Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli mulla on huomenna kolmannet treffit miehen kanssa ja sovittiin että hänen luona tavataan. Pidetään leffa-ilta. Mua jotenkin ahdistaa että pitääkö jo tässä vaiheessa mennä sänkyyn, yms. Tää mies vaikuttaa silleen kohteliaalta ja ujolta (tosin koskaan ei voi olla varma) etten usko että kovin helposti tekee aloitetta ainakaan seksiin. Mulla on jonkin verran huonoja kokemuksia miehistä ja viimeksi treffailu päättyi kun en neljännellä enkä viidennellä kerralla mennyt miehen kanssa sänkyyn. Tai se tuntui olevan se syy mutta oli siinä ehkä muutakin.

Mä etsin vakavasti loppuelämän kumppania ja en halua että tää mies pitää mua pelkkänä panona. toisaalta pelkään että pitää mua outona tai treffailu päättyy jos tekee aloitteen sänkyyn ja kieltäydyn. toisaalta ajattelen että jos itsekin haluan niin miksi ei. mutta pelkään että liian aikainen petiin meno voisi olla este vakavalle parisuhteelle ja että mies pitäis mua sitten helppona tms. ja toisaala ajattelen että jos se tutustuminen päättyy seksiin niin sitten sen ei ollut tarkoituskaan muuttua vakavaksi (kohtalo tms)

Mitä mieltä, minkälaisia kokemuksia?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (12)

Mikä tässä on vaikeaa?

Ei kannata sopia treffejä kummankaan kotiin, jos ei halua seksiä. 

Vierailija

Menet sänkyyn, jos siltä tuntuu ja jos taas et halua niin sitten et mene. Jos mies sua sen takia pitää siveyden sipulina tai vaihtoehtoisesti liian helppona, ja siksi lopettaa jutun, ei semmosella miehellä mitään tee.

• ylös 12
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minkä ikäinen olet? Toivottavasti vasta parikymppinen, koska niin lapsellisilta pohdintasi tuntuvat.

JOS olet häneen ihastunut ja haluat häntä, niin seksi on tottakai hyvä juttu.Jos hän on niitä miehiä, joiden mielestä nainen ei saa haluta seksiä, niin et menetä mitään siinä että hän sen jälkeen ei enää olekaan kiinnostunut. Saatpahan kuitenkin kerran seksiä hänen kanssaan (toivottavasti hyvää sellaista).

Jos et halua häntä niin et tietenkään harrasta seksiä hänen kanssaan. Minkä ihmeen takia haluaisit tutustua vakavissasi mieheen, joka haluaa sinusta vain seksiä? Jos hän on sinusta kiinnostunut muutenkin, niin se kiinnostus ei todellakaan lopu siihen, ettei hän pääse vielä panemaan.

Tee niin kuin juuri sinusta tuntuu. Pane häntä, jos panettaa. Jos ei, niin älä anna vain miellyttääksesi häntä.

Vierailija

Hmm. Aluksi: Kuullostaa hyvältä, että teillä on ilm. yhteinen suunnitelma siitä mitä olette aikeissa tehdä miehen luona. - Voit vedota siihen, että tulit viettämään elokuva iltaa, et harjoittamaan seksiä. Toiseksi en haluaisi sanoa tätä, mutta tämän palstan ohjeisitamana sanon kuitenkin, että onneksi olet ilm. nainen: Paljon tuskaisepaa se on (todennäköisesti) miehelle saada nainen ymmärtämään ettei ole kiinnostunut vielä kolmansilla treffeillä harrastamaan seksiä, vaikka olisi muutoin avoin jatkamaan yhdessä. Kannattanee myös miettiä selitys valmiiksi , miksi mahd. haluaa lähteä omaan kotiin nukkumaan, jos tuntuu sille, ettei halua tai pysty jäämään yöksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Toivottavasti vasta parikymppinen, koska niin lapsellisilta pohdintasi tuntuvat.

JOS olet häneen ihastunut ja haluat häntä, niin seksi on tottakai hyvä juttu.Jos hän on niitä miehiä, joiden mielestä nainen ei saa haluta seksiä, niin et menetä mitään siinä että hän sen jälkeen ei enää olekaan kiinnostunut. Saatpahan kuitenkin kerran seksiä hänen kanssaan (toivottavasti hyvää sellaista).

Jos et halua häntä niin et tietenkään harrasta seksiä hänen kanssaan. Minkä ihmeen takia haluaisit tutustua vakavissasi mieheen, joka haluaa sinusta vain seksiä? Jos hän on sinusta kiinnostunut muutenkin, niin se kiinnostus ei todellakaan lopu siihen, ettei hän pääse vielä panemaan.

Tee niin kuin juuri sinusta tuntuu. Pane häntä, jos panettaa. Jos ei, niin älä anna vain miellyttääksesi häntä.

Onko sinulle kokonaan vieras ajatus, että me kaikki emme lämpene niin nopeasti, että olisimme valmiita tai halukkaita seksiin kolmansien treffien yhteydessä; olimme sitten sukupuoleltamme naisia tai miehiä - Tai jotain siltä väliltä. Mutta saattaisimme olla muutoin kiinnostuneita jatkamaan ja  ryhtymään seksiin myöhemmin.

Saat vapaasti haukkua minua tästä syystä sitten vaikka estyneeksi tai kaappihomoksi, mutta asia ei muutu sen johdosta miksikään.

Voit tietysti ryhtyä itse marttyyriksi ja osoittaa itseäsi ja väittää, että olisin sinun erinomaisuudesta taatusti kiinnostuneempi ja siten valmis seksiin jos olist brunetti etkä blondi tai tosiin päin kenties, jos olist n.n kiloa hoikempi ellet sitten olsi sitä tai tätä. Minusta meillä kaikilla on oikeus kieltäytyä halutessamme seksistä, eikä sitä tarvitse erityisemmin tarvitse perustella, ainakaan vielä suhteen alkumetreillä, kuten kolmansien treffien yheydessä. - Jos suhde olisi jatkunut muutoin jo pidempään, niin silloin ehkä olsi viisaampaa harkita parisuhde terapiaa tai ylipäätään muutoin katsastaa, että mitkä ovat ne asiat jotka pitävät suhdessa koossa ja mitkä "hajoittaa" sitä - Jos tuntuu, että hajottavia asioita on enempi, niin silloin kannattaa jo vähintään harkita eroamista.  

Vierailija

Hups tämä unohtui tämä oli viisaasti edellä sinulta todettu: Tee niin kuin juuri sinusta tuntuu. Pane häntä, jos panettaa. Jos ei, niin älä anna vain miellyttääksesi häntä. T. "6"

Sting & Seven Days

Kun pääsis edes treffeille...

No, huomenna on tarkoitus kysyä erästä henkilöä, tai perjantaina...

Vierailija

Kannattaa jättää käymättä suihkussa ja pistää rumat vaatteet päälle, niin mies ei todennäköisesti pyydä sinua sänkyyn kun olet epähaluttavan näköinen ja haiset pahalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onko sinulle kokonaan vieras ajatus, että me kaikki emme lämpene niin nopeasti, että olisimme valmiita tai halukkaita seksiin kolmansien treffien yhteydessä; olimme sitten sukupuoleltamme naisia tai miehiä - Tai jotain siltä väliltä. Mutta saattaisimme olla muutoin kiinnostuneita jatkamaan ja  ryhtymään seksiin myöhemmin.

Saat vapaasti haukkua minua tästä syystä sitten vaikka estyneeksi tai kaappihomoksi, mutta asia ei muutu sen johdosta miksikään.

Voit tietysti ryhtyä itse marttyyriksi ja osoittaa itseäsi ja väittää, että olisin sinun erinomaisuudesta taatusti kiinnostuneempi ja siten valmis seksiin jos olist brunetti etkä blondi tai tosiin päin kenties, jos olist n.n kiloa hoikempi ellet sitten olsi sitä tai tätä. Minusta meillä kaikilla on oikeus kieltäytyä halutessamme seksistä, eikä sitä tarvitse erityisemmin tarvitse perustella, ainakaan vielä suhteen alkumetreillä, kuten kolmansien treffien yheydessä. - Jos suhde olisi jatkunut muutoin jo pidempään, niin silloin ehkä olsi viisaampaa harkita parisuhde terapiaa tai ylipäätään muutoin katsastaa, että mitkä ovat ne asiat jotka pitävät suhdessa koossa ja mitkä "hajoittaa" sitä - Jos tuntuu, että hajottavia asioita on enempi, niin silloin kannattaa jo vähintään harkita eroamista.  

En taida ymmärtää, mikä vastauksessani oli sinulle ongelma. Totesin omasta mielestäni, että seksi on todellakin täysin ok, jos molemmat sitä haluavat. Yhtä ok on olla sekstailematta. Pääasia, ettei teeskentele jotain, mitä ei todellisuudessa itse ole/halua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää käymättä suihkussa ja pistää rumat vaatteet päälle, niin mies ei todennäköisesti pyydä sinua sänkyyn kun olet epähaluttavan näköinen ja haiset pahalle.

Voi rumasana onko se nyt oikeasti vaikea ymmärtää, että jos sopii kumppani ehdokkaan kanssa neljänsien treffien olevan leffailta kumppani ehdokkaan luona, niin se ei ole samalla lupaus siitä, että samalla kertaa on valmis harrastamaan seksiä. Ja toiseksi vaikka ei ole valmis harrastmaan seksiä vielä neljännellä kerralla, niin saattaisi haluta jatkaa yhdessä tapailua ja lykätä seksin aloittamsita tuonnemmaksi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En taida ymmärtää, mikä vastauksessani oli sinulle ongelma. Totesin omasta mielestäni, että seksi on todellakin täysin ok, jos molemmat sitä haluavat. Yhtä ok on olla sekstailematta. Pääasia, ettei teeskentele jotain, mitä ei todellisuudessa itse ole/halua.

Kuullostat järkevältä - Ajattelin itse edellä liikaa.  Se taas on minun ongelmani, eikä sinun kirjoituksesi. - Olen vain kohdannut sekä itse että jonkun kerran tällä palstalla siihen, että osa odottaa, etten sanoisi vaatii, että tapailun pitäisi johtaa seksiin viimeistään neljännellä kerralla, ainakin jos  tai kun on saanut kutsun toisen luokse.