Painan runsaat 100kg ja lähden nyt bikineissä rannalle
Otan myös kuoharia ja nautin kesästä kaverin kanssa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nauti ihanast päivästä!
Kyllä mä nautin. Vielä kun olisi muutaman asteen lämpimämpi, niin nauttisin enemmän. :)
Eläinaktivistit lykkäävät valaan takaisin veteen!
Aikamoinen itsevarmuus sulla, eihän siinä sitten mitään. Itse en kehdannut mennä rannalle 165 cm 45 kiloisena koska häpesin olemattomia tissejäni ja pientä pömppöä. Nyt painoa tullut +20 kg ja tätä kroppaa häpeän vielä enemmän. Tissejä ei ole edelleenkään mutta maha on kuin olisin 8 kuulla raskaana. Pitäkää te itsevarmat hauskaa, mä istun tämänKIN kesän sisällä.
Itse lähden nyt Hietsuun ja tyhjennän suoleni meriveteen, ettekä sille mitään voi :D
Toivottavasti ranta on lähellä, kun kerran bikineissä lähdet. Esim. Metrossa saattaa olla vähän kiusallista muuten.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähden nyt Hietsuun ja tyhjennän suoleni meriveteen, ettekä sille mitään voi :D
Kolmoset tuli siellä ne nyt vapaana uiskeltelee :)
Kesämekot naisilla on kiihottavia, virossa oli paljon kauniita vaaleita naisia mekoissa.
Ap voisi postata tissikuvan rannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää hauskaa!🌸
Pidetään pidetään. :) vois uimassakin käydä, vaikka tuo vesi aika kylmää onkin. :)
Merivesi?
M kirjoitti:
Kesämekot naisilla on kiihottavia, virossa oli paljon kauniita vaaleita naisia mekoissa.
Ap voisi postata tissikuvan rannalta.
En postaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää hauskaa!🌸
Pidetään pidetään. :) vois uimassakin käydä, vaikka tuo vesi aika kylmää onkin. :)
Merivesi?
Järvi. Oli se aika viileää, mutta tuli uitua jonkun verran. :)
Et saanut harppuunasta kankkuusi?
odotin jotenkin että aloitus olisi otsikon jälkeen jatkunut:
terveisin Seppo
Sä olet varmaan hyvä kellumaan. 😋
Vierailija kirjoitti:
Et saanut harppuunasta kankkuusi?
Oikeesti ihmiset siis luulee, että 100kg muija olis hirveen iso? :D no ehkä 160 senttisenä.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Ap voisi postata tissikuvan rannalta.En postaa :D
Olet ikävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Olisit nyt yksinäisen miehen mieliksi.
Ja?
Olen itse käyttänyt bikineitä silloinkin, kun painoin lähemmäs 140 kg. En tiennyt, että siitä piti ilmoittaa johonkin, esim. Av:lle
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Olisit nyt yksinäisen miehen mieliksi.
Ei taitais oma mies tykätä :D
Nauti ihanast päivästä!