Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo työreissulla/illanvietossa

Vierailija
31.05.2018 |

Olemme kolmekymppinen pari (lapsi 3v), tunnen nykyään erittäin suurta epävarmuutta kun vaimo käy työreissuilla tai illanvietossa, hän laittautuu erittäin kauniiksi aina silloin kun on lähdössä ilman minua johonkin. Vaimo on myös nykyään tunteeton minua kohtaan ja jotenkin kylmä. Pelottaa ajatus siitä että hän pettää minua noilla reissuilla, ne kun ovat lisääntyneet todella paljon viime aikoina. Hänelle on todella tärkeää päästä viikonloppuisin omiin menoihin, kotona oleminen tuntuu ahdistavan häntä nykyään. Mitään hän ei kuitenkaan myönnä mutta se ei vielä tarkoita mitään koska ei ole koskaan ennemminkään myöntänyt mitään ajoissa. Kuinka päästä tällaisesta epävarmuudesta eroon?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisellä naiset hakevat sitä, mitä eivät enää kotona saa. Piristä seksielämäänne ja kosketa ja helli vaimoa muutenkin kuin seksin toivossa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kolmekymppinen pari (lapsi 3v), tunnen nykyään erittäin suurta epävarmuutta kun vaimo käy työreissuilla tai illanvietossa, hän laittautuu erittäin kauniiksi aina silloin kun on lähdössä ilman minua johonkin. Vaimo on myös nykyään tunteeton minua kohtaan ja jotenkin kylmä. Pelottaa ajatus siitä että hän pettää minua noilla reissuilla, ne kun ovat lisääntyneet todella paljon viime aikoina. Hänelle on todella tärkeää päästä viikonloppuisin omiin menoihin, kotona oleminen tuntuu ahdistavan häntä nykyään. Mitään hän ei kuitenkaan myönnä mutta se ei vielä tarkoita mitään koska ei ole koskaan ennemminkään myöntänyt mitään ajoissa. Kuinka päästä tällaisesta epävarmuudesta eroon?

Vaihtamalla vaimoa

Vierailija
4/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja:

1. Palkkaa yksityisetsivä

2. Palkkaa lastenhoitaja ja vakoile itse

3. Palkkaa lastenhoitaja ja mene vaimon mukaan illanviettoon

4. Kysy vaimolta suoraan ja keskustele ajatuksistasi ja tunteistasi

5. Ota ero ihan varmuuden vuoksi

6. Elä asian kanssa kuten tähänkin asti

7. Hanki ammattimaista keskusteluapua, jossa alat käsitellä tuntemuksiasi

8. Kysy vaimolta hänen tuntemuksistaan ja ajatuksistaan ja kuuntele häntä

Tässä ainakin äkkiseltään kaikki mieleen tuleva

Vierailija
5/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Pettämisellä naiset hakevat sitä, mitä eivät enää kotona saa. Piristä seksielämäänne ja kosketa ja helli vaimoa muutenkin kuin seksin toivossa.  

Mutta entäs sitten kun olen ollut antavana osapuolena 2 vuotta ja siltikään ei kiinnosta? Hieronnat/kielihoidot ym. annan kyllä mielelläni, silti seksiä vain Max kerran kuussa ja aina minun aloitteesta/ todella pitkän esileikin jälkeen. Hoidan myös lasta yhtä paljon sekä teen ruokaa ja siivoan kotona enemmän kuin vaimo?

Vierailija
6/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Mutta entäs sitten kun olen ollut antavana osapuolena 2 vuotta ja siltikään ei kiinnosta? Hieronnat/kielihoidot ym. annan kyllä mielelläni, silti seksiä vain Max kerran kuussa ja aina minun aloitteesta/ todella pitkän esileikin jälkeen. Hoidan myös lasta yhtä paljon sekä teen ruokaa ja siivoan kotona enemmän kuin vaimo?

Hmm. Tuo kauniiksi laittautuminen ei sinällään vielä merkitse, että pettää. Minäkin tykkään laittautua aina "ulos" mennessäni, enkä silti pettäisi miestäni ikinä. Meillä tosin on kyllä seksiäkin yhäkin päivittäin. 

Mutta se, että noin paljon huomioit ja teet jopa enemmän kuin oman osasi kotitöistä, ja silti vaimo on kylmä ja tunteeton... Kannattaa varmaan nostaa kissa pöydälle ja keskustella vaimon kanssa asiallisesti tuntemuksistasi (älä kuitenkaan syytä pettämisestä). 

Vierailija
7/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo, taas tätä naukumista kun ei oo seksiä tarpeeksi blaa blaa blaaa, aikuiset ihmiset jaksaa vinkua ja valittaa tätä iänikuista kesto aihetta. Ei se ainakaan täällä vinkumalla parane. Jos ei nainen enää rakasta miestään, ei paljoo inspaa sekstailla :D mutta sehän ei tarkoita sitä ettei inspais JOS sopiva kohde löytyy, johan sitten mahla virtaa....

Vierailija
8/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo, taas tätä naukumista kun ei oo seksiä tarpeeksi blaa blaa blaaa, aikuiset ihmiset jaksaa vinkua ja valittaa tätä iänikuista kesto aihetta. Ei se ainakaan täällä vinkumalla parane. Jos ei nainen enää rakasta miestään, ei paljoo inspaa sekstailla :D mutta sehän ei tarkoita sitä ettei inspais JOS sopiva kohde löytyy, johan sitten mahla virtaa....

Joo. Mutta miksi sitten on ylipäätään enää yhdessä miehensä kanssa, jos rakkaus on kuollut? 

Vierailija
9/9 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää nainen joka on tyytyväinen edellä mainittuihin asioihin? Vaimon ja lapsen hyvinvointi menee itselle kaiken edelle ja siltikään se ei riitä? Miksi mikään ei riitä nykyihmiselle? Vaikka kaikki asiat ovat hyvin niin miksi pitää hakea elämään ylimääräistä draamaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä