojan lähestyvän, tulkitsen tilanteesta, että haluaako jynssätä vaikka työpöydän alta. Tarvittaessa sitten heti siirryn syrjään. Usein myös kysyn tarvitseeko siirtyä.  

Vierailija
57/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun huomaan siivoojan lähestyvän, tulkitsen tilanteesta, että haluaako jynssätä vaikka työpöydän alta. Tarvittaessa sitten heti siirryn syrjään. Usein myös kysyn tarvitseeko siirtyä.  

Minä kyllä jynssään siivoojaa yleensä.

Vierailija
58/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn mitä asiaa tuolla kollegallani on.

Vierailija
59/59 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan että on hollilla - sitten monotan perseelle ja mätän vesisangon sen päähän.

Minkä vesisangon? Missä ajassa oikein elät? T. Vedetön siivous.