Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä erolla uhkailua?

Vierailija
31.05.2018 |

Meidän parisuhdetta varjostaa eräs miehen ongelma(käytös). Ollaan puhuttu asiasta paljon ja mies lupaa aina muuttaa käytöksensä, mutta ei sitten oikeasti muuta. Tämä ongelma toistuu suhtellisen usein, viikottain-joka toinen viikko. Tähän asti olen aina antanut miehelle anteeksi, vaikka olenkin ollut vihainen. Tuntuu, että siinä vaiheessa kun olen leppynyt niin mies tekee asian uudestaan.

Nyt taas tämän ongelman toistuttua uudestaan, mietin asioita itsekseni pari päivää ja tulin siihen tulokseen, että muutan ainakin hetkeksi pois. Koen, että pääsen siten irtautumaan tästä noidankehästä ja miettimään rauhassa jatkoa.

Mies taas suuttui ja kokee käytökseni erolla uhkailuksi manipulointi mielessä. Ei tunnu ymmärtävän, että todella tarkoitan sitä mitä sanon. En ole siis aikaisemmin miestä erolla uhannut mitenkään tiheästi. Kerran olen tainnut mainita keskustelun yhteydessä, että jos tämän ongelman toistaminen jatkuu niin täytyy miettiä olisiko ero parempi ratkaisu meille molemmille.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois muutto on melko varma tulevan eron merkki. Pois muuttanut yleensä huomaan mitä elämältään haluaan ja harvemmin valitsee sen suhteen jossa on voinut huonosti.

Vierailija
2/2 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uhkailua. Viestisi perusteella kuulostaa ihan asiallisesti hoidetulta tilanteelta.

Lienee mies tarvitsevan keskusteluapua että löytäisi itsessään ne asiat mitkä laukaisevat huonon käytöksen ja sitten voisi sitä kautta muuttaa käytöstään. Se tosin taas vaatii sen että itse aidosti haluaa muuttua, muuten ihan yhtä tyhjän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla