Ruman näköinen alakerta
Apua. Olen 37-vuotias kahden lapsen äiti. Olen jäänyt noin 4 vuotta sitten leskeksi hyvästä liitosta.
Nyt ensimmäisen kerran on tullut sellaisia tuntemuksia, että ehkä jos en haluakaan koko loppuelämää olla ilman miestä. Ehkä. Tajusin sen, kun huomasin ajattelevani erästä tiettyä miestä. Tähän asti en ole edes ajatellut ketään, paitsi tietysti edesmennyttä miestäni.
Olen kuulemma ihan kaunis nainen. Terveet elintavat on ja kyllähän ne näkyy. Mutta. Synnytykset, erityisesti jälkimmäinen, tekivät tehtävänsä tuonne alas. Ruma se on, siitä ei pääse mihinkään. Jo ajatus siitä että joku mies näkisi sinne, tuntuu tosi vaikealta. Lasten isän kanssa ei niin haitannut, koska hän oli "osasyyllinen" tilanteeseen.
Mitähän miehet ajattelee, jos sirolla ja nätillä naisella onkin sitten tosi ei-nätti p*llu? En kyllä tiedä miltä ne toisillakaan naisilla näyttää, eipä olla ystävien kanssa vertailtu, mutta vahvasti epäilen että paremmilta. Mulla jotenkin ulommat häpyhuulet ovat pienentyneet ja sisemmät isontuneet, tai ainakin näyttävät isommilta. En pidä yhtään niistä.
Ei tämä seksiasia minulla siis edes ole nyt mitenkään ajankohtainen, kunhan mietin mitä taahtuu, jos joskus siinä pisteessä taas olen. Jos miehen halu loppua jysähtääkin siihen? Kuinka noloa, molemmille.
Kommentit (39)
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma se on kaikilla muillakin. Ainakin minä olen ajatellut, että oma ruma alapääni on varmaan ihan samaa sarjaa kuin muilla tämän ikäisillä äiti-ihmisillä.
On niissä ulkonäöissä eroja. Sellainen "viivapimpsa" on esteettisesti kaikista kaunein.
Mutta samalla voi todeta, ettei se alakerran ulkonäkö ole koskaan deal breaker, ellei häppärit roiku polvissa tai ole jotenkin muuten aivan poikkeuksellisen erikoiset.
t. Mies
Päin vastoin, viivapimpsa on tylsin ja vähiten kiihottavan näköinen. Isot häppärit on nannaa ja jos ovat vielä tummat niin OMG!
Konppaan näitä molempia, kyllä naisen alapää on aina kiihottavat ja kaunis, varsinkin siistittynä kunnolla sheivattu A.
Sheivatut isot häppärit suorastaan kutsuvat miehen kielityöhön ja ne on kiihottavaa (uskon että molemmista) ottaa hellästi kokonaan suuhun.
Kyllähän ruusussa tulee olla terälehdet, mitä isommat, sen upeampi ja vetää puoleensa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma se on kaikilla muillakin. Ainakin minä olen ajatellut, että oma ruma alapääni on varmaan ihan samaa sarjaa kuin muilla tämän ikäisillä äiti-ihmisillä.
On niissä ulkonäöissä eroja. Sellainen "viivapimpsa" on esteettisesti kaikista kaunein.
Mutta samalla voi todeta, ettei se alakerran ulkonäkö ole koskaan deal breaker, ellei häppärit roiku polvissa tai ole jotenkin muuten aivan poikkeuksellisen erikoiset.
t. Mies
Hah, itse taas ajattelen täysin päinvastoin
M45
M45 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Mies
Päin vastoin, viivapimpsa on tylsin ja vähiten kiihottavan näköinen. Isot häppärit on nannaa ja jos ovat vielä tummat niin OMG!
Kyllä juuri näin, isot häpyhuulet tuntuvat ja näyttävät paremmalta, vielä kun karvat tallella, niin aivan parasta.
M45
en ole gyneologi mutta voinhan vilkaista, lataa värkistä kuva aijaa.com ja linkitä tänne niin stekataan onko siellä pommi räjähtänyt
Mua ahistaa kun tiedän että oman miehen kanssa se on ongelma, sen mielestä ruma, ja lapset jotka synnytetty on yhteisiä... tuntuu tosi pahalta
Eipä se synnyttäminen sen ulkonäköä muuta. On niitä miesten värkeissäkin, vaikka minkä näköisiä... mitä väliä..
Kaunista pillua ei olekkaan. Se on vain limainen reikä jalkovälissä. minulle ei väliä miltä se näyttää. T.heteromies
Vierailija kirjoitti:
Eipä se synnyttäminen sen ulkonäköä muuta. On niitä miesten värkeissäkin, vaikka minkä näköisiä... mitä väliä..
Onko tullut monestikin synnytettyä?
Ei se alapää vaan se yläpää - se tekee juuri Sinusta haluttavan <3
Terv. Mies82
Minun mielestä "innie" on jotenkin oudon näköinen. Jos minulta kysytään niin parhaimman näköinen tussu on ulkonevilla sisemmillä häppäreillä. On ollut ihan laidasta laitaan, isoja sisempiä häppäreitä ja pienenmpiä, ikinä en ole ajatellut että hyi.
Vierailija kirjoitti:
No vertailkaa kavereiden kanssa. Siinähän sitten näet, että tuskin on suurempia syitä huoleen.
Erittäin hyvä ehdotus! Minun mielestäni yhdelläkään naisella ei ole rumaa pillua./ AurinkoinenM
Naisen sukuelin kaikkine yksityiskohtineen on kiihottava. Se, että sitä pääsee ihailemaan on luottamuksen osoitus ja luo hyvää fiilistä suhteessa. Jos et tunne uskaltavasi, et vain ole valmis ja suhteenne tarvitsee syventyä. Älä hosu, hiljaa hyvä tulee.
Ap tässä hei. Kiitos kivoista kommenteista :-)
Ei minulla mitään suhdetta edes tosiaa ole vielä olemassakaan, kunhan ajattelin yhtä miestä "silleen" ja siitä tämä juttu lähti. Mietin että kannattaako enää edes yrittää, mutta ilmeisesti joo kannattaa antaa mennä vaan jos sellainen juttu vielä kohdalle osuu.
Tuo on niin surullista, miten monet naiset pitävät omaa vaginaa automaattisesti rumana!
Siinä vaiheessa kun hommat etenevät siihen vaiheeseen, että mies on aika päästää mestoille, niin epäilen että homma voi enää mitenkään kaatua pimpin estetiikkaan. Kyllä heteromies rakastaa ja himoitsee vaginaa kuin vaginaa jos sen saamiseen on mahdollisuus. Pääasia että kumppani tuntuu oikealta ja että paikat ovat puhtaana.
Ap:n pitää nyt saada itsetuntonsa takaisin! Varmasti sitten kun löydät sopivan kumppanin ja puheeksi varmasti tulevat lapset ym, niin aikuinen mies kyllä ymmärtää, mistä lapset syntyvät. Monille miehille synnyttäneen naisen saaminenkin on kiihottavaa.
Ap tässä vielä kirjoittelee, mitäpä sitä muutakaan kun jälkikasvu nukkuu :-)
On kyllä mukava saada miehisiä mielipiteitä asiaan. Tää on avartanut mieltäni suuresti. Ei se sitten niin ruma ole, pikemminkin sit kypsän naisellinen kai ;-)
Noin muuten minulla on mielestäni itsetunto ihan kohdallaan mutta tässä asiassa olen täysin "tippunut kelkasta". Me kun mentiin melko nuorina naimisiin, ennen aviomiestäni nyt joitakin nuoruuden toilailuja oli mutta avioliiton aikana ei ollut mitään tarvetta vieraissa käydä... sitten mieheni vaan sairastui ja kuoli, ja surua riitti tässä perheessä.
Nyt vuosia on mennyt ja jotenkin olen alkanut heräilemään. Nyt varsinkin kun eksyin tälle palstalle lueskelemaan, niin on kyllä suorastaan alkanut tekemään mieli ja tullut sellainen miehen kaipuu, miehen vartalon ja kosketuksen kaipuu. Miten se käytännössä tapahtuu ja milloin, se jää nähtäväksi. Lähipubiin en kuitenkaan aio suunnistaa :-D
Ei kaikki pidä pimppaansa automaattisesti rumana. Itse olen aina tiennyt, että minulla on kaunis ja tiukka, ja nyt olen kuullut olleeni oikeassa. Harmi vain, etten voi tuota parasta puoltani varsin esitellä. Tai ainakin erittäin harvoille ja valituille.
Ei se ap olisi sen nolompaa kuin jos sinun halut loppuisi miehen värkin kokoon/ulkonäköön. Miehille vain nauretaan heikosta itsetunnosta jos he tällaisia ääneen pohtii. Eihän sitä nyt naiset koskaan ole miehen välineitä arvostellut. Tuskin siis miehetkään sellaista tekisivät.
Joo, kyllä normaalia heteromiestä pillu kiihottaa (ja monia heteronaisiakin). Ulkonäkö ei tosiaan olisi ongelma, enemmän mun haittaisi jos olisit niin estynyt etten saisi nuolla ja nauttia siitä.
Mulla juuri tuollaiset ”lihaverhot” eikä yksikään mies ole joutunut ”siirtämään” niitä syrjään. Kokemusta kymmenistä miehistä.