Työkaveri julkaisee usein kuvia lapsistaan Facebookissa ja nyt hellepäivinä paljon alastonkuvia. Ilmiannan jokaisen.
Mikä saa aikuisen ihmisen julkaisemaan lapsistaan alastonkuvia Facebookiin? Siis joku 3v kirmaa pihalla ilman vaatteita auringossa? Tai 3v ja 1v nakupelleinä uimarannalla?
Ymmärrän, että minustakin on 80-luvulta lapsuudenkuvia jossain kotialbumissa ilman uikkareita, mutta Facebook on vähän eri asia.
Itsestään laittaa toki herutuskuvia myös, mutta niin kauan kuin niissä ei näy elimiä tai nännejä, annan olla. Lasten kuvat olen ilmiantanut jokaisen ja kaveri ihmettelee, miksi söpöjä kuvia sensuroidaan ja onpas turhan tarkkaa nyt.. Ilmiannot kun on nimettömiä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ilmiantanut myös noita lasten nakukuvia kavereiden julkaisuista nimettömänä. Samoin jotain imetyskuvia, joissa vauva ei ime ollenkaan, vaan vauva katsoo kameraan ja paljas rinta on vauvan vieressä. Mikä ihme imetyskuva se muka on? Miksei sitten samantein julkaise kuvaa rinnastaan ilman sitä vauvaa?
Huh huh, kylläpäs maailma kantaakin kateellisia ihmisiä päällään.
Miksi ihmeessä minun pitäisi olla kateellinen jonkun alastomasta lapsesta??
Ei rinnalla imetyksessä olevat vauvat ole yleensä alasti, ne kun voi tuutata sinappia milloin tahansa.
Joten kyllä aika kateellinen ja katkera pitää olla, että tuollaisia pitää innokkaasti käydä ilmiantamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ilmiantanut myös noita lasten nakukuvia kavereiden julkaisuista nimettömänä. Samoin jotain imetyskuvia, joissa vauva ei ime ollenkaan, vaan vauva katsoo kameraan ja paljas rinta on vauvan vieressä. Mikä ihme imetyskuva se muka on? Miksei sitten samantein julkaise kuvaa rinnastaan ilman sitä vauvaa?
Huh huh, kylläpäs maailma kantaakin kateellisia ihmisiä päällään.
Miksi ihmeessä minun pitäisi olla kateellinen jonkun alastomasta lapsesta??
Ei rinnalla imetyksessä olevat vauvat ole yleensä alasti, ne kun voi tuutata sinappia milloin tahansa.
Joten kyllä aika kateellinen ja katkera pitää olla, että tuollaisia pitää innokkaasti käydä ilmiantamassa.
Häh. Ehkä se alastomuus tässä kuvassa on se RINTA eikä lapsi. Rinta on paljas, kun vauva ei ime, vaan katsoo kameraan.
Miten voi olla näin huono luetun ymmärtäminen?
Oma tuttava on myös julkaissut myötähäpeää herättäviä lasten alastonkuvia monta kertaa. Ja työskentelee lasten parissa.
Varsinkin elämämkoululaiset ja vähän yksinkertaiset ihmiset sellaisia kuvia julkaisee.
Täällähän joku tänään valitteli kuinka FB oli jäädyttänyt tunnuksen kun oli julkaissut kuvan synnytyksestä. Luoja. :D
Arvelen ettei kannatta laittaa lastensa kuvia muutenkaan enää sillä kukaan ei tiedä kuka niitä voi käyttää , mihin niitä lopunperin käytetään ja minne jaetaan . Toki itsestään voi laittaa uuden kuvan, vaatteilla tai ilman vaikka joka päivä , jos se antaa hyvän mielen ja tykkää silla lailla infota muille että tältä mä nyt tänään sit näytän . Niinhän nuo mallit ja muut missukat myös tekee . Esittelee uudet vaatteet, tukan ja kampauksen , lomakuvat uudet poika/tyttö ystävät sekä kaikenlaiset silikoni +muut lisäykset joita itseen on tungettu ja iloisia ovat kovasti kun saavat peukutuksia .