Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alaston juoksu Padasjoella 15.6.

Vierailija
31.05.2018 |

15.6. klo 19.30 järjestetään taas Padasjoen vesijaon kylässä vuosittainen Nakukymppi-juoksu.
Monelle ihmiselle se on varmasti sellainen hyvä "kerran elämässä"-tempaus josta voi vaikka kertoa vanhempana kun joku kysyy että oletko ikinä tehnyt mitään repäisevää.

Itse olen muutaman kerran osallistunut tapahtumaan ja ainakin naisjuoksijoiden määrä on ollut nousussa, viime vuonna naispuolisia juoksijoita taisi olla jo noin 30 kappaletta. Katsojien joukossa on ollut melko lailla yhtä paljon miehiä kuin naisiakin ja tunnelma on ollut aina leppoisa, mitään asiattomuuksia en ole ikinä kuullut kenenkään huutavan juoksijoille.

Näyttää siltä että sääolosuhteet tulevat myös olemaan oikein hyvät tänä vuonna kun lämmön on ennustettu jatkuvan vielä pitkään.

Siinä jokaiselle vähän miettimistä että uskaltaako vai eikö uskalla osallistua :)
Veikkaan että tuohon juoksuun osallistuminen on nostanut monen ihmisen itsetuntoa, eikä ole hävetty ja peitelty omaa vartaloa enää samaan malliin sen jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakukymppi.net sivuston mukaan naiset saavat halutessaan käyttää rintaliivejä/toppeja tuolla.

Vierailija
2/9 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on hullua kansaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on hullua kansaa :)

Tuli heti Nakukymppi mieleen kun luin tämän:

https://www.iltalehti.fi/fiidi/201806112201006148_fb.shtml

Eli osataan sitä ulkomaillakin.

Vierailija
4/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuun tapaan lämmintä ja aurinkoista tiedossa taas.

Vierailija
5/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä viehätys siinä on juosta alasti, jonkinlainen itsensä esittely vai ihan vain se tunne alasti juoksemisesta?

Joskus katsonut kuvia tapahtumasta ja siihen tuntuu hakeutuvan vain vähän sellaiset tuhdimmat ihmiset..

Vierailija
6/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten siellä oli nuoria naisia muutama juoksemassa ja tottakai pääsivät lehtikuvaan 👍 Parikymppisen neidon vartalo on upeaa katseltavaa 😍

Vierailija
7/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on menossa. Minä en pääse, kun olen töissä. Varmaan ihan hauska tilaisuus :)

Vierailija
8/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi juosta edes tavallisissa rintaliiveissä, saati sitten ihan nakuna. Tissit sattuu liikaa. :D

Vierailija
9/9 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tarpeeks lämmin sää. En haluu että kalu kutistuu ja sitten saa selitellä kaikille miks muna oli niin pienenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan