Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35v nainen, äiti laittaa Instaan omakuvia

Vierailija
31.05.2018 |

Joissa hästäg ”Finnishgirl, Picoftheday, Photooftheday etc

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten?? Anna ihmisen olla ja tehä mitä haluaa. Niin kauan kun ei myy huumeita, lapsia eikä aseita.

Vierailija
2/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mäkin tunnen tälläisen aikuispissiksen.

Ei niissä kuvissa mitään: mutta noi hästägit 😂😂😂😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä katselet niitä?

Vierailija
4/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä katselet niitä?

En haluaisi katsellakaan mutta en viitsi unfollata.

Vierailija
5/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Minä tunnen enemmänkin myötähäpeää aloituksen suhteen. Toisten kritisoiminen on harrastuksena vähintäänkin kyseenalaista ja kaiken lisäksi hyvin pentumaista. Mitä helvetin väliä sillä on sulle mitä ihmiset instailevat. Tuohan kuulostaa ihan viattomalta. Vai onko mielestäsi 35 -vuotias jotenkin "vanha"? Ihan samanlaisia hästägejä käyttävät monet 50+ näyttelijät, laulajat jne. Se on ilmeisesti ok, mutta jos huomattavasti nuorempi yh -Merja Mynämäeltä postailee vastaavaa, niin sille on syytä ilkkua.

Muutenkin ilkkujien ja sarkastisten vittuilijoiden maailma on kaikessa kitkerässä katkeruudessaan NIIN PIENI. Tyypillistä itsetuntovajaille suomalaisille toki.

Vierailija
6/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun ap hankkia oma elämä.

Vierailija
7/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon myös ihmetellyt yhtä kaveriani, joka lähestyy neljääkymmentä ja on innostunut esittelemään kehoaan instassa. Jokaisellahan on oikeus se tehdä, mutta onko se mukava saada keski-ikäisiltä äijiltä rasvaisia kehuja? En ymmärrä nuortenkaan naisten perse- ja tissivakoesittelyjä. Huomiotahan sillä tietysti haetaan. Niin me ollaan ihmiset erilaisia...

Vierailija
8/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Minä tunnen enemmänkin myötähäpeää aloituksen suhteen. Toisten kritisoiminen on harrastuksena vähintäänkin kyseenalaista ja kaiken lisäksi hyvin pentumaista. Mitä helvetin väliä sillä on sulle mitä ihmiset instailevat. Tuohan kuulostaa ihan viattomalta. Vai onko mielestäsi 35 -vuotias jotenkin "vanha"? Ihan samanlaisia hästägejä käyttävät monet 50+ näyttelijät, laulajat jne. Se on ilmeisesti ok, mutta jos huomattavasti nuorempi yh -Merja Mynämäeltä postailee vastaavaa, niin sille on syytä ilkkua.

Muutenkin ilkkujien ja sarkastisten vittuilijoiden maailma on kaikessa kitkerässä katkeruudessaan NIIN PIENI. Tyypillistä itsetuntovajaille suomalaisille toki.

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
9/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, onneks mun elämä ei ole omakuvien postailussa näillä myötähäpeähästägeillä😂

Vierailija
10/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon myös ihmetellyt yhtä kaveriani, joka lähestyy neljääkymmentä ja on innostunut esittelemään kehoaan instassa. Jokaisellahan on oikeus se tehdä, mutta onko se mukava saada keski-ikäisiltä äijiltä rasvaisia kehuja? En ymmärrä nuortenkaan naisten perse- ja tissivakoesittelyjä. Huomiotahan sillä tietysti haetaan. Niin me ollaan ihmiset erilaisia...

Ehkä halu näyttää omaa kroppaa tulee siitä että on ylpeä siitä. Ehkä sinäkin esittelisit kroppaa jos olisi jotain mitä esitellä... sisäisesti olet varmasti todella kaunis.

Vierailija
11/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Muuten ehkä, mutta olen mies, enkä instapostaile salipeilipersekuvia. Siitä huolimatta en ymmärrä, että miten se on joltakin pois, jos joku muu niin tekee? Lisäksi minusta ilkkuminen ja sarkastinen vittuilu todellakin osoittaa itsetuntovajautta ja on äärimmäisen lapsellista.

Vierailija
12/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, onneks mun elämä ei ole omakuvien postailussa näillä myötähäpeähästägeillä😂

Sulla ei näytä olevan elämää juuri ollenkaan kun jaksat itkeä toisten instailuista. Itsetuntosi ilmeisesti kohoaa vittuilusta? Hienoa, jatka vaan valitsemallasi tiellä.

Vierailija
13/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä!!!! 😂😂

Muuten ehkä, mutta olen mies, enkä instapostaile salipeilipersekuvia. Siitä huolimatta en ymmärrä, että miten se on joltakin pois, jos joku muu niin tekee? Lisäksi minusta ilkkuminen ja sarkastinen vittuilu todellakin osoittaa itsetuntovajautta ja on äärimmäisen lapsellista.

Olet mies? Et instapostaile mutta postailet täällä AV-mammojen kanssa! Buhahahha päivän naurut😂😂😂😂😂 Kiitos!!

Vierailija
14/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo #sallilla#finnisgirl jne.  32v  pissis, hoh hoijaa

Vierailija
15/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä halu näyttää omaa kroppaa tulee siitä että on ylpeä siitä. Ehkä sinäkin esittelisit kroppaa jos olisi jotain mitä esitellä... sisäisesti olet varmasti todella kaunis.

Siis että jos on ylpeä omasta kehostaan, niin silloin laittaa stringikuvia instaan? Mun mielestä tuossa ei kyllä oo mitään logiikkaa. Lähinnä tulee mieleen, että kuvan laittaja on epävarma ja toivoo kehuja.

Vierailija
16/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehujen kalastelu ja epävarmuus. Varsinkin jos on eronnut yli 30v niin johan haluu huomiota ja kehuja, että kelpaa vielä vanhanakin, edes niille ma muille tai vanhoille ukoille

Vierailija
17/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä ihmisiä vastaan ei olen mitään! Kukin tyylillään.

Mutta kauhea myötähäpeä tulee ITSELLENI! On niin lapsellista, noilla hästägeillähän yritetään saada mahdollisimman laajaa näkyvyyttä, ja profiili on tietenkin.... julkinen!

Yksityisessä profiilissa ihan eri asia minkä kuvan laittaa, mitä # käyttää, silloinhan kuva on aina vain ystäville suunnattu.

Tässä on merkittävä iso ero. Huomionhaku vs ihana postaus kavereille.

Ap

Vierailija
18/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten?? Anna ihmisen olla ja tehä mitä haluaa. Niin kauan kun ei myy huumeita, lapsia eikä aseita.

Saako myydä aikuisia?

Vierailija
19/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä ihmisiä vastaan ei olen mitään! Kukin tyylillään.

Mutta kauhea myötähäpeä tulee ITSELLENI! On niin lapsellista, noilla hästägeillähän yritetään saada mahdollisimman laajaa näkyvyyttä, ja profiili on tietenkin.... julkinen!

Yksityisessä profiilissa ihan eri asia minkä kuvan laittaa, mitä # käyttää, silloinhan kuva on aina vain ystäville suunnattu.

Tässä on merkittävä iso ero. Huomionhaku vs ihana postaus kavereille.

Ap

Aika harmiton harrastus, joka ei nyt hirveesti pitäisi sun elämää liikuttaa. Ihan liikaa on näitä muitten puolesta ahdistuvia jo nyttenkin :)

"Ai kauhee, naapurinlikalla on lyhyt hame" "Hävettää ihan ton tuntemattoman miehen puolesta kun sen vatsa on niin iso" "Ai kauheeta, mun kaveri laittaa noloja kuvia instaan" -> en näe mitään eroja näillä

Vierailija
20/31 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo #sallilla#finnisgirl jne.  32v  pissis, hoh hoijaa

Jos sukunimi alkaa H:lla niin meillä tuttuja :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi