Vaimo kyllä sotkee keittiötä suurella intohimolla
Omien sotkujen siivoamisen kanssa on vähän niin ja näin. Paljon tulee tiskiä vaikka kahdestaan asutaan.
Minulla on periaate että siivoan omat sotkuni keittiössä.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ovat sottapyttyjä.
Saastaisimmat asunnot joissa olen käynyt , ovat olleet naisten asuntoja.
Itse vaimosi valitsit, älä ruikuta.
Vierailija kirjoitti:
Itse vaimosi valitsit, älä ruikuta.
Tämä on keskustelupalsta ja ihan oikea paikka missä voi tuoda esiin syvimpiä tuntoja.
Tällä kertaa yllätän vaimon enkä tiskaa hänen sotkujaan. Saa minun puolestani olla tiskaamatta. Joskus on tullut mieleen että ostan kertakäyttöastioita ja syön niistä. Selitykseksi sanon että kun ei kummankaan mielihommaa ole tiskaaminen.
ap
Mitenkäs tuota aiheutuuko ne vaimon ”omat sotkut” esim siitä että laittaa perheen kaikki ateriat?
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tuota aiheutuuko ne vaimon ”omat sotkut” esim siitä että laittaa perheen kaikki ateriat?
Perhe olemme me, vaimoni ja minä. Minulla ei ole mitään ongelmaa vaikka vaimo ei tekisikään ruokaa. Sitten saa kyllä tyytyä sihen ruokaan mitä minä haluan.
Sanoin äsken että teen nokkoslettuja. Hän että miksi et tekisi rahkaan vai mihin se oli. Sanoin että teen niin kuin ennenkin olen tehnyt. Tehköön hän sitten rahkaan ...kun näkisi vaan.
ap.
Sinulla on veltto vaimo. Vaihtamalla paranee.
Vaimo tekee ruuat ja sinä tiskaat, eikö työt mene silloin tasan. Vai pitäisikö vaimon tehdä kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on valitettavasti usein totta. Järkytyin missä kunnossa mun kaverin asunto on. Ja tätä ei uskoisi päällepäin, siististi pukeutunut, ulkonäöstään huoltapitävä, meikattu, blondi nätti tyttö. Sen kotona on vaatteita mytyissä pitkin lattioita, likaisia astioita, avattuja paketin kuoria, käytettyjä pumpulipuikkoja, räkää (hyi vit) lavuaarissa ja peilissä, likaisia pikkuhousuja!!! (Siis oikeesti kävin sen vessassa ja näin paskaset alushousut lattialla). Meinaan oksentaa.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vaimo tekee ruuat ja sinä tiskaat, eikö työt mene silloin tasan. Vai pitäisikö vaimon tehdä kaikki?
Pitää tehdä kaikki. Miehen tarvitsee vain loikoilla sohvalla. Sen lisäksi naisen tulee antaa karvalompsaa aina kun mies haluaa, vaikka sitten viisi minuuttia edellisen toiminnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on valitettavasti usein totta. Järkytyin missä kunnossa mun kaverin asunto on. Ja tätä ei uskoisi päällepäin, siististi pukeutunut, ulkonäöstään huoltapitävä, meikattu, blondi nätti tyttö. Sen kotona on vaatteita mytyissä pitkin lattioita, likaisia astioita, avattuja paketin kuoria, käytettyjä pumpulipuikkoja, räkää (hyi vit) lavuaarissa ja peilissä, likaisia pikkuhousuja!!! (Siis oikeesti kävin sen vessassa ja näin paskaset alushousut lattialla). Meinaan oksentaa.
N24
Onko kyseessä sinun ainoa ystäväsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää tehdä kaikki. Miehen tarvitsee vain loikoilla sohvalla. Sen lisäksi naisen tulee antaa karvalompsaa aina kun mies haluaa, vaikka sitten viisi minuuttia edellisen toiminnan jälkeen.
Kaljat unohdit mainita. Korjaan nyt puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljat unohdit mainita. Korjaan nyt puolestasi.
Ai perhana! Kiitokset oluesta, tekee gutaa.
Sunhan pitäisi vaan grillata ja antaa naisen hoitaa kaikki muut kotityöt.
Näin on av-palstalla viralliseksi totuudeksi julistettu. Ota siitä mallia.