Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laiska pitää ihmisen olla, ettei jaksa viedä ostoskärryjä takaisin paikalleen?

Vierailija
30.05.2018 |

Että minua ärsyttää, kun ihmiset jättävät ostoskärrynsä milloin tuulikaappiin ja milloin parkkipaikalle, vaikka kärryjen katos olisi siinä ihan vieressä. Todella hauskaa sitten esimerkiksi tulipalon sattuessa, kun ihmiset eivät pääse ulos tuulikaapissa olevien kärryjen takia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muka näin tehdään?

Vierailija
2/13 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muka näin tehdään?

Ainakin Joensuun Prismassa on joillain asiakkailla tämä tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että minua ärsyttää, kun ihmiset jättävät ostoskärrynsä milloin tuulikaappiin ja milloin parkkipaikalle, vaikka kärryjen katos olisi siinä ihan vieressä. Todella hauskaa sitten esimerkiksi tulipalon sattuessa, kun ihmiset eivät pääse ulos tuulikaapissa olevien kärryjen takia.

Ärsyttää nuo parkkipaikoille jätetyt kärryt! 

Vierailija
4/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laiska, vaan ärsyttää kun kauppias ei raaski palkata nuoria kärrypojiksi/-tytöiksi niinkuin vanhaan hyvään aikaan.

Vierailija
5/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulussa olet poikkeava yksilö jos viet kärryt takaisin oikeaan paikkaan.

Vierailija
6/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En laiska, vaan ärsyttää kun kauppias ei raaski palkata nuoria kärrypojiksi/-tytöiksi niinkuin vanhaan hyvään aikaan.

Kuinka paljon haluat että kaupan hinnat nousee? Nouse jo kärryjen katoillessa kun ne useamman sata euroa per kappale.

Vierailija
7/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään hauskaa sillä kun keksitään mielikuvituksekkaita selityksiä 5-vuotiaalle joka jaksaa (vanhemmilta opittuna) päivitellä samaa asiaa. Esim. tarina miehestä joka ei nähnyt kuin metrin päähän, tai perheenäiti joka oli niin pahanhajuinen, että kärry pyysi ettei äiti vie sitä pidemmälle. Pitää toivoa, ettei lapsi ehdi möläytellä näille laiskureille mitään ennenkun kasvaa vähän isommaksi :D

Vierailija
8/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyrmäessä asuessa näki harvasen päivä kun mummot työntää kärryt taksitolpalle, kuski kasaa ostokset autoon ja mummo seisoo vieressä ja jättää kärryt siihen. Siellä niitä asemalla pyöri vaikka kuinka. Miten itsekäs ihminen voi olla? Minä ja minun ah niin herkät kädet.

Vierailija
9/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen jona ei kykene niitä kärryä viemään paikalleen kykenee käymään kaupassa?

Vierailija
10/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien kyllä aina kärryt mutta joskus tekisi mieli jättää viemättä. Joskus talvella tyhjänkin kärrin työntäminen on raskasta sohjossa tai kun lunta on tullut 20 senttiä. Minulla on kipuja ja käveleminen on joskus hankalaa, joudun oikeasti punnitsemaan jaksanko kävellä. Olen kuitenkin aina vienyt takaisin.

Ei kyllä tarvitsisi olla itsekkään aina niin tarkka... juurikin Joensuu on sellainen paikka jossa tälläisiä asioita ei osata, saatikka parkeerata. Joskus parkkipaikkojen sivulle on ilmestynyt niin monta lisäparkkia ettei ajotie ole enää auki ja inva- ja perhepaikoille ajaa yleensä keski-ikäiset miehet joilla on kyllä ihan rivakka askel.

Vierailija
11/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien kyllä aina kärryt mutta joskus tekisi mieli jättää viemättä. Joskus talvella tyhjänkin kärrin työntäminen on raskasta sohjossa tai kun lunta on tullut 20 senttiä. Minulla on kipuja ja käveleminen on joskus hankalaa, joudun oikeasti punnitsemaan jaksanko kävellä. Olen kuitenkin aina vienyt takaisin.

Ei kyllä tarvitsisi olla itsekkään aina niin tarkka... juurikin Joensuu on sellainen paikka jossa tälläisiä asioita ei osata, saatikka parkeerata. Joskus parkkipaikkojen sivulle on ilmestynyt niin monta lisäparkkia ettei ajotie ole enää auki ja inva- ja perhepaikoille ajaa yleensä keski-ikäiset miehet joilla on kyllä ihan rivakka askel.

Nämä invapaikoille turhaan ajajat on myös ihmisryhmä jonka ei pitäisi poistua kodista kun sen on heille niin kauhean raskasta.

Vierailija
12/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Et ole keskustellut tästä kauppiaan kanssa. Koitat vaan perustella omaa laiskuuttasi.

Vierailija
13/13 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei arvaa mitä! Voit palkata ihan itse kärrypojan tai -tytön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan